Gå til innhold

Ny Gullfiskbolle :)

Anbefalte innlegg

Åh, lettelse..det gikk veldig bra i barnehagen i dag:) Var der ca 5 minutter og fikk klem og kunne gå, hade mamma sa hun før hun løp inn sammen med ei venninne :D Håper hver dag blir sånn, gråt nesten av lettelse i dag :P

Nå sitter jeg i sofan og ser på alt som må gjøres og prøver å ikke sovne:p Tror ikke jeg har noen storvask i meg i dag, men skal rydde litt og svinse over gulvet med støvsugeren i alle fall!

Fortsetter under...

Kjære Leah, gikk det bedre å levere i barnehagen idag?

Har tenkt masse på deg :) Det er vondt i mamma hjerte når de gråter og ikke vil at vi skal gå fra dem.

Torsdag og det er vel vaskedag for deg *flink*

Du må gjerne komme over til meg og vaske litt også *ler*

Det får vel gjøres i løpet av helga :)

Nå har jeg fått gjort masse ikt jobbing så nå tar jeg meg ei velfortjent pust i bakken *smiler*

På lørdag skal vi på teater og se "folk og røvere i kardemommeby" det blir spennende for vi skal ha med vesla. Men skulle det skjære seg så kan mamma eller svigermor ta henne med seg ut. Veldig kjekt å ha flere armer *smiler*

På søndag får jeg besøk av ei venninne og hennes to jenter. Ho eldste er like gammel som gullet og ho minste er året yngre enn vesla.

Blir koselig, for vi sees ikke så ofte som vi skulle ønske.

Nå er det straks friminutt :)

HA en fin dag jenter!!

PS: Metti imorra er det din store dag *juhu*

Jepp jeg er så spent på i morgen !!! Har fått vondt i brydtvortene så håper virkelig ikkje at EL har vært da hadde eg blitt så lei meg ... Men regner med at de vet hva de gjør og har beregnet riktig. Siden de e ømme i dag så burde jo EL ha vært før eg satte sprøyta og det er nok lite sansynlig..

Satse på det hvertfall

Så bra det gikk bedre i dag Leah ; )

Dossa : Teater er jo så kos elske musikaler og lignende !! Det går nok veldig bra me Vesla ; )

Dossa: Det blir sikkert gøy på teater:) Og veldig greit å ha med seg flere armer slik at noen kan gå ut med minste om det blir nødvendig:)

Metti: Håper bare det er sprøyta som gjør at du har ømme brystvorter, for el skal ikke komme før du er klar:) Bare en dag igjen nå:) Er spent sammen med deg:)

Nå er huset sånn høvelig vasket:p Har ryddet, tørket støv og støvsugd..så det ble ikke så værst:) Nå skal jeg bare sitte og slappe av til bestis kommer:)

Metti: Krysser fingrene for nå! Håper de ømme brystvortene skyldes at det har blitt et par grader kaldere her på "solkysten";) Dette er din måned *smiler*

Ser det er flere tanter som har kommet på ulovlig besøk her. Først til Leah og så til Lurifax *liker ikke!* Dere får bare fortelle at hun absolutt ikke er velkommen til verken Dossa eller meg!

Nå har jeg fått unnagjort både 2-års kontroll på helsestasjonen og foreldresamtale i barnehagen. Greit å slå to fluer i en smekk! Alltid en god tilbakemelding å få at alt er som det skal være, og at hun i tillegg er over gjennomsnittet både språklig og motorisk. "Duracellkanin" var vel ordet PED-leder brukte. Ellers så var hun relativt sta og hadde ganske kort lunte..Kan ikke skjønne hvem hun har arvet det fra *knis*

Idag har jeg virkelig fått ømme pupper, og det kom virkelig over natten. Har hatt mye murringer de siste dagene, så regner vel med at ei viss drittkjerring snart banker på døra *blæh*. Hvis det skjer har jeg bestemt meg for å virkelig slå ut håret på jentemiddag på lørdag- juhu!

Da skal jeg vende tilbake til excel-arkene mine og få jobbet litt.

Leah: Du er så flink med husarbeidet! Deilig med pent og rent hus til søndag :)

Tanta har forlatt meg nå, men jeg har gitt beskjed om at hun ikke trenger å komme til noen av dere andre! Hun kan godt ta et sabbatsår i afrika for min del :P

Alltid gøy å få gode tilbakemeldinger på at alt er som det skal med barna våre:) Leah må vel snart få innkallelse til 4-årskontroll..men de er alltid så forsinket så spørs vel om hun ikke rekker å bli 4,5 år før vi får time :P

Å hjelpe meg så trøtt jeg er i dag, hadde ikke bestis kommet snart så har jeg lagt meg strak ut på sofan noen timer ja! Får legge meg samtidig som Leah i dag :P

I går så jeg en film som het A litle bit of heaven. Det var egentlig en bra film, men jeg trodde det skulle være happy ending og det var det ikke..så jeg holdt jo på å drukne i mine egne tårer :P Må huske å lese litt mer om filmene jeg laster ned, vil helst ha litt morsomme og i alle fall filmer som ender bra! :)

Annonse

Kos deg med besøk av bestis, Leah :) Godt at du sendte tanta til Afrika, der jobber de jo for å bremse befolkningsveksten! Sikkert ikke behov for BIM i Afrika nei..

