Gå til innhold

Ny Gullfiskbolle :)

Anbefalte innlegg

Da var aksjene lagt ; ) de var veldig fornøyd me hormonstimuleringen og svømmerene til mannen.

Sitter på fergen hjem nå. Var i kiosken og fikk samme følelsen som når en får utflod så håper ikke det var svømmerene som kom ut. Hehe de er nok på plass i egglederene nå tenke eg ; ) eggløsning kommer nok i løpet av dagen så det blir spennende ..

Fortsetter under...

Såååå spennende Metti *smiler*

Gleder meg til du skal teste :))

Leah, håper hjemme spa'n var deilig ;))

Må unne seg det innimellom *smiler*

Verpesjuk, hvordan er det med deg, tanta har ikke dukket opp håper jeg.

Krysser fingra for deg :)

Jeg har ikke begynt å spotte ennå, men det er fortsatt tid til det *huff*

Denne helga kjenner jeg blir lang, håper tanta har vett til å holde seg unna meg :)))

Da var arbeidsdagen over, og helga kan starte *juhu*

Hei igjen damer...

Til alle dere som har eller har hatt tanta på besøk, dette er SISTE GANG, nå skal det ikke være tantebesøk på iallefall 9mnd..

Har lest igjennom alt dere har skrevet, men er så mye så jeg klarer ikke kommentere akkurat nå..

Man kan vel si at jeg er litt ør og rar idag.. Fikk en ubersvaaaaaaaak strek igår (ikm tirsdag) men trodde ikke noe på det.. Idag kom det en enda sterkere strek, og det var ikke på morgenurin engang, og jeg fikk positiv el-test.. Klarer ikke helt å tro på det enda, men håper veldig da.. Skal ta en digital imorgen og håper på et endelig svar da:)

Åååååå så spennende Happy *smiler*

Det må jo bare bety at du er gravid *jippi*

Håper du får tydelig svar på testen imorra :-):-):-):-):-)

Endelig ble det din tur snuppa, hvisker forsiktig gratulerer med spiren i magen <3<3

Spent på å høre fra deg imorra :-)

Ooiiiiii Happy...så utrolig kjekt å høre :) Du er jo GRAVID :) Er så glad på dine vegne :)

Metti: Nå skjer det :) I dag blir din lille spiren laget :) Gleder meg til å høre oppdateringer :)

Dossa: Håper tr holder seg langt borte. Du fortjener å få positiv test vennen.

I dag har jeg sugd til meg alt babystøv jeg kunne få. En kolleger som har permisjon kom innom med lille babyen. Jeg holdt han kjempelenge, tilslutt så sovnet han på meg :)

Annonse

Så spennende, Happy!!!!!!!!!! Legge ut bilde av testen på FB? Jeg elsker å studere slike tester, hihi. Krysser fingrene for både deg, Metti, Dossa, Verpesyk og... ja, hvem flere er det som nærmer seg IKM nå?

Hei skjønne gullfisker!:)

Sååå bra Happy! dette er supert! :)

Ville bare si ifra at jeg prøver å følge med litt selv om jeg ikke skriver stort nå:) Jobber hardt med å "glemme" alt som har med el, ikm og tante rød å gjøre! Vanskelig!

har hatt min første ridetur på ca 2 år i går, så det var deilig og litt skummelt!:) kan låne den hesten flere ganger heldigvis, skal prøve meg igjen på mandag:)

Ønsker dere alle en flott helg!:)

klems

Lilleblomst, jeg skjønne du prøver å ikke tenke på de tingene men det er jaggu ikke lett *ler* Du klarer det vettu ;-)

Håper du ikke blir borte lenge av gangen snuppa <3

Har tent masse lys i stua, skikkelig romantisk ;-)

Har feid ove mannen og nå skal vi se en film, thor tror jeg den het.

Ha en flotters kveld mine skjønne gullfisker *smiler*

Hurra Happy! Håper at Dossa og meg kan komme etter i helga:) Fremdeles ingen spotting her og har det ikke skjedd noe i natt kommer jeg til å ta en test imorgen siden jeg skal på middag på kvelden. Nå blir det Gullrekka. .

