Gå til innhold

Ny Gullfiskbolle :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så spennende Metti *smiler*

Gleder meg til å følge deg og håper det blir din tur nå snuppa :-)

Betyr det at du kan teste to uker etter insemineringen?

*Spent*

Må bare spørre, hva er puregon for noe?

Når du tar slik eggløsningsprøyte får du da en raskere EL eller hvordan blir det?

Bare litt nysgjerrig vettu *ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puregon er fsh hormon som alle har i kroppen men jeg får ekstra for å stimulere til bedre eggløsning. Når det gjelder eggløsnisprøyta så vet eg ikkje helt.

Tror eg kan teste to uker etter. Det blir utrolig rart og ha inseminasjon ; )

Skrevet

Så spennende Metti:) Det blir noen spennende uker etter inseminasjonen da!

Her er det fortsatt ingen tr, men det murrer og murrer:/

Har i alle fall sugd til meg babystøv, satt med minst en hånd på magen til bestevenninna mi hele tiden mens hun var her:p

Nå har jeg og Leah spist middag og drukket jordbærsmoothie til dessert..snart skal hun puttes i badebaljen:) Tror ikke det blir så sen kveld på noen av oss i dag..men jeg har litt lyst å se frustrerte fruer før jeg legger meg:)

Skrevet

Spennende Metti :) Men et lite spørsmål...hva er egentlig inseminering? Nesten det samme som ivf?

Leah: Stakkar lite...håper hun er bedre nå. Så lenge tr ikke dukker opp så er det håp :)

Lilleblomst: God bedring til dere alle sammen. Men som Dossa sier, bli ferdig med det så slipper dere kanskje det til jul :)

Verpesyk: Når skal du teste?

Nå må jeg finne meg litt mat gitt..det rumler fælt i magen.

Skrevet

Inseminering er når jenta får hormon stimulering mens svømmerene til mannen blir vasket. De tar også ut de beste svømmerene som de setter i meg ved hjelp av et kateter. Da kommer flere sædceller frem til egglederne pluss at det bare er de beste. Håper du forsto litt mer cornflake ; )

Skrevet

Er det slik Metti at inseminering kan du få gjort flere ganger?

Håper det lykkes for deg nå vennen, det fortjener du virkelig *smiler*

Det murrer godt i magen, spesielt på venstre siden av nedre mage delen. Huff det er jo enda noen dager til helga, synes ikke tr skal dukke opp ennå *blæææ* Spennende dager i møte..

Leah, har ho holdt seg vekke? Krysser fingra for deg *smiler*

Skrevet

Så utrolig spennende, Metti *krysse fingre*

Koselig å høre fra deg igjen også, LilleFie :-)) Håper mangel på PMS skyldes at du rett og slett ikke har PMS for det har flyttet inn en liten husokkupant *ler*. Hold oss oppdatert!

Skrevet

Gleder meg til å høre hvordan det går Metti :)

Nå har jeg nettopp sett Toy story 2, utrolig morsomt :) Skal få laste ned den siste også :)

Hva driver dere andre med i kveld da?

Skrevet

Det er en kjempe bra film Cornflake :-)

Nr 3 er også bra så da har du noe å glede deg til *smiler*

Jeg skal se på jurassic park 3 på tv nå :-)

Skrevet

Og der kom det jævla monstret hit også:( Klokka 9 på kvelden..det er rett og slett bare ufint!!

Nå blir det frustrerte fruer og sjokolade..så rett i seng for å surmule.

Skrevet

Huff Leah :( Det var ikke noe kjekt dette her :( Men nå skal vi klare det, nå er det år tur Leah. Ikke mist motet vennen.

Skrevet

Ååååååååååå......nei ikke si at tanta kom på besøk :-(

Det var trist snuppa. Men jeg veit at du er ei sterk jente som går løs på neste runde med nytt mot *smiler*

Du kan med god samvittighet kose deg med sjokolade ;-)

*Klemme på*

Skrevet

Neiiiii, Leah! Det har jo ikke den ekle tanta lov til!!! Nå må hun hæren fløtte meg se til å få seg litt folkeskikk! GRRR!!! Si til henne at neste gang sparker du henne på hue og ræve ut igjen om hun nærmer seg. Makan! Sender over en god klem i hvert fall...

Skrevet

Hei jenter:)

Nå har jeg ikke fått lest, men ville bare titte innom for å ønske alle fantastiske jenter her inne en riktig god natt:)

Jeg har det så fantastisk bra om dagen <3 Er lykkelig med min kjære(som nå gleder seg veldig til å bli pappa igjen), har en fantastisk flott liten gutt og formen er på topp:) i tillegg kjenner jeg masse liv i magen og jeg eeelsker den nye jobben min på Jernia:)

(Håper ingen føler det var kjipt av meg å legge inn dette innlegget...)

Ville bare dele mine tanker med dere jenter <3

Ha en fin natt:) Sov godt:):)

*Gir en god klem til dere som har fått uberettiget tantebesøk i disse dager*

Skrevet

God morgen jenter :-)

Ny dag en en dag nærmere IKM *iiikkk* Måtte det komme noen gode nyheter i bollen vår jenter :-):-) Det har vi fortjent *smiler*

Mammamø, så koselig å høre at du virkelig nyter livet og har det kjempe bra *smiler* Selvfølgelig har du lov til å rope ut hvor lykkelig du er, så bare rop så høyt du kan snuppa. Vi gleder oss over hverandre på alle områder *smiler*

Håper det snart er flere av oss som kan hoppe over til første trimester ;-)

Verpesjuk, du er første man ut <3

Må komme meg på jobb så ha en fin dag jenter :-):-)

Skrevet

Woop woop registrere EL slim for første gang !! Hurra for hormoner ; )

Skrevet

wow så bra Metti *smiler*

Spennende dager og uker du har foran deg :))

Skrevet

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. FF mener EL var 14.okt..så da er IKM egentlig i dag 28.okt. Men tørr ikke å tro på det og venter så lenge jeg klarer før jeg tester. Helst til 7.okt..

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:)

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, 9 :), har tatt pergo denne runden :) IKM 12-13. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur :))

Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag :)

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 10. november.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:)

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i septembe

Skrevet

Æsj, Leah! Trodde vi hadde klart å jage vekk den ekle tanten din. Hvordan er formen idag da? Klarer du å tenke fremover?

MammaMø: Jeg synes at det er kjempebra å høre om hvor bra du har det akkurat nå! Du har jo vært gjennom noen tøffe runder, særlig når det gjelder forholdet til samboeren din, og det er veldig godt å se at du har det så bra nå :D

Metti: Hurra for EL-slim! Det MÅ jo være et godt tegn!

LilleFie: Kjekt å høre fra deg! Jeg er i litt samme situasjon som deg akkurat nå at jeg kjenner få PMS-symtomer, med unntak av litt kortere lunte, men ingen ømme pupper på dag27, det må være ny rekord for min del! Tror IKM er til helgen, men den kan også være om en ukes tid. Aner jo ikke når EL var. Jeg skal i jentemiddag på lørdag, og vurderer å ta en test før jeg tar en vinflaske under armen. Det forutsetter jo selvfølgelig at tanta holder seg laaangt vekke.

Som sagt så kjenner jeg lite til symptomer, utenom at jeg er ekstremt sulten fortiden. Et par timer etter lunsj i går fikk jeg skikkelig "cravings" for kinamat, og vi bare måtte stikke innom en take-away på vei hjem fra jobb. Har nettopp spist to brødskiver og en banan til lunsj, og vurderer om jeg må kjøpe meg enda mer mat før jeg stikker på trening om et par timer. Sulten!

Dossa: Har du IKM til helgen du også da? :) Spennende!

Skrevet

Verpesjuk, jeg har IKM til helga, lør/søn, men håper jo selvfølgelig at tanta ikke kommer på besøk *smiler*

Kjenner på kroppen at jeg vil såå gjerne ha en positiv test nå, vil ikke sette 16 bak nicket mitt....spennende...

Jeg kjenner så og si ikke noen symptomer.

Av og til så murrer det godt i magen, og kjenner at jeg blir små støl nederste i magen....men kroppen min har lurt meg før så jeg tror ikke på noe før den store dagen *ler*

Da var arbeidsdagen over for idag, burde ha jobba litt til men orker rett og slett ikke. Jeg er trøtt og sliten, så da reiser jeg hjemover *knis*

Skrevet

Hei jenter :)

Nå har jeg tatt min første blodprøve. Det var da mange glass de skulle ta på en gang..aaauuuuuu..Neste prøve blir på tirsdag neste uke. Vi møtte selvfølgelig på en bekjent på vei til klinikken. Jaja...vi sa bare at vi var ute og gikk tur, tror ikke helt han biter på det.

Dossa: Skal du være flink å vente med testing helt til lørdag?

Metti: Huurraaa for el slim :)

Leah: Hordan går det med deg vennen?

Verpesyk: Nå er det din tur. Håper på positiv test ;)

Skrevet

Cornflake, jeg har ikke tenkt å teste før på søndag.

Men huff, kjenner jeg meg sjøl rett så begynner jeg vel å spotte allerede på fredagen :(

Ikke lett å bortforklare hvor dere skulle kanskje *ler*

Så gøy at du er igang med utredning Cornflake *smiler*

Leah, hvordan er formen idag snuppa?

Skrevet

Å, det er jammen lenge å vente til helga! Men vi får love hverandre at vi ikke får lov å teste før lørdag, Dossa!

Nå har jeg nettopp fått unnagjort ukas treningsøkt og fått servert god middag laget av min kjære. Om et par timer er det FAU-møte i barnehagen, og jeg kjenner at jeg virkelig angrer på at jeg takket ja til å være med. Men det er jo en god sak, for all del, og etterpå blir det Greys date med mannen:D

Cornflake: Godt å høre at dere er i gang! Blir spennende å høre hva prøvene viser.

Skrevet

Det har blitt stille her i det siste. Tror kanskje mange av oss har tatt en pause fra bim. Vi får holde oss sammen vi som er igjen :) Håper de andre dukker opp igjen snart, blir trist uten dem.

Skrevet

Hei hei hei hei hei!

Svipptur innom for å gi en liten lyd. Har så lite tro denne måneden at uff! Men, men, vi får se hva som skjer. IKM på lørdag/søndag, og utålmodig som fy. :) Ellers har jeg fått levert en oppgave på skolen, så verden er litt lysere! :) Er så glad for hver eneste lille ting jeg kan krysse av på lista. Stod opp tidlig i dag, men måtte legge meg igjen på formiddagen, fordi jeg frøs og var skikkelig uggen og stusselig. Sov et par timer, og ble straks i bedre form. Håper alle dere andre har det bra, skal ta ei god leseøkt om ikke lenge for å oppdatere meg.

Kjære Dossa, jeg er så spent på hvordan det går med deg denne måneden. Krysser fingrene så hardt at knokene blir hvite for oss begge! :)

klem til alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...