Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 5. november 2011 #26 Skrevet 5. november 2011 Alle dere som skysser tanta på dør i disse dager: Si til henne at hun kan komme hit om et par uker i stedet Virker som jeg omsider slutter å blø nå (håpe-håpe), og siden jeg må ha TR 2 ganger før vi kommer i gang med ivf kan hun gjerne komme så fort som f... hehe. Roselilly, du som kan og vet så mye. Kom til å tenke på en ting. Da jeg var 26 gikk jeg over fra vanlige p-piller (etter 7 år) og til minipiller et halvårs tid før jeg kuttet prevensjon helt. Har aldri vært plaget med kviser tidligere (heller ikke noe særlig i puberteten), men da jeg gikk over til minipiller poppet disse ekle kvisene fram :-( De er faktisk verst på ryggen. Hadde en del i ansiktet også fram til Anton kom. Det har bedret seg noe nå, men ryggen er et katastrofeområde. Kjedelig når man er midt i 30-åra... Vanskelig å finne fine julekjoler også der absolutt hele ryggen må skjules. Har du noen formening om hva dette kan være? Tenker jo selvfølgelig at det må være hormonbasert, men hva kan jeg gjøre? Må jeg virkelig gå rundt med en pizza-rygg resten av livet? *æsj*
Ming82 Skrevet 5. november 2011 #27 Skrevet 5. november 2011 Tigerlise: Det er ei dame som kan hjelpe deg. Hun er hudlege, jobber på hudspesialisten i Trondheim. Hun kan skrive resept på krem som bleker disse stygge arrene. Hun heter da Eli Janne Fiskerstrand. Det koster litt å komme på konsulasjonstime, men det er verdt det
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 5. november 2011 #28 Skrevet 5. november 2011 Tusen takk, Cornflake! Vil gjerne bli kvitt dette en gang for alle... Synes jeg er for gammel til dette nå :-/
*lille blomst* Skrevet 6. november 2011 #29 Skrevet 6. november 2011 God morgen jenter:) hadde sterkere el test i går kveld, så la inn aksjer for sikkerhetskyld, kanskje det er en veldig forsinket el? Fremdels streker på el testen, men blank g test i morges, i dag er ikm i følge antatt el dato av både meg og ff... jaja, blir spennende å se når tanta kommer. hadde jo en miniblødning om mandagen som evn kunne være festeblødning på dpo 8... rare greier denne kroppen! Har dere planer i dag? Jeg krysser fingrene for bra vær i dag! har lyst til å ordne litt ute:)
Ming82 Skrevet 6. november 2011 #30 Skrevet 6. november 2011 Buuuhuuu...nå har tr kommet til meg denne mnd også :,(
Mammapudding Skrevet 6. november 2011 #31 Skrevet 6. november 2011 God morgen:) lilleblomst: Sikkert lurt å få inn aksjer sånn i tilfelle:) Men vi får håpe det betyr at el-testene plukker opp noe gravi-testene ikke klarer å merke enda:) Min temp sank drastisk i dag:/ Skal ha mensen i morgen, så tror ikke den kommer i dag, men vi får se. I dag har jeg mest lyst til å sove hele dagen Men siden det ikke er et alternativ, så tror jeg at jeg skal ta med meg Leah og Poffi til turområdet og gå en liten tur:) Får se om jeg gidder å ta med lunsj også kanskje:) Skal høre med mamma og pappa hva slags planer de har, kanskje de blir med:) I kveld begynner samboern på kveldsuka..så da kan jeg og Leah lage middag som vi vil spise og jeg får tv og pc for meg selv i en uke, hihi Ha en super søndag jenter:)
Mammapudding Skrevet 6. november 2011 #32 Skrevet 6. november 2011 Neeeeeeeiiiii Cornflake, det får hun ikke lov til *Sint på henne*
Dossa :) Skrevet 6. november 2011 #33 Skrevet 6. november 2011 Pokker også, blir sinna på tanta som kom til deg :-( Søte Cornflake dette var ikke planen og kjempe trist at du fikk besøk av tanta denne mnd *klemme på* Jeg skal snart reise på jobb og jobbe noen timer. Men først er det frokost med familien :-)
Dossa :) Skrevet 6. november 2011 #34 Skrevet 6. november 2011 Pokker også, blir sinna på tanta som kom til deg :-( Søte Cornflake dette var ikke planen og kjempe trist at du fikk besøk av tanta denne mnd *klemme på* Jeg skal snart reise på jobb og jobbe noen timer. Men først er det frokost med familien :-)