Jeezes jeg blir helt nervevrak av dette. .

Så spennende Happy! Håper du får en positiv digital test imorgen ;-) Spent på oppdateringen ;)

Spennende med dere andre som skal teste i helga også :-)

Noen andre her som er laaangt unna IKM? Ca 6 dager til EL her :P Kjedelig periode :P

Idag er det sofakos, idol og senkveld og alt for mye godis :P

God helg alle sammen ;-)

Å Happy, så utrolig spennende :)

Marianne: Jeg er enda lengre unna ikm:( 19 dager igjen til forventet EL :/ Den desidert kjedeligste perioden ja!!

Nå har jeg sett greys, private og big bang theory og spist sjokolade :D Skal straks i seng nå, er utrolig trøtt! Fredag er absolutt min favorittdag :)

Annonse

Huff og huff det murrer for godt i magen kjenner jeg :-(

Kryss fingra for meg jenter, slik at tanta ikke dukker opp i løpet av helga. Trenger deres oppmuntring merker jeg, denne helga vil bli lang og spennende men samtidig kjempe skummel *off*

Da er det lalletid for meg, er stup trøtt.

Sweet dreams <3

Skal legge ut bilde veldig snart tigerlise:) Må bare få oppdatert ferdig iphonen...

Nå har jeg faktisk vært på bli-ny dag i Drammen.. Sminket, ordnet på håret og fotografert.. Det eneste som kostet noe var bildene (og de var til gjengjeld kjempedyre) men kjøpte med meg 4 stk og det ene var jeg spesielt fornøyd med.. Er litt sur for at jeg ble sminket altfor mørk i ansiktet og at det så stygt ut i forhold til resten av kroppen som er mye lysere.. Har vært en morsom dag uansett:)

God morgen jenter:)

Dossa: Krysser fingre og tær for at du hverken spotter eller får tantebesøk! Denne gangen er det din tur:) Blir vel en nervepirrende helg for deg ja:)

Happy: Hvordan ser testen ut i dag? Det lyser vel gravid mot deg i dag :)

Nå sitter jeg å venter på at Leah skal få i seg frokosten så vi kan dra ut å handle farsdagsgaver:) Og så skal vi opp til mamma og pappa hvor lille tantesnuppa mi har sovet i natt for å leke med henne:)

Ha en strålende lørdag jenter:)

God morgen :-)

Leah, det er rett og slett skikkelig nervepirrende ;-)

Har ikke begynt å spotte og IKM er imorra, så kanskje det er håp for meg *smiler* Men jeg veit også at blodtanta kan dukke opp imorra så jeg føler meg ikke trygg før helga er over. Da veit jeg med sikkerhet at enten er jeg gravid eller så må jeg gå løs på en ny runde.

Er glad for at testene ligger på jobben så får ikke testa før på mandag.

Happy, hvordan gikk det idag?

Tenker det lyser gravid *smiler* Det håper jeg :-):-)

Jeg må også ut en tur idag og få kjøp farsdagsgave :-)

Kl 16 idag skal vi på teater og se folk og røvere i kardemommeby, første rad så jeg gleder meg *hehe* spent på om det vil gå greit med vesla :-)

Ungene sto opp litt før meg idag.

Gullet laget frokost til jentene, så snill og omtenksom storebror *smiler*

De fikk en skål med cornflake og en brødskive og melk.

Han følte seg stor og flink, og det stemmer jo :-):-)

God morgen jenter :)

Dossa: Så spennende :) Du er jo så flink som ennå ikke har testet deg.

Happy: Gratulerer så masse :) Det var på tida at vi får gode nyheter her i bollen :)

Jeg har fått luftveisinfeksjon :( Det kommer en rar pipelyd fra brystet når jeg puster :( Må bli frisk snart, el er jo snart her!

Cornflake, huff det høres ikke godt ut.

Masse god bedring snuppa og du må bli bra att så fort som mulig for EL er rundt neste sving *smiler*

Når venter du EL?

Nå har jeg og vesla vært ute og kjøpt pappa gave :-)

Håper han liker det ene han får, vesla valgte en rosa boxer *gliser*

Nå ser vi på snehvit igjen :-):-) *ler*

Favoritt film synes vesla, den er jo fin så da går det an å se den om att og om att *ler*

Hvilke planer har dere for helga?

