Gå til innhold

Ny Gullfiskbolle :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verpesjuk, det er en god avtale *smiler*

Vi må holde oss helt til lørdag, uff det er lenge til *ler* men da skal vi teste positiv så det så ;-)

Deilig å få ferdig middag. Møte går fortere enn du tror og ikveld er det greys *juhu* Det må jeg se også, bare håper jeg klarer å holde meg våken *knis*

Lurifax, så snill og god du er som krysser fingra for meg.

Tror jeg trenger alt dere kan krysse *ler*

Du, Verpesjuk og jeg har IKM til helga, tenk sååå gøy det hadde vært om vi kunne juble høyt alle sammen *smiler*

Flink du som får levert unna skoleoppgaver :-)

Skjønner det er deilig å krysse av ting du skal ha gjort.

Ikke mist troa snuppa, det er ikke over før tanta banker på døra.

Hva driver dere på med jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Leah hvor er du idag?

Blir savnet når du ikke skriver innlegg.

Ikke bli lenge borte da *klem*

Skrevet

Jeg krysser også fingrene for at det blir masse positive tester i helga :-))))

Nå har jeg gjort unna treningsøkt nr. 5 siden jeg starta for 12 dager siden *litt stolt*. Er ikke mye å trene 2 ganger i uka, men jeg kan ikke sette meg for høye mål, da klarer jeg ikke å gjennomføre dem.

I dag har jeg ikke blødd, juhuu! Tok også en g-test i morges, og den var nesten helt hvit. Stor forandring siden forrige helg. Håper alt snart er ute av kroppen sånn at jeg kan få EL igjen :)

Nei, nå må jeg ordne håret før det blir kveldsmat og Grey's *ler*

Skrevet

Flinke Tigerlise som trener :-)

Høres veldig bra ut å ikke sette seg for høye mål, er greit å føle at man får gjort det som er ønskelig *smiler*

Så bra at du har sluttet å blø, da krysser vi fingra for at du snart får EL snuppa *smiler*

Yes, snart er det tirsdagskos med greys *juhu*

Deretter er det rett til sengs *ler*

Skrevet

Hei jenter:)

I dag har ikke vært så veldig god dag..Gikk ikke bra i barnehagen i dag, det endte med at jeg måtte få ei av de ansatte til å holde Leah mens jeg gikk ut porten og hun sto der og gråt og ropte så sårt etter meg, hørte henne helt til jeg var kommet ned på veien selv om jeg satt i bilen:( Så dro jeg rett hjem og ringte barnehagen for å høre at det gikk bra, det gjorde det jo selvsagt..men en liten stund så vurderte jeg faktisk å ta henne ut av barnehagen og ha henne hjemme resten av året..minst! Skal selvsagt ikke det, men jeg takler ikke denne gråtinga:(

Inne la jeg meg på sofan og gråt til jeg sovnet og så sto jeg opp når sambo sto opp og vi måtte dra å hente Leah. Så fikk ikke gjort noe i dag.

Sambo dro på jobb når vi hadde hentet Leah og jeg og hun laget middag og lekte, så på barnetv og så la jeg henne. Nå har jeg sett Gossip girl å two and a half men, og spist masse..er skrubbsulten i dag!

I morgen skal jeg bare trene og dusje, ingen planer utover det..

Skal skrive mer når humøret bedrer seg, nå er jeg bare...blæh!

Skrevet

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:)

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, 9 :), har tatt pergo denne runden :) IKM 12-13. November

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur :))

Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag :)

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 10. november.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:)

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-)

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i septembe

Skrevet

Huff Leah...trist å høre at dagen din har vært så pyton :( Kan tenke meg hvor fælt det var for deg å måtte gå fra lille Leah. Men det gikk jo bra, håper på en bedre dag i morgen.

Tigerlise: Flink du er som trener :) Var det forresten du som fortalte i sommer at du blødde etter du var på gyn.undersøkelse?? Mente du fortalte om hvit tights og blod??

Stakkar min kjære sambo, han gruer seg til å ta sædprøve. Skjønner han godt. Det er ikke akkurat noe stas å levere fra seg "koppen"

Skrevet

Ååhh, stakkars Leah!

Jeg må bare si at jeg snakka med min egen mamma for ikke lenge siden om hvordan det var for henne å levere barna i barnehagen. Og da tøysa jeg litt med henne og prøvde å imitere meg selv med å si "neiiiii, mamma, ikke gååååhåhåhå..!", og da svarte hun med en gang at jeg måtte slutte. Så lo hun mens hun tørka tårene som var på vei - SÅ rask var den assosiasjonen. Da lærte jeg altså hvor vanskelig og trist det må føles for foreldrene å levere barna i barnehagen når de gråter så sårt! Det sitter i ryggmargen på min mor i alle fall, tredve år etter! Jeg har ingen varige men etter å ha gått i barnehagen, og det har heller ikke de fleste andre barn heller. De som har det vondt er mammaene og pappaene, som må være så tapre!