Jeg leide også "A little bit of heaven" for noen uker siden, og satt og hikset i sofaen :/ Helt enig med deg; mer "happy ending-filmer"!

Anbefaler absolutt "Bridesmates" når den kommer på DVD. Utrolig morsom film!

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:)

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, 9 :), har tatt pergo denne runden :) IKM 12-13. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur :))

Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag :)

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 10. november.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:)

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-))

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i septembe

Hei damer

Har vært litt stille,men følger med for det.

Til alla som ikke ville ha tanter,fy skamme seg slemme tante

Og til alle som skal teste til helgen,her krysses alt.

Her kom tante som bestilt,tilbake i normal syklus og alt virker greit,så da er det lov å prøve igjen,blir jo spennende:-)

verpesyk: Har faktisk lastet ned Bridesmaids, så den ligger klar til i kveld eller lørdag:) Godt å høre at den er bra:) Orker ikke flerer tårer :P

hønny-bunny: Lykke til med ny pp, håper det klaffer :)

Jeg sitter fortsatt å venter på bestis, hun skulle innom mamman sin før hun kom hit, så gidder ikke mase..men håper hun kommer snart så jeg slipper å hive henne ut når Leah skal hentes:p

Nå er skittentøyskurven tom også, så i morgen kan jeg bare kose meg uten å måtte gjøre noe husarbeid:)

Endelig hjemme :) Gikk tidlig fra jobb i dag, sliten og lei. Nå ligger jeg på sofa og koser meg :) Den stygge tr har reist, spotter fortsatt litt. Så nå er det snart nedtelling til el :)

Metti: Håper at den sprøyte var grunnen til ømme pupper i dag. I morgen blir en spennende dag for deg :)

Dossa: Ikm nærmer seg, noen symptomer??

Leah: Så godt å høre at det gikk bra i dag :) Skal lille Leah i barnehagen i morgen da?

Verpesyk: De vonde puppene og murringer er ikke nødvendigvis tr tegn. Leah har jo sendt hun til Afrika :)

Tigerlise: Takk for info :) Det er bestilt dobbelttime hos gyn. den dagen. Han skal både se på hvorfor jeg har så vonde menssmerter og utredning. Tipper det blir ultralyd, men jeg kommer til å være i dpo-land så det blir kanskje ikke kontrastvæske den dagen.

Så bra at det gikk bedre idag Leah *smiler*

Tenker det var en god følelse :-)

Skjønner du gråt en skvett, håper det går like bra imorra :-)

Flink du som holder huset reint *smiler* Var det koselig med besøk?

Metti, nå skal det gå bra denne gangen!

Når imorra skal de hele skje? Er skikkelig spent på dine vegne *smiler*

Verpesjuk, det er ikke tanta du tror er på vei. Leah har sendt ho avgårde til afrika *ler* Alt du kjenner er pga en liten spire ;-)

Har du noen andre symptomer snuppa?

Cornflake, så god at tanta forlater deg. Håper det er leeeenge til neste gang ho kommer på besøk snuppa *smiler*

Tester du etter EL eller kjenner du på kroppen når den er i anmasj?

Jeg har ingen symptomer, så føler at tanta vil dukke opp i løpet av de neste dagene *æsj*

Nå må jeg lage middag før snuppa skal på turning :-)

Cornflake: Godt å gå tidlig fra jobb og kunne slenge seg på sofan når man trenger det:) Nå er det snart helg også:D Jeg tror jeg satser på å sende Leah i barnehagen imorgen, så skal hun få ha fri en dag i neste uke hvis hun vil tenker jeg:)

Dossa: Det var så koselig med besøk, hun var her i 2 timer og tiden gikk bare så alt for fort:) Vi skravlet og lo masse, herlig..smilte lenge etter at hun hadde dratt også:) Blir ikke så lenge til jeg ser henne igjen, så snart babyen kommer skal vi dra på besøke til dem og hilse på nurket:) (Og samle masse babystøv)

Nå har jeg og Leah laget og spist pannekaker, Leah har spist 3 stykker! Hun er ikke den som spiser så mye, så dette tror jeg hun syns var godt :P Vi skal slappe av med barnetv og jeg må skrive handleliste så vi får handlet imorgen:)

Annonse

Dossa: Jeg tester hver mnd selvom jeg kjenner godt at el er på vei. Ta både test og temper :)

Leah: Høres godt ut med pannekaker :) Nå fikk jeg også lyst på det, men i dag er det fisk som står på menyen.

Jeg har nettopp tatt min siste folat pille fra det andre glasset. Hvor lenge kan jeg ta de pillene? Har jammen meg tatt 200piller siden vi startet med prøvingen :(

Folat er vel bare bra å ta uansett tror jeg, men tørr ikke påstå noe fordi jeg vet ikke. Jeg for min del har sluttet å ta de, klarte ikke å fortsette å ta de da jeg mistet andre gangen, men har klar en pk til den dagen jeg får positiv test igjen.

Skal tenke masse på deg imorra Metti *smiler*

Lykke til og jeg håper virkelig dette skal gjøre susen, din tur nå til å få oppfylt din store drøm *smiler* :-)

Stup trøtt så da er det bare hoppe i seng.

God natt jenter <3

Tenker på deg masse idag, Metti!

Her har IKM-dagen kommet, hvis jeg beregner etter normal syklus. Hadde hodepine, masse murringer i mage og korsrygg i går, og våknet i natt av skikkelig menssmerter. Ingen tante å se enda, men tipper hun er her snart. Puppene er ihvertfall så ømme nå at de nesten kjennes såre ut. AU!

Jeg forbereder meg på en ny runde..

Masse lykke til idag Metti :)

Du har mange som vil ditt beste og som står og heier på deg idag *smiler*

Nå skal det gå bra snuppa :))

Verpesjuk, ho tanta har å holde seg vekke ;)

Skaper bare sorger denne ekle tanta, det er på tide at ho respektere vårt største ønske *smiler*

Jeg håper du ikke får besøk idag, når har du tenkt å teste?

Jeg venter med å teste til mandagen.

Fysj, det føles lenge til *ler* Men jeg har en følelse av at det ikke klaffet denne runden og da vil jeg ikke teste, bare for å bli enda mer trist :(

Er nesten slik at jeg blir litt små redd for å gå på do, redd for at jeg skal begynne å spotte, dumme meg som tenker slik, men kan bare ikke noe for det *ler*

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:)

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, 12 :), har tatt pergo denne runden :) IKM 12-13. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur :))

Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag :)

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 10. november.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:)

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-))

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i septembe

Lykke lykke til Metti :) Nå er du vel inne og venter mens de forbereder svømmerne:D

Verpesyk: Håper ikke tr kommer til deg også nå, krysser fortsatt fingre og tær for deg!

Dossa: Deg også, vi vil ikke ha noe spotting!! Håper du får en fin positiv test på mandag:)

I dag kom sambo hjem fra jobb rett før vi sto opp, og Leah ville bare kose kose kose med pappan sin:) Hun ser han jo max 30 min pr dag når han jobber natt, så hun savner han sikkert litt. Han kjørte oss til barnehagen, hvor det gikk kjempefint i dag..hurra :) Ei som nettopp pensjonerte seg som Leah hadde som favoritt, var vikar i dag, stor glede :) Etterpå dro vi og handlet og så dro vi hjem så sambo fikk lagt seg..etter litt aksjelegging ;) Herregud, 3 uker siden sist eller noe..var bare såvidt vi husket hvordan man gjør det :P

Gidder ikke trene i dag, syns aksjelegginga får gå som trening også:P Har enda skikkelig gangsperre etter den nye treninga jeg prøvde denne uka, så lever på den enda ;) Så nå skal jeg bare kose meg og se 2 splitter nye episoder av Bones..har ikke fått med meg at det hadde begynt i usa allerede, så da får jeg 2 episoder å kose meg med:D Og så er det best å se de nå siden sambo skal på jobb i natt også, når det er mørkt ute så blir Bones litt for skummelt for meg:p

Ellers så ønsker jeg dere alle en super tr-fri fredag :)

Lykke lykke til Metti :) Nå er du vel inne og venter mens de forbereder svømmerne:D

Verpesyk: Håper ikke tr kommer til deg også nå, krysser fortsatt fingre og tær for deg!

Dossa: Deg også, vi vil ikke ha noe spotting!! Håper du får en fin positiv test på mandag:)

I dag kom sambo hjem fra jobb rett før vi sto opp, og Leah ville bare kose kose kose med pappan sin:) Hun ser han jo max 30 min pr dag når han jobber natt, så hun savner han sikkert litt. Han kjørte oss til barnehagen, hvor det gikk kjempefint i dag..hurra :) Ei som nettopp pensjonerte seg som Leah hadde som favoritt, var vikar i dag, stor glede :) Etterpå dro vi og handlet og så dro vi hjem så sambo fikk lagt seg..etter litt aksjelegging ;) Herregud, 3 uker siden sist eller noe..var bare såvidt vi husket hvordan man gjør det :P

Gidder ikke trene i dag, syns aksjelegginga får gå som trening også:P Har enda skikkelig gangsperre etter den nye treninga jeg prøvde denne uka, så lever på den enda ;) Så nå skal jeg bare kose meg og se 2 splitter nye episoder av Bones..har ikke fått med meg at det hadde begynt i usa allerede, så da får jeg 2 episoder å kose meg med:D Og så er det best å se de nå siden sambo skal på jobb i natt også, når det er mørkt ute så blir Bones litt for skummelt for meg:p

Ellers så ønsker jeg dere alle en super tr-fri fredag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...