FOR EN FANTASTISK DAG!!!!

Jaggu lyste det "gravid 1-2" på den digitale testen idag så nå går jeg rundt i en rar boble og har ikke helt innsett det..

Det var mannen som fikk æren av å se resultatet først.. Jeg stod opp, tisset på pinnen, la den på vasken oppned og gikk og la meg igjen.. Så stod han opp og skulle se på resultatet.. Noen nervepirrende minutter, men det var absolutt verdt det!!!

Resten av helga skal nå bare gå til å la dette synke inn og ikveld skal vi kose oss bare oss to med god mat og film (og lille spiren)

Imorgen er det din tur Dossa!!!

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:)

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des.

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, 12 :), har tatt pergo denne runden :) IKM 12-13. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur :))

Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag :)

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 10. november.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:)

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-))

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i septembe

Jeg er så glad på dine vegne Happy, for dette har du virkelig fortjent :)))

Gratulerer så masse snuppa, kan tenke meg det var en deilig følelse å se at det lyste gravid på testen *smiler*

HURRA HURRA HURRA Happy, kos deg masse i helga :))))

Jeg sitter faktisk og gråter litt *snufs*

Blodtanta har meldt sin ankomst, det gikk ikke denne gangen heller :(

Kjenner jeg lett kan falle i kjelleren, men har sagt til meg sjøl at det skal jeg ikke! Jeg lar meg gråte idag, men imorra er det bedre *smiler*

Jeg kan ikke annet enn å brette opp arma og gå løs på en ny runde :)

Kanskje det blir min tur neste gang *håper*

Da har jeg fått lest gjennom og oppdatert meg litt ☺

Så deilig med levert skoleoppgave Lurifax! Selv skulle jeg egentlig lest til eksamen som er mandag, men orker ikke begynne.. ☹ utslitt ☹ skal velge ut et emne som jeg skal lese LITT på og satse på at vi får om det, ellers får jeg bare rett og slett ta opp det faget… :S

OJojoj, er så spent Verpesyk, håper tanta forblir i Afrika ☺ Med den matlysta MÅ det jo være en spire som roper etter mat ;) Når skal du teste???

Ånei dossa ☹ trodde tanta di var i Afrika også jeg… *trøsteklem* <3 desember er din mnd. <3

Uffamei Lurifax, er tanta kommet helt, eller er det fortsatt et lite håp denne pp??

Så deilig med kort tantebesøk Leah ☺ selv har jeg alltid hatt korte besøk ca 3 dager, når jeg hadde mens… men når jeg fikk tanta nå var hu bare 4 dager ☺ så da er jeg vel tilbake til ”normalen” ☺

Men uff så fælt med de triste leveringene i barnehagen. Jeg hadde bedt om en samtale med en av de ansatte i barnehagen jeg. De må ha noen gode råd, og sammen kan dere få en fin leveringsrutine. Vi hadde det likt med en jente over lengre tid, og så ble vi enige om at mor skulle levere til et fast tidspunkt hver dag, og at vi ansatte skulle møte barnet i gangen, og mor skulle ta farvel der med en gang barnet hadde kledd av seg. Hun gråt de første tre dagene, så forstod hun rutinen og nå går det som smurt! Vi har beholdt denne rutine for å gjøre det forutsigbart for jenta, selv om vi kanskje ikke trenger det nå lenger… Håper du finner ut av det, for det er jo ikke noe hyggelig å levere fra seg et gråtende barn hver dag <3 Godt du har hatt noen gode dager nå før helga <3 håper det fortsetter, hvis ikke hadde jeg bedt om den samtaeln!!

Hønny Bønny, så bra du er med i gamet igjen :)))) håper det klaffer fort for deg!!!

Jeg har selv el i disse dager, men har enda ikke fått utslag på el-testene eller at ff har funnel el. Tempen bare synker, så aner ikke hva det skal bety… Men vi legger aksjer som aldri før, og håper vi ikke går glipp av el denne gangen!!! Vil så inderlig <3 <3 <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...