Stor klem til deg

Skrevet

Takk for gode ord jenter:)

Det som er mitt største problem er at jeg husker så godt hvordan det var for meg hver dag å gå på skolen, for jeg ville være hjemme med mamma. Nå vet jeg også hvordan det må ha føltes for mamma å sende et gråtende barn ut døra hver morgen. Men jeg var hjemme sammen med mamma til jeg var 7 år, hun var dagmamma..så det var jo en stor omveltning for meg. Uansett, jeg vet jo at Leah har det fint så snart jeg har gått, men det å si hadet det liker hun ikke..Har vi hatt besøk så kan hun begynne å gråte når de har dratt, helst vil hun at alle skal være sammen alltid :) Håper det går lettere i dag!

Har ikke menssmerter lenger og det virker som om jeg ikke kommer til å ha mensen mer enn 2-3 dager denne gangen heller..Håper ikke det betyr at alt ikke er som det skal.

I dag skal jeg prøve et nytt treningsprogram jeg har lastet ned, det så jævlig tungt ut..så det spørs nå om jeg klarer :P

Ha en fin dag jenter:)

Er det nå på fredag du skal insimineres Metti? Det er jo snart :D

Skrevet

God morgen jenter :)

Jeg har så lyst til å holde godt rundt deg og gi deg en god klem Leah *klemme på* Det er ikke lett for verken mammaer eller pappaer å forlate barnet sitt når det gråter så sårt :(

Huff for en ekkel følelse, så jeg skjønner deg veldig godt at du har det tungt de dagene da snuppa di gråter når du leverer ho i barnehagen.

Håper det går bedre idag vennen :)

Er jo som du sier, minutter etter at vi har gått så er det over, men det hjelper lite for et mammahjerte som blør.

Kos deg masse med treninga idag Leah *smiler*

Metti, det er snart fredag og din store dag *smiler*

Jeg er så spent på de ukene du har foran deg, håper det klaffer for deg denne gangen :))

Jeg får jobbe litt ;)

Skrevet

Negativ test på meg i dag! :( Det var litt leit, og tankene om det er noe galt eller om dette noen gang skal gå, surrer i hodet. Må nok bruke denne dagen på å skufle de tankene vekk, så går det vel bedre etterhvert! Klem til alle!

Skrevet

Så kjipt, Lurifax :( Forstår at du er lei deg idag. Man tror jo alltid at det skal klaffe så fort, at det bare er å kaste pillen og så sitter spira. Har vært i så mange bryllup der det spøkes med at det 9 mnd senere skal komme en baby, og det er jo virkelig ikke slik for de aller fleste! Jeg tror ikke du skal bekymre deg enda, søk heller trøst hos oss i bollen. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. *stor klem til deg*

Leah: Du trenger også en stooor klem idag! Fikk vondt i mitt mammahjerte da jeg leste det du skrev i går. Snakket med en venninne som har det akkurat på samme måten med sin datter, og det er helt pyton. Er det noe dere har snakket mye om sammen, om hvorfor hun ikke vil gå i barnehagen? Kanskje det hadde vært greit å snakke litt med helsestasjonen for å få noen tips og råd? Håper det går bedre i dag.

I natt så våknet vi kl 03 av av snuppa ropte "Å nei, å nei!". Det viste seg at hun hadde kastet opp over hele sengen, stakkars :( Idag er hun hjemme fra barnehagen, og sitter og ser "Despicable me" mens jeg har "hjemmekontor" ;) Hun har spist et eple nå og er blid og fornøyd. Håper bare ikke at vi blir smittet!

Fremdeles ingen ømme pupper her i gården, men fortsatt ekstrem matlyst! Spiste syv (!) brødskriver i går, stor porsjon middag, joghurt, tre bananer, flere knekkebrød... Kroppen min har tydeligvis et ekstremt energibehov..

Skrevet

I kveld skal jeg sette EL sprøyten så på fredag blir det inseminering ja !! Håper virkelig det ordner seg denne gangen ..,

Hørtes fælt ut me levering i barnehagen leah . Håper det gikk bedre i dag

Lurifax . Klemmer på ikkje noe kjekt me de negative testene.

Dossa ikkje lenge te lørdag nå !!

