Gå til innhold

Ny Gullfiskbolle :)

Anbefalte innlegg

Nå er det Rapunsel vi sitter og ser på *smiler*

Prinsesser er populært :-)

Hvilke filmer har du lasta ned Leah?

Vesla sitter i stolen og gjesper, nesten like før ho sovner. Så tror vi må finne på noe så ho ikke sovner *ler*

Fortsetter under...

Jeg har lastet ned A little bit of heaven, When in Rome og Bridesmaids :)

Jeg og Leah har sett barnetv på Kaptein Sabeltann:) Etterpå tror jeg at Pippi begynner..så hun skal få se det også før jeg putter henne i seng:)

Og så skal jeg spise resten av sjokoladen min mens jeg ser film :D

Høres ut som du får en fin kveld Leah, med film og sjokolade *smiler*

Vesla har badet og vi har sett kaptein sabeltann. Nå er ho lagt og de to eldste spiser kveldsmat. Snart leggetid for dem også :-)

Fikk svar på blodprøven jeg tok på torsdag. Alt var normalt og jeg hadde hatt eggløsning, så da gjenstår det å se om gullegget er blitt befrukta *smiler*

Hei jenter!

Nå er en deilig helg snart over. Skulle ønske den varte lenger...Snuppa og jeg har akkurat kommet hjem fra familiemiddag hos storebror, og nå har jeg fått en ganske overtrøtte liten prinsesse i seng. Hun har ikke sovet på dagen verken i går eller dag, men til gjengjeld sovet nesten tolv timer på natten. Deilig!

Fikk eller en litt "kjip" beskjed idag, som jeg sikkert burde gledet meg over. Vi var på lekeplassen med et vennepar som har en datter som er et par måneder eldre enn snuppa. De ble gravid på første forsøk med nr. 1, rett etter at jeg mistet første gangen. Venninnen min ringte meg daglig og klaget over hvor kvalm og dårlig hun var i svangerskapet, og det var utrolig vondt! Jeg hadde ikke hjerte til å fortelle det til henne, siden hun var superhormonell akkurat da. Nå frykter jeg at det samme kommer til å skje igjen, og lurer rett og slett på hva jeg skal gjøre. Skal jeg si noe til henne? Er det veldig egoistisk av meg? Vi er gode venner, men hun mangler sosiale antenner på noen områder, og jeg er redd hun ikke kommer til å forstå...

Cornflake, så kjipt at tanta kom da! Skjønner godt at du blir lei deg! Jeg regner meg at jeg også må til med ny runde, har ikke troen denne måneden. Har ikke engang fått ømme pupper enda, og er nå på cd 26..Godt at du skal få hjelp i morgen da, det gjør foråpentligvis ting litt enklere.

Lilleblomst og Leah, jeg heier fremdeles på dere! Ingen spor etter tanta enda?

Dossa. har du noen symptomer da? Jeg tror at IKM er neste uke for min del også, og tidligst på fredag. .

Her kom TR for fullt på lørdag gitt... Ingen tegn i forkant, så var litt rart hehe. Men er egentlig ganske glad for at den kom da, for jeg har hatt litt syklus kluss etter p pille slutt og det betyr at denne syklusen var på 32 dager, noe som ikke er så hel gærn't :-) Så da satser jeg på at syklusen er på vei inn i det normale og at neste pp blir ganske normal ;-)

Spent på alle dere andre jeg nå ;-) Noen som snart har IKM? :-)

Ser jeg glemte et viktig poeng i forrige innlegg: Venninna mi fortalte meg nemlig idag at de har begynt å prøve på nr. 2. .

Er alene hjemme kveld, og lurer på om jeg skal se en skikkelig jentefilm. Hadde dere noen å anbefale? Helst en uten babyproblematikk ;)

Har vi noen sunnmøringer her inne forresten? Rina? Uansett, gratulerer med cupgull!

Annonse

Verpesyk: Hvis hun er en god venninne av deg så vil hun forstå. Det er da ikke så vanskelig å skjønne at det kan bli mye for deg å høre på alt om hennes svangerskap når du så inderlig ønske at du også kunne bli gravid. Ang filmer, Leah har alltid mange gode forslag :)

Marianne: Hun der ekle tanta er virkelig plagsom altså. Hun burde nå holde seg langt borte!!

Dossa: Hvem håper du vinner alt for Norge? Hun Britta er så søt syns jeg :)

Verpesjuk, jeg synes du kan si det til din venninne at du synes det er leit å høre henne klage på det ene og det andre. Så lenge du sier det på en pen måte så kan ho vel ikke bli sur heller tenker jeg :-)

Jeg har ingen symptomer ennå, men er jo ei hel uke att til IKM så mye kan forandre seg *smiler*

Du og jeg Verpesjuk, sammen skal vi klare det snuppa *smiler*

Så koselig om vi kan rope ut sammen at vi endelig har fått positiv test ;-)

Vi får bare holde motet oppe ;-)

Marianne, kjedelig at tanta kom :-(

Får håpe dette er siste gangen ho kommer på lang lang tid :-)

Ser på alt for norge.

Etterpå er det grøss og gru *ler*

Må innrømme at jeg gråt litt da Matti vant alt for norge :-)

Ble så rørt, og jeg gråter for den minste ting, enten det er trist eller noe veldig bra på tv *ler*

Velfortjent seier!

Nå er jeg klar for kveldens grøss :-)

Har sagt at mannen må holde seg i stua sammen med meg *gliser*

hihi jenter, jeg gråt jeg også :) sambo bare rister på hodet av meg :)

Verpesjuk, jeg synes du skal fortelle venninna di at dere allerede har prøvd på nr to en stund, og at babyer er et sårt tema for deg. Er hun en god venninne vil hun forstå såpass :)

da skal jeg ut på kveldstur, så i seng :)

Natta jenter!!

Annonse

Nå har jeg sett When in Rome :) Helt grei jentefilm:) (Og ikke en eneste baby å se)

Jeg har IKM i morgen og er rett og slett ikke særlig lysten på å gå å legge meg for så å stå opp til mensen! Det murrer og styrer og absolutt alle tegn ellers på at mensen er på vei er her..så kommer den ikke i morgen så kommer den snart. Har bare en billigtest igjen, så kan ikke teste imorgen tidlig selv om mensen ikke er der..må se om den dukker opp i løpet av dagen da. Forrige pp så fikk jeg jo positiv test på IKM og en dag over før mensen kom litt for sent:/ Har så veldig lyst til at lilleblomst skal ha rett og at vi har klart det denne mnd!

Jaja, legge meg må jeg jo uansett..kryss fingrene for at jeg slipper tr i morgen og 1 år framover :P

God morgen snupper :-)

Jeg krysser fingra for deg Leah og håpet at tanta har vett nok til å vite at ho ikke er velkommen til deg *smiler*

Hadde vært såå koselig om spådommen til lilleblomst blir oppfylt ;-)

Murmelina, da har du tatt siste pergo pille *juhu*

Nå skal gullegget ditt gjøres klar til å bli befrukta *håper håper*

Har du merka noe til pillene?

Jeg ble noe løs i magen men håper jo at den største bivirkningen blir en liten spire :-):-)

Jentene er kjørt i barnehagen, gullet og jeg slapper av hjemme litt til før vi må avgårde. Deilig med rolige morgener :-)

Ha en super fin mandag snupps <3

God morgen!

Her er forkjølelsen kommet i hus:( har tatt oss alle... Mini er i ok form og vil i barnehagen, så vi får se litt...

Jeg har funnet meg i at jeg sannsynligvis har hatt el nå i helgen, siden symptomene har blitt mindre igjen... muligens at kroppen har forsøkt å slippe egg for noen uker siden, og at det har blitt nå i helgen isteden.. Så da er jeg nok inne i en 40 dagers syklus igjen:(

ff vet jeg ikke hvordan eg skal tolke... men ingen ting har vært normalt med de syklusene mine, så det er ikke så viktig at det stemmer helt...

God morgen, jenter!

Så kjipt med forkjøelse, LilleBlomst :( Håper dere snart får det ut av huset, og kanskje det er greit å få en runde før jul slik at man bare blir ferdig med det. Snuppa fikk spysyken da vil skulle ut å levere de siste gavene på lillejulaften i fjor, og vi ble isolert hele julen. Håper vi slipper sykdom denne julen! Hvis du har hatt EL i helga snuppa så er vel syklusen litt forsinket ja, men dere har vel uansett fått lagt inn aksjer, så da er det håp :D

Jeg våkner også opp med skikkelig tett nese og hodepine i dag, men det gikk heldigvis raskt over. Puppene er fremdeles ikke ømme i det hele tatt, men i går hadde jeg endel tjukk hvit utflod, noe som jeg tolker som at EL er overstått. Var også litt kvalm da vi gikk til barnehagen idag, og holdt på å spy i en busk, men det tror jeg bare var fordi jeg ikke hadde spist frokost:/

Min lille snuppe har ellers fått seg et nytt ord i vokabularet sitt, som hun fremførte flere ganger foran kusina på 13 igår: "Herregud"! Hun har jo nettopp blitt 2 år (!) og jeg synes det er litt skummelt at hun fanger opp sånne ord allerede! Vet ikke helt om jeg skal ignorere det eller si at hun ikke har lov til å si det. Hva tenker dere?

Dossa: Dette er vår uke, håper jeg! Tvi, tvi!

Leah, jeg håååper at ingen tante banker på døra idag!!

God morgen jenter:)

Åh for en tung natt vi har hatt..Leah våknet 23.30 og gråt fordi hun hadde så vondt i tisserumpa, måtte opp å tisse og så la vi oss igjen, vasket og smurte henne og fikk på ny truse..Men hun fortsatte å gråte og gråte, jeg prøvde å få i henne en paracet og regnet med at hun hadde fått urinveisinfeksjon. Selv sa hun at hun hadde knekkebrødsmuler i tisserumpa, jeg kunne ikke se noen knekkebrødsmuler, men vasket og smurte på nytt og hun fikk nok en ny truse. Etter å ha lurt i henne litt paracet og lest 40 bøker så sovnet hun litt over 3.

Var å leverte urinprøve og snakket med legen i morges, selvsagt har vi jo ikke bil siden den er på verksted, men pappa kjørte oss:) Ingen uvi å spore, men de skulle dyrke den..Så kanskje det rett og slett var knekkebrødsmuler som lå og plaget henne :P Jaja, hun er nå hjemme og koser seg i dag:)

Min høygravide bestevenninne kommer snart på besøk, så jeg skal snike til meg litt babystøv:)

Ingen tr så langt..

Dossa: Håper du får en liten spire som bivirkning ja:) Det hadde vært på sin plass! :)

lilleblomst: God bedring til dere alle, håper dere blir friske snart:) Jeg får ikke ff til å stemme heller, men har lagt inn el-dagen manuelt, så får vi se om det stemmer mer hvis jeg må over i ny pp..men det vil jeg helst ikke:p

verpesyk: Når har du ikm? Håper du var kvalm i morges av de rette grunnene;) Her sies det også herregud en del, men det er min egen feil siden jeg bruker det HELE tiden. Jeg banner en del og har måttet ta meg selv en god del i nakken etter at Leah plukket opp noen av de mindre pene ordene :P Herregud syns jeg er helt uskyldig og bryr meg ikke om at hun bruker..og hun var vel også rundt 2 år da hun plukket det opp første gangen. Min erfaring er at ordet brukes mer hvis man får en reaksjon på det enn om man bare overser det..Men hun får beskjed om at vi ikke sier helvette og faen de gangene hun sier det, og at hun kan gi meg samme beskjed hvis jeg bruker de :P

Jeg er nervevrak hver gang jeg må tisse i dag...så redd for å se at tr er kommet!!

Stakkars lille Leah! Godt at det ikke var UVI da, og får håpe at det bare har vært knekkebrødsmuler..Du får ta deg en liten hvil på ettermiddagen idag og ta det med ro, du som har en liten spire i magen din *smiler og krysser fingrer og tær*

Er enig med deg i at "herregud" er veldig uskyldig. Jeg sier det jo ofte selv, og mannen min står ofte for de sterkere glosene. Men tenker allikevel at det ikke hører hjemme i dagligtalen til en 2-åring, og satser på at det går over av seg selv og at vi bare skal overse det.

Kos deg med besøk, Leah!

Kos deg masse med besøk idag Leah og sug til deg babystøv *smiler*

Høres ut som jenta di hadde det vondt, god bedring og håper det går fort over. Skjønner du blir litt små redd for å løpe på do *ler* men hvordan er statusen din? Tanta har å holde seg laaangt unna!!

Har vært på samtale med gullet idag.

Fikk bare ros og skryt. Flink i alle fag, jobber godt i timene *ros*

Han fikk ny lesebok, en bok for 3 trinn, og skal si han smilte bredt da han fikk den nye boka *smiler*

Nå gikk han bort til svigers, ville gjøre lekser der sa han :-)

Skal snart hente jentene, må bare vente til de har fått frukten *ler* blir krise om jeg kommer før :-)

Hei gullfiskene:D

Ville bare innom igjen for å si at jeg ikke har glemt dere:) Har hatt det litt travelt i det siste og blir mye å følge med på til enhver tid, men tenker på dere! Her er det fremdeles ingenting som skjer, og har begynt å gi opp (hvilket jeg håper en en bra ting). Skal ha IKM i uke 46, og har aldri vært så lite preget av pms i mitt liv som denne pp'n.. Jeg kjenner faktisk ingenting og er ikke sur engang.. Kjempedeilig med en pms pause for ei dame som må spy i smerte av ømme bryst, og gråter for den minste ting før ikm. HAHA :D

Ellers håper jeg alle har det bra! <3 Klem

Hei

Her kommer en liten oppdatering fra meg etter gyn besøk i dag.. Jeg skal da gå to dager til på puregon og eggløsningsprøyte skal tas på onsdag kl 20. På fredag blir det da inseminering .. Woop woop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...