Gå til innhold

Disse biligtestene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få positiv gravititetstest 2 dager før IKM med billigtestene eller er det kun denne clearblue pluss som kan vise resultat 4 dager før ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at igår var det 4 dager før ikm å jeg testet med clearblue pluss men den var negatig.. Tror dere fortsatt det er håp eller?

Skrevet

Jeg testet negativt med strimmel i dag(9dpo og 4 dager til ikm), og de slår visst ut tidligere enn CB, men jeg har vel visst helt innerst at det ikke klaffet denne pp da :-) Men bare så du vet det svake CB har en lei tendens til å være falsk, jeg fikk en sånn forrige pp, og Cayenne72 har fått 3 svake + på den men alt annet er negativt. Så jeg vil råde deg til å prøve andre tester :-)

Men altså ikke alle tester positivt 4 dager før ikm da, så ikke vær negativ, du kan likevel være gravid :-))

Skrevet

Jeg har også testet negativt med billige-gtester i dagene før ikm, også den mnd jeg var gravid med tvillinger. har ført fått skikkelig positiv dagen etter ikm.

Skrevet

Jeg testet negativt 9 og 11 dpo, men 14 dpo(på ikm dagen) testet jeg positivt:) alt med billigstrimler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...