I går var jeg på Egon å spiste og ikke mindre enn to annonserte graviditeter. Off off ble ikke akkurat en perfekt jente kveld for meg ..

Skrevet

Åh, det er så godt å snakke med noen som faktisk forstår hvordan det er for en mamma å forlate barnet sitt i barnehagen når det gråter sånn. Og det hjelper så lite der og da å vite at 2 min etter jeg har gått så leker hun som om ingenting har skjedd:/ Det samme skjedde i dag, og hun gråt så mye at de voksne i barnehagen ikke ville rive henne vekk fra meg heller, men de prøvde jo å lokke og friste med alt mulig, men uansett hva de sa så gråt hun bare enda mer og klemte enda hardere rundt halsen min:( De spurte om det hadde skjedd noe spesielt, om hun hadde sagt noe om hvorfor og om jeg trodde det hadde skjedd noe i barnehagen. Men helt ærlig så aner jeg ikke. Når jeg spør henne om det så forteller hun jo om alt det morsomme de gjør i barnehagen og hver dag når jeg henter så har hun det alt annet enn travelt med å komme seg hjem..Men om morgenen så vil hun ikke i barnehagen, hun sier det er kjedelig og at hun heller vil være hjemme sammen med meg. I dag også rundet jeg 1 time i barnehagen hvor hun satt på fanget mitt og gråt og ba meg bli eller ta henne med. Til slutt måtte jeg bare rive meg løs fra henne og dra mens en av de ansatte holdt henne fast..grusomt! Ringte etterpå og da lekte hun helt fint og lo med de andre barna:)

Jeg vet ikke om jeg skal ha henne hjemme på fredag..Har jo lyst til det for å slippe gråtinga, men samtidig så vet jeg ikke hvor lurt det er å la henne være mye hjemme. Hun var jo hjemme på mandag. Syns det er så vanskelig å avgjøre hva som er best..Jeg er jo hjemme og kan ha henne hjemme så mye jeg vil, men hun trenger jo å være i barnehage også..Tenke tenke..

verpesyk: Stakkar lille snuppa di, håper hun slipper å spy mer og at dere slipper å bli smittet! Håper din økte matlyst er et godt tegn :)

Lurifax: Så dumt at du fikk negativ test i dag. Men hvis ikke mensen kommer så er det fortsatt håp:) Ønsker virkelig at flere av gullfiskene skal få positiv test nå!

Dossa: Du også skal ha positiv test til helga! Nå trenger vi noen positive tester her:)

Skrevet

Metti: Neste gang er det du som kan annonsere graviditet:) Gud så spennende det blir de neste 2 ukene for deg:) Krysser fingrer og tær :)

Beina derimot skal spres så ofte som mulig den neste mnd ;)

Skrevet

Verpesyk, både Leah og jeg har hatt stor matlyst da vi var gravide... :) Krysser fingrene for at det er noe på gang. Og god bedring til snuppa di :-)

Leah, sender en god klem! Mange triste ting på en gang, håper du får ut litt frustrasjon under treninga i dag. Det er god terapi *smiler*

Metti, så spent på hvordan det går med deg! Åååh, som jeg ønsker deg en spire nå :-))) Snart er det din tur å annonsere graviditet til jentegjengen. Hurra!!

Lurifax, så kjipt med neg. test. Når har du IKM? Kanskje det bare er for tidlig å teste?

Cornflake, det stemmer at jeg blødde etter gyn, ja, men det var andre gangen jeg var der (etter kontrastvæske og UL av egglederne). Da jeg var der første gang og bare hadde vanlig innvendig UL blødde jeg ingenting. Var nok fordi har puttet dette kateteret oppi der at jeg blødde. Du kan jo forberede deg på litt blod uansett, så slipper du å ende opp som meg, hehe. Ikke særlig morsomt, nei :-b

Dossa, nærmer seg stadig....... :-))))

Skrevet

Ja det stemmer som Tigerlise sier, jeg spiste som en hest før jeg i det hele tatt visste at jeg var gravid, bare var så sulten hele tiden..så vi krysser fingrene verpesyk :D

Nå har jeg trent noe som het s.w.a.t workout, tungt men ikke for tungt og det kjennes at jeg har trent:) Ble litt lei av samme zumbaen dag etter dag, så sikkert greit å prøve noe nytt en stund:) Var litt vanskelig å få tatt push-ups og sit-ups fordi Poffi prøvde å spise meg opp når jeg la meg på gulvet, trodde vel at jeg ville leke :P Neste gang blir han stengt ute i gangen tror jeg!