*lille blomst* Skrevet 6. november 2011 #35 Skrevet 6. november 2011 huff cornflake! men nå skal du iallefall begynne med blodprøver:) Sender deg en klem! Kommer nok straks etter skal du se! kos deg på jobb da dossa! Jeg skal snart opp og vekke min kjære, så kan jeg sove litt til og han ordne med mini;)
Dossa :) Skrevet 6. november 2011 #36 Skrevet 6. november 2011 Sitter på jobb og lager planer for neste uke. Helt stille og rolig her jeg sitter, herlig Nå har jeg jobba noen timer, så da synes jeg at jeg kan unne meg ei lita pause *ler* og da havner jeg her inne *smiler* Jeg må gjøre meg ferdig til kl 13, for da er det cup suppe hos svigers *nam* Er det noen av dere jenter som skal se på kampen? Det har jeg ingen planer om å gjøre, er ikke fotball interessert *ler* burde nesten ha blitt det siden alle i svigerfamilien er forball mennesker *gliser* Hvilke planer har dere for søndagen da jenter? MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. FF mener EL var 14.okt..så da er IKM egentlig i dag 28.okt. Men tørr ikke å tro på det og venter så lenge jeg klarer før jeg tester. Helst til 7.okt.. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:) Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, 7 , har tatt pergo denne runden IKM 12-13. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, ved hjelp av akupunktur og homeopatiske vidunderi fikk jeg første el på et år 13.10 begynner med pergo når tanta dukker opp. 14 dpo idag. Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 10. november. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i septembe
Ming82 Skrevet 6. november 2011 #37 Skrevet 6. november 2011 Tusen takk jenter Jeg er så glad jeg har dere Jepp...nå er det bare å se frem til blodprøver. På jobb igjen på en søndag Dossa? Du jobber så mye søte deg. Huske nyte dine fridager også da
Dossa :) Skrevet 6. november 2011 #38 Skrevet 6. november 2011 Det er godt du holder motet oppe Cornflake *Smiler* Nå skal det tas blodprøver, og du er igang med utredning *hurra* Veit du når disse blodprøvene skal tas? Jepp, jeg er på jobb. Fikk ikke gjort unna all planlegginga på torsdag og fredag siden jeg ikke var på jobb da. Jeg kunne bare ha planlagt for morra dagen idag, og tatt resten av dagene etter tur, men jeg liker å ha en oversikt over hva som skal gjøres i de ulike timene for hele uka Kall meg rar *ler*, men er kanskje en liten kontrollfrik *gliser* Ikveld er det åndenes makt igjen jenter *grøss*
Metti er håpefull Skrevet 6. november 2011 #39 Skrevet 6. november 2011 Nei nei Cornflake tante sko jo ikkje komme te deg !!! Klemmer Dossa nå er det på tide at du får positive nyheter ! Hvor mange dpo er du ? Nå har jeg tatt sprøyter i 7 dager og magen begynne å bli ganske støl og øm ; ) men det er for en god sak. I morgen skal jeg sjekke utv av eggene så det blir spennende. Dersom det er mer en to må me ta stilling til om me vil forandre det til ivf !! Men hvis det er to kommer størrelsen Ann på når det blir eggløsningsprøyte og inseminasjon neste uke .... Jeg er så spent og nervøs for i morgen ; ) I dag skal vi bare slappe av og kose oss sammen
Ming82 Skrevet 6. november 2011 #40 Skrevet 6. november 2011 Jeg tror jeg skal ta 4 blodprøver. Jeg er i grunnen litt overrasket at ting skjer så fort. Det er visst ikke ventetid på utredning på Medicus. Etter alle de blodprøvene og en gyn. undersøkelse så er jeg ferdig med utredning, og alt det er bare på 6uker. Du er så flink Dossa Jeg skulle ønske du kunne være lære til mine barn
Ming82 Skrevet 6. november 2011 #41 Skrevet 6. november 2011 Takk for klemmer Metti Du har jo masse spennende ting i vente. Nå er det din tur
