Gå til innhold

Ny Gullfiskbolle :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det jo både positive og negative nyheter idag. Happy: ENDELIG! Du må være verdens lykkeligste idag:D

Dossa: En god klem til deg! Huff, det var jo ikke dette som skulle skje:(

Du får prøve å trøste deg med de flotte du allerede har. Jeg testet blendahvitt idag, enda jeg holdt testen i alle mulige slags vinkler:( Har lagt en flaske med sprudlevann til kjøling og skal ihvertfall unne meg et glass i kveld. Lurer faktisk på om IKM ikke er før neste uke. Hadde jo bare negative EL-tester frem til søndag for snart to uker siden, og gav opp testingen da. Hva tenker dere jenter, kan jeg ikke unne meg et glass eller to i kveld? Er lei av å sette livet på vent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for Happy!!! gratulerer:-)))

Klem til Dossa,neste mnd vet du;-) da kan jeg bli med å kanskje...

Spennende Metti,vi gleder oss til å følge spent med videre;-)

Der ploppet jeg ned i bollen...

Hjemme med en litt småsyk snupp,har bare slappet av i dag deilig det og

Skrevet

Verpesyk, synes du skal unne deg et glass vin jeg :)

Hadde vi skulle sette hele livet på vent hadde vi jammen gått "gravide" lenge :P

Håper på positiv test utover i uka på deg <3 tvitvi <3

Skrevet

Gratulerer happy! :)

huff dossa! så synd!

men i desember/januar får du positiv vet du:) Det er ikke så lenge til! men det blir ikke noen spire når du har det så tungt vet du vennen! Prøv å ta vare på deg selv nå! slappe av, bruk litt tid til å tenke på noe annet.

*klem!*

Skrevet

Hvordan går det med deg kjære Dossa??

I dag blir det fisk til middag og fruktsalat med vaniljekesam til dessert :) Hva slags planer har dere for helgen?

Skrevet

Vi har nettopp kommet hjem fra teateret.

Det var kjempe bra og vesla satt rolig hele tida *smiler*

Kunne ikke ha gått bedre, vi stor koste oss alle sammen :-)

Cornflake, det går mye bedre :-)

Du er god og søt som spør <3<3

Sammen får vi positiv test neste måned snuppa :-)

Jeg har ikm 12 desember, når har du?

Lilleblomst, nå skal jeg gjøre som deg. Ikke tenke på el, ikm og teste. Skal rett og slett bare kose meg i tida fem til jul *smiler*

Du sier noe i det at des/jan ikke er lenge til :-) Var da du så gravid på meg ikke sant? Nyter du helga med familien snuppa?

Kos dere masse *smiler*

Nå skal unger i seng.

Etterpå skal vi lage fajitas og se en film *smiler*

Verpesjuk, ta deg et glass og kos deg ikveld :-)

Skrevet

Godt å høre at det går bedre med deg vennen :) Alltid veldig tung første dagen den stygge tr dukker opp. Men..ikke så mye vi kan gjøre, må bare se frem til neste pp. Jeg har ikm rundt den 3. des, spørs når el dukker opp. Jeg skal da tilbake til Medicus og ta min andre blodprøve på tirsdag, og min kjære skal levere sædprøve. Håper tiden gå fort, og spiren sitter snart hos oss :)

Vi ha nettopp sett Antz, så skal vi se en film til snart :) Ha en fin kveld jenter :)

Skrevet

FY FA....!!! Det er sjelden eller aldri jeg gråter, men hadde faktisk en tåre i øyekroken da Atle danset showdansen sin! Herregud, noe så dritbra!!! Blir jo ikke akkurat noe dårligere av at jeg er ihuga Pirates of the Caribbean-fan heller, da, hehe. MAGISK!

Dossa, så kjipt av tanta å komme på besøk igjen. Skjønner hun virkelig ingenting? Du skulle jo ikke ha besøk på mange, mange mnd, du... Skal du ha noe videre utredning nå? Sender en god klem i hvert fall <3

Skrevet

Samtidig som du ikke tenker på el og tester så må du tenke positivt Dossa.. Og alle andre:)

Tenk at du er gravid allerede nå.. Du er 0+1;)

Det virket på meg;) Selv om det var tøft og de negative tankene prøvde å snike seg på så prøvde jeg hele tiden å være positiv, samboeren også... Nå gjelder det bare å fortsette den positive tankegangen og ikke bekymre seg for alt som kan skje..

