MammaMø med to små Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. FF mener EL var 14.okt..så da er IKM egentlig i dag 28.okt. Men tørr ikke å tro på det og venter så lenge jeg klarer før jeg tester. Helst til 7.okt.. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:) Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land , har tatt pergo denne runden IKM 9. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, ved hjelp av akupunktur og homeopatiske vidunderi fikk jeg første el på et år 13.10 begynner med pergo når tanta dukker opp. 14 dpo idag. Roselilly: 41 år. Neste eggløsning rundt den 15. oktober. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september
MammaMø med to små Skrevet 5. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2011 Hei jenter:-) Da var jeg her igjen:-) har ikke fått lest så mye i det siste dessverre... Men jeg har vært på ordinær ul:) vet ikke kjønnet i magen siden luringen ikke ville vise seg fram:-) Men skal tilbake på vekstkontroll 13.desember:) Terminen ble flyttet noen dager, så ny termin er 2.april hadde ei fantastisk jordmor som tok meg på alvor og vi får flott oppfølging fra Riksen:) Veldig glad og letta:) Ny oppfølgingsplan blir satt opp 13.des:) Ellers har jeg det fint om dagen:) har fått ny jobb:) deltidsjobb på Jernia:) passer meg ypperlig siden jeg elsker mye av tingene de har der og vi får bra ansattrabatt:) hehe... Bortsett fra at jeg har fått bekkenløsing igjen da isj, det er noe skikkelig dritt altså! heldigvis ikke så ille enda, men skal be om henvisning til fysioterapeut når jeg skal til legen 10/11.. Dessuten, de nattevaktene jeg har på den andre jobben annenhver helg, tar snart knekken på meg. Orker snart ikke disse nattevaktene mer:( Skal høre med legen hva hun mener:) Nå datt jeg rett ned i bollen ditt.. Pling!
*lille blomst* Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Hei mammamø Så bra at det står fint til med lille i magen! og gratulerer med ny jobb:) Praktisk med ansattrabatt før jul! i dag steg faktisk tempen min litt.. men ikke noe bedre resultat på testsiden! hadde egentlig en avtale med dossa om å ikke teste før ikm! men el-testene har jeg så mange av, så er liksom veldig lavterskel å ta en ! trøtt i dag! ingen planer utenom en bursdag som mini skal i i ettermiddag. Ser ikke helt frem til det egentlig... masse unger, pølsebod, fiskedam og kaker... Missforstå meg rett, har lyst, men orker egentlig ikke. må kjøre til og fra også og det er nesten 3 kvarter hver vei...
Bergans Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Heia Hva er denne gullfiskbollen for noe? Ser jo at det bestandig er flere hundre svar på tråden
*lille blomst* Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Hei bergans! I gullfiskbollen er alle velkomne til å skravle:) det er rett og slett en plass for alle som prøver og som har lyst til å prate med noen om det og alt mulig annet:) navnet kom etter at vi sleit med å huske hva vi skulle svare på innlegg, vi datt stadig i bollen akkurat som gullfiskene:) Så hvis du vil så er du hjertlig velkommen:)
*lille blomst* Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 forresten så har vi noen gravidefisker også de klarer ikke reise fra oss etter positiv test:) Presentasjonslisten øverst sier noe om hvem som er her inne, og nye fisker kan kopiere og føye seg på listen:)
Dossa :) Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 God morgen jenter :-) Deilig med helg og fri *