Dossa :) Skrevet 6. november 2011 #42 Skrevet 6. november 2011 Metti, jeg er bare 7 DPO idag. Har ei uke til med spenning, IKM er ca fredag/lørdag neste uke, kjenner ikke til noe som helst, men det er ikke uvanlig når det gjelder min kropp *ler* Såååå spennende å følge med på deg Metti *smiler* Jeg håper så masse at det nå blir din tur snuppa ) Cornflake, du er så søt og snill med dine ord *rødmer* Takk snuppa for at du synes jeg er flink og at du kunne tenke deg en lærer som meg til dine fremtidige barn *smiler* Når tida kommer så bare send dem nedover *knis* Nå må jeg gjøre meg ferdig på jobb, ble nesten ferdig. Har att å rette noen bøker, men det får jeg ta i fri timen min imorra Hjem til svigers og få fersk suppe *juhu*
MammaMø med to små Skrevet 6. november 2011 Forfatter #43 Skrevet 6. november 2011 Hihi sambo er fyllesyk i dag *ler litt ondt* Syns det er til pass for han når han drikker så mye hehe... Nå kommer snart lillegull hjem fra mormor og morfar Det skal bli så godt å se han igjen:) Han har blitt forkjøla i helga stakkar, og jeg begynner å bli syk selv:/ Men men, går vel over får fortsette å spise klementinene mine:-) *Stor klem til cornflake*
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 6. november 2011 #44 Skrevet 6. november 2011 Hei jenter Vært litt fraværende, men har så mye å gjøre, så rekker rett og slett ikke innom dere så ofte :( Er så sinnsykt sliten omdagen, så all energi blir brukt på ting som MÅ gjøres...hadde hatt godt av noen uker hjemme nå merker jeg, med full fokus på baby-laging og eksamenslesing...zzz... Jeg tar jo min siste pergo-tablett idag!!! juhuu.. da er det bare å vente på el ) Babycompen min lyste rødt for første gang idag, så da har vi startet å legge inn aksjer til den store gullmedaljen nå, og det skal gjøres ofte fremover, hver/annenhver dag minst!!! Denne el skal vi ikke gå glipp av <3 Er i det positive hjørnet akkurat som Happy om dagen, og om vi da treffer på el, vil det si at jeg allerede er 1+2 idag ))) hihi... Uff, dette tante-kreket Cornflake. *trøsteklem* Dossa, håper du får positiv test neste helg ))) plopp plopp...da la jeg på svøm igjen... MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. FF mener EL var 14.okt..så da er IKM egentlig i dag 28.okt. Men tørr ikke å tro på det og venter så lenge jeg klarer før jeg tester. Helst til 7.okt.. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:) Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, 7 , har tatt pergo denne runden IKM 12-13. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur ) Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 10. november. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i septembe
Dossa :) Skrevet 6. november 2011 #45 Skrevet 6. november 2011 Murmelina, siste pergo pille idag *spent* Det må bli din tur denne gangen snuppa :-):-) Det er bare å få lagt inn aksjer snupps for denne EL skal du ikke gå glipp av *smiler* Når er EL ventet, og du tester vel etter EL denne runden? Ungene er ute og leker :-) Suppa smakte så godt, alltid godt å få ferdig mat *knis* Cornflake, er tanta mild mot deg, ikke store smerter? Så bra at det nesten ikke er vente tid og at det hele går fort *smiler* Denne gangen MÅ det bli din tur *smiler*
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 6. november 2011 #46 Skrevet 6. november 2011 Ja, jeg tester nå, startet igår, og fikk helt negativ el-test for første gang det er jo litt framgang..tror jeg.. ) for om none dagen skal den lyse positivt Men vet ikke rikitg hvordan jeg skal teste, når på døgnet er det lurest å teste?? Nei, vi skal neimen ikke gå glipp av el denne gangen!!! regner med el 10. elelr 11. utifra det gyn sa... men tar ingen sjanser, så nå er det askjelegging hver dag )) tenker jeg skal teste rundt 26.11 jeg... kanskje før, vi får se Gleder meg til du skal teste dossa!!! superspent på om pergo har hjuleet til denne gang skal du rett på ny kur om det ikke går, eller skulle du ha pausemnd?? håper uansett du slipper en mnd til med venting ))
Mammapudding Skrevet 6. november 2011 #47 Skrevet 6. november 2011 Har dere tips til en bra film jeg kan se i kveld?