Nå skal jeg puste i et par minutter og så skal jeg ta en dusj før lunsj..etterpå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre..kanskje pakke inn gavene som skal i adventskalenderen til Leah:) Men der er jo for tidlig å høre på julemusikk da..hmm..

Skrevet

Verpesjuk, god bedring til jenta di *smiler*

Håper dere andre ikke blir smitta. Tenker noen dager hjemme med masse hvile vil hjelpe godt på formen :)

Lurifax, trost med negativ test, men lille venn har ikke du IKM til helga du også slik som Verpesjuk og meg sjøl?

Da er det ennå håp snuppa :))

Tanta har å holde seg langt vekke!!!

Da var dagen over.

Må få henta unger, skal kjøre gullet til treninga idag og fetteren skal sitte på. Vi kjører annen hver onsdag, veldig kjekt å kunne bytte på å kjøre :)

Så da får jeg gjort unna litt handling mens gutta trener.

Skrevet

Stikker innom en liten tur og legger igjen et lite spor ;-) Har ikke stukket helt av bare hatt en travel uke med mye jobbing og diverse. Ser frem til en rolig helg nå :-)

Er kjempespent på dere som skal teste i helga, krysser fingrene for at dere er gravide hele gjengen ;-)

Selv har TR akkurat gitt seg så da er det vel bare å hoppe i høyet igjen :P

Skrevet

Blææh, nei jeg har begynt å spotte nå i ettermiddag, så alt håp er nok ute for denne gang. Tok bare en rfsu-tidligtest, litt fordi samboeren gjerne ville. I går var jeg på besøk hos min (selvfølgelig) gravide venninne med to stk fra før av, og da kjente jeg for første gang på en aldri så liten urettferdighetsfølelse. På bussen hjemover kjente jeg mensmurringene som aldri før! Også blir jeg så sur på meg selv fordi jeg tenker at det er så teit å bli skuffa, og du visste jo at det kunne ta lang tid, og andre har venta myyye lengre enn deg, og du er så barnslig og utålmodig at du aldri bør bli mamma! Tenk at jeg tenker sånn! Dumme, dumme hodet mitt. Æsj.

I morra blir det bedre.

Skrevet

Lurifax, neiiiii ikke si at tanta kom likevel. Har ho ikke vett og forstand til å holde seg langt langy unna *grrrrr* Det er alltid kjempe tungt den første dagen, har bare lyst til å gråte og hyle ut hvor urettferdig livet kan være, men så går det bedre neste dag *smiler*

Du er absolutt ikke dum Lurifax for at du tenker som du gjør. Tankene er ikke alltid like lett å kontrollere. De lever sin egen verden, føles slik innimellom *ler*

Da er ungene lagt og tid for de voksne *smiler*

Tror vi skal spille et brettspill ikveld, det synes jeg er kjempe morsomt :-)

Metti, gikk det bra idag?

Jeg har nedtelling til helga, ikke lenge att nå *juhu*

Vil ikke begynne å spotte de neste dagene *krysse fingra*

Skrevet

Hei jenter :)

Huff Lurifax..hun der tanta har hatt det travelt i det siste. Håper hun ikke kommer tilbake på lenge.

Jeg elsker også brettspill. Hva skal dere spille Dossa?

Jeg brygger på en forkjølelse tror jeg. Vondt i halsen, og begynt å hoste :( Håper det går fort over. Ellers så er jeg snart ferdig med mensen :) Men har fått en merkelig smerte på min høyre eggstokk. Kjennes ut som jeg har fått sting der..hm...noen andre som har opplevd det?

Skrevet

Cornflake, det blir cluedo ikveld tenker jeg.

Vi har et vennepar som er de nærmeste naboene våre, de pleier vi å spille brettspill sammen med. Vi prøver å få til en spillekveld en gang i måneden og da spiller vi ulike brettspill.

Kjempe gøy *smiler*

Skrevet

Jeg har nå nettopp satt EL sprøyten så nå skal jeg ikke ha noe av for tidlig løsning her

Er på jobb så må jobbe videre

Skrevet

God morgen jenter:)

Nå spiser vi frokost og så skal jeg kjøre henne i barnehagen, kjenner at jeg gruer meg..men hun har sagt at hun ikke skal gråte i dag.

Så må jeg hjem og vaske huset..har mest lyst til å sove litt mer, er sykt trøtt! Men får besøk av bestevenninna mi i dag og da kan det jo godt se litt ryddig og rent ut her:p

Har skikkelig gangsperre etter treninga i går, men det betyr jo bare at det funker:p

Bare en dag igjen nå Metti, spennende:) Og det nærmer seg IKM-helga for noen også..Krysser fingrene for positive tester:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...