Lykke til med utredning cornflake:)

Skrevet

Gratulerer så masse Happy :) Kjempeflotte nyheter:)

Dossa: Svarte og, du skulle jo ikke ha tr nå:( Jeg ser at du og jeg kommer til å ligge ganske likt i dpo-løypa..jeg har ikm ca 11.des tror jeg:)

I dag har jeg og Leah kjøpt farsdagsgaver:) Og så har vi vært å lekt med søskenbarnet hennes hos mamman og pappan min:) Etter det var vi ute hjemme å lekte, ei nabojente kom og lekte sammen med Leah en stund og de gikk litt til og fra oss og dem:) Jeg var ute hele tiden og fulgte med dem..vi bor så nært hovedveien pluss at gata vår har mange tullinger som ikke holder fartsgrensa..og så ble det jo mørkt allerede kl.15. Sto og fulgte med da Leah gikk alene hjem igjen, og det kom en bil kjørende, og hun var så utrolig flink å stå helt i ro i kanten til bilen hadde kjørt forbi, mammahjertet frydet seg:)

Nå har jeg sett Bridesmaids og spist opp sjokoladen min:) På høy tid å komme seg i seng..jeg skal på plantasjen i morgen å kjøpe ny adventsstake, og det ordet får meg til å le som en fjortis i kveld :P Tenker det er det jeg skal få hos samboern i hele desember..advent-STAKE...hahahaha :P

Liiiiiitt trøtt humor her fra..god natt mine kjære medprøvere :)

Skrevet

stilig klokkeslett på det siste innlegget mitt :D

(Og så føler jeg bare for å understreke at det sterkeste jeg har drukket i dag er cola..takk og lov..knis)

Skrevet

God morgen jenter:)

Hvordan går det i dag Dossa?

Happy, nyt den nygravide bobla <3

Nå sitter vi og ser på barnetv og spiser frokost, etterpå skal vi pakke inn gavene og bake en kake:)

Ha en super dag jenter:)

Skrevet

God morgen jenter :-)

Leah, det går mye bedre med meg idag :-)

Jeg gleder meg til å ta fatt på en ny runde, så gøy at vi ligger likt i dpo løypa snuppa *smiler*

Desember blir vår måned vettu ;-)

Hva slags kake skal du bake Leah?

Idag får vi besøk av ei venninne og hennes to jenter, gleder meg for det er lenge siden sist :-)

Mannen skal få sine gaver etterpå.

Håper han liker den rosa boxeren som vesla plukket ut *ler*

Nå er det frokost med familien, det er alltid så koselig å sitte sammen og spise og prate :-)

Skrevet

Hahaha, du får meg alltid til å le, Leah :-D Hvorfor kan du ikke bo litt nærmere, hadde digga å ha deg som nabo!

Dossa, håper det går bedre med deg :)

Nå har jeg fått baka både muffins (til faren min) og strull (jippi, første slag til jul praktisk talt i boks) mens "mannfolka" er i fjøset. I går var vi i fjøset alle sammen, og Anton var så flink at pappa'n ville ha ham med alene i dag. Styra med å bære mat (rundball) mellom kyrne og kalvene og bare koste seg :-)

På fredag hadde vi sex for første gang på 3 mnd (!) og det var bare for gøy. Ingen "plikt-sex", herlig! Trodde faktisk i går at jeg hadde EL, var en del slim og en dråpe med blod, men i dag var det noen av disse ekle brune trådene igjen, så er nok bare siste rest av renselsen. Jaja, kroppen får bare bruke den tiden den trenger...

Happy, du lever vel i en lykkerus nå :-) Aldri har vel nicket ditt passet bedre enn nå. Unner deg så veldig denne spiren!

Skrevet

så flott at dere har kost dere med sex igjen Tigerlise:)

ja, tror det var des/januar jeg så på deg dossa:) så derfor er jeg totalt ubekymret for om du blir 4(eller 5)barns mor i løpet av det kommende året!;)

2011 har iallefall ikke vært noe supert år for meg, så egentlig er det helt i orden om spiren lar vente på seg bittelitt til:) kanskje det er året for den store undergangen som viser seg å være året for oss;)

vi gjør ikke stort ut av farsdagen gitt, han fikk ligge lenge, ellers er det en normal søndag her i heimen:) Jeg skal tilogmed ut en tur bare jeg i ettermiddag:) Han har forresten skjemt meg bort med litt alenetid og sånt siste tiden. Deilig!:)

liten tur innom bare, har surret litt rundt på spåsiden og kikket litt i dag:) Helt uten å bli stresset, takk og lov!:)

Skrevet

Happy: GRATULERER så mye med spire i magen! Så morro :D

Dossa: Trist å høre at TR dukket opp, håper virkelig du får en positiv test snart. Synes dere som har prøvd lenge virkelig fortjener å lykkes nå. Krysser fingrene for at dere lykkes neste prøveperiode.

Hva er planene deres denne søndagen da jenter? Feiring av farsdag?

Her skal jeg på middag med søstrene mine og pappa'n min, ungene og 2 tantebarn :-) Blir koselig :-) Ca 5 dager til EL så på tide å begynne legge noen aksjer ikveld kanskje ;-)

Ha en flott søndag alle sammen :-)

Skrevet

Marianne, det høres ut som en koselig dag :-)

Snart EL på deg, da er det bare å legge inn aksjer slik at gullegget ditt blir befrukta *smiler* Ha en strålende dag med familien :-)

Tigerlise, beskrivelsene dine er så idylliske :-)

Kan tenke meg at Anton stor koser seg i fjøset *smiler*

Så flink du er som har begynt med julebaksten :-):-)

Jeg har ikke kommet så langt, begynner vel i slutten av november tenker jeg. Forresten hva er strull?

Tror ikke jeg ha smakt det, hva smake det som?

Ha en supe din dag med familien du også snuppa.

Lilleblomst, du er skjønn *smiler*

Det er ikke nødvendig å stresse med denne baby laginga, for jeg har som deg stor tro på at jeg blir mamma en gang til i løpet av det kommende året *smiler*

Det skjer når det skjer tenker jeg :-)

Nå skal jeg bare slappe av og kose meg med familien og førjulstida *smiler* Er formen din bedre vennen?

Jeg er så glad for formen til pappa er mye bedre :-):-):-)

Gleder meg til julaften allerede jeg, masse god mat og pakker og det å være sammen med familien <3

Vi skal ha våre foreldre hos oss samt den ene broren til mannen og hans familie. Så vi blir mange *juhu*

Jeg har vaska hus idag og vært litt flink ;-)

Skrevet

Dossa: så bra at det går bedre i dag:) Vi får se framover og satse på at dette er vår pp :) Jeg og Leah bakte sukkerbrød, hun i en liten hjerteform og så har vi smurt rosa glasur på og skrevet pappa og tegnet noen glasurhjerter med blå glasur:) Og resten av røra helte jeg i en vanlig rund form og hadde rosa glasur pluss skrev gratulerer med farsdagen og noen hjerter med blå glasur :) Din sambo blir sikkert kjempeglad for den rosa boxern:D

Tigerlise: Du er jo virkelig det perfekte publikum for min merkelige humor :D Så bra at dere har kommet i gang med sex uten plikt :) Håper kroppen din kommer seg i lage igjen snart:)

lilleblomst: Så bra at du blir skjemt litt bort med alenetid:) Fortsett å ta godt vare på deg selv:)

Marianne: Da er det bare å sette i gang med aksjelegging da :) Vi har også startet, selv om det er nesten 3 uker til el :P

Nå tenker jeg at jeg skal ta meg en kjapp dusj og så bare slappe av til sambo kommer seg opp:) Vet ikke helt hva vi skal finne på resten av dagen, men regner med vi drar innom svigerfar en tur:) Jeg og Leah har vært med gaven til pappa, måtte låne egg hos de så da tok vi med gaven samtidig:) Mamma er blitt forkjøla og orket ikke å dra på plantasjen i dag, så da prøver vi igjen i morgen ettermiddag..må jo ha ny adventstake..knis :P

Ha en fortsatt super søndag :)

Skrevet

Hihihi:)

Må le av meg selv, har nettopp kjøpt en boks sjokolade og en med karameller fra turngruppa. kikket oppi og har gitt aaalt for mye penger for mengden godteri! men morro å støtte en god sak lel;) hehe

Gode er de også, nam!;)

fortsatt god søndag til dere alle:)

forresten: vi satte opp fuglebrett med solsikkefrø og meiseboller, men ingen fugl å se. de sitter i trea rundt her, så de er ikke langt unna. Noen idéer om hva jeg kan gjøre for å øke interessen??:)

Skrevet

Lilleblomst, synes du har gjort det godt for små fuglene, bare vent så kommer de alle sammen :-):-)

Vi har stor kosa oss med besøket idag :-)

Var så godt å se dem att. Ho minste er 10 måneder og sååå skjønn.

Fikk bare mer lyst på en liten baby da *ler*

Snart er det min tur *smiler*

Nå skal vi se den første pirates filmen :-)

Har att litt snop fra igår som skal spises opp mens vi ser på filmen *smiler* Og seinere ikveld blir det gru og grøss ;-)

Skrevet

Hihi, lilleblomst: Turninga hvor jeg er trener og sitter i styret, selger disse boksene.. Hvilke turngruppe støttet du??

Du får trøste deg med at de er utrolig gode da:)

Du skal se at det snart er din tur Dossa.. Dette var vel første pp med pergo?? Skal du begynne rett på ny pp med pergo?

Kroppen din trengte bare en oppvarmingsrunde så skal du se den sitter nå:) Det er slik jeg tenker for meg.. Forrige el var oppvarming og nå satt den..

Har fortalt det ene venneparet vårt nyheten idag... De har visst om vår prøving fra dag 1 og vært der for oss mellom tykt og tynt.. Det er deilig å kunne prate med noen andre enn hverandre hvis det skulle vise seg å gå galt (noe som det ikke gjør)

Har hatt en super dag og ser virkelig frem til tirsdagen/onsdag.. Tirsdag skal jeg ringe å si fra at jeg er gravid på fertilitetsklinikken og forhåpentligvis få time til tidlig ul.. Onsdag er jeg forbi den dagen som er siste mulige ikm (ikm mellom lørdag og tirsdag) og da skal jeg ta en digital test som forhåpentligvis viser 2-3. Da kan jeg roe meg litt mer ned og kanskje begynne å tro på dette:)

Skrevet

God morgen, jenter!

Jeg går fremdeles rundt og venter på tantetrollet..Er på CD 32 nå, og har bestemt meg for å vente noen dager til før jeg svir av en ny test. Testet jo neg. på lørdag. Hadde masse menssmerter i går igjen, halsbrann, tisser OFTE, trøtt og ømme pupper, og var sikker på at tanta skulle komme. Synes puppene er litt mindre ømme idag, og tenker at det kanskje betyr at tanta er på vei. ÅÅ, jeg blir gal av å spekulere! Skal ha noen barndomsvenninner på besøk i kveld, og håper ikke at tanta kommer før det ihvertfall. Vet jo at jeg kommer til å bli lei meg, og da er det kjipt å ha folk på besøk. Er så utrolig lite klar for en ny pp...sukk..

Uff, dette ble et litt egoinnlegg for meg.. Har en dårlig følelse nå :(

Skrevet

jeg kjøpte fra ulefoss turngruppe. regner med at mini kommer til å begynne der senere, så likegodt å støtte de;)

Huff verpesyk! håper tanta holder seg laaaangt vekk!

Ny gruppe for oss jenter, lagde bittelitt ny overskrift:) Velkommen over i den nye bollen:)

Skrevet

God morgen jenter:)

Åh så trøtt jeg er! Det ble sent i går før vi kom oss i seng..så det er min egen feil :P Men vi hadde det så koselig da, så det er verdt det:) Vi fikk lagt aksjer og så spiste vi junk og så Green Lantern:)

verpesyk: Håper ikke trollet kommer til deg i det hele tatt, ikke før om maaaaange mnd :) Krysser fingrene!

Nå skal snuppelupp snart i barnehagen, håper hun ikke gråter i dag..er spent siden det har vært helg nå! Men ute er det et tynt lag med SNØ, og Leah løp rundt i stua og jublet og lo :D Så hun sier hun gleder seg til å dra i barnehagen og leke ute:)

Så må vel jeg trene litt før vi drar å kjøper julegave til svigermor:) Sambo har fri i dag, så må prøve å få gjort unna noen småærender:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...