Ming82 Skrevet 6. november 2011 #48 Skrevet 6. november 2011 Kjekt å høre fra deg Murmelina Nå må dere stå på Denne pp lykkes det Den stygge tanta har ikke vært så snill nei, her pumpes det inn med paraceter Men vel, håper hun drar snart. Jeg er litt overbekymret og analyserer alt mulig. Siden det gikk så fort fra telefonsamtalen jeg hadde med Medicus til første syklusdag så har jeg da ikke fått blodprøve rekv. i posten. Nå er jeg redd for at jeg ikke får lov til å ta den første blodprøve på tirsdag. Blir snart koko her... Takk søte Dossa for omtanken Nå må vi snart få positive tester her i bollen. Det er mange som nærmer seg ikm..Leah, Lilleblomst, du, Happy, Metti og Murmelina Har jeg glemt noen??
Dossa :) Skrevet 6. november 2011 #49 Skrevet 6. november 2011 Murmelina, jeg går rett på en ny pergo runde hvis det skulle bli bom denne runden, men jeg håper jo at jeg slipper å tenke på det for skal få en positiv test neste helg *smiler* Cornflake, huff ho er ikke snill med deg *klemme på* Håper ho forsvinner om ikke så lenge og da skal ho ikke våge å banke på døra di snuppa. Skal bli leeeeenge til neste gang :-):-) God bedring vennen <3 Leah, jeg kommer ikke på noen filmer i farta. Regner med du finner flere du kan laste ned *smiler* Var det slik at mannen din jobber kveld og natt den neste uka? Blir masse tid til deg sjøl og Leah da *smiler* Det er mange av oss i bollen som har spennende dager i møte. Håper vi får mange gode nyheter i løpet av de neste ukene *smiler* Det er VÅR tur nå jenter <3<3 Nå sitter vesla og jeg og ser på snehvit :-) De to eldste er hos venner :-)
Mammapudding Skrevet 6. november 2011 #50 Skrevet 6. november 2011 Cornflake: Jeg regner med tr kommer hit også i morgen, har alle de vanlige tegnene på det :/ Men da får vi slå følge over til 1.tri i desember:) Håper det blir mange positive tester i bollen nå! Nå er sambo dratt på jobb, så jeg og Leah har laget oss pitapizza og kost oss med:) Og så leker vi masse, uansett hva jeg gjør av husarbeid osv så klarer hun å flette det inn i leken, så det er jo greit..jeg får gjort det jeg må samtidig som hun føler at jeg leker med henne:p Bilen skal på verksted i morgen tidlig, så nå er den levert til verkstedet..føler meg nesten litt naken når jeg vet at vi ikke har muligheten til å kjøre noen steder..ikke at vi hadde tenkt å kjøre noen steder, men likevel Heldigvis kan pappa kjøre oss til barnehagen i morgen:) Jeg googla litt og har satt 3-4 filmer på nedlasting nå..så har jeg noe å se på de neste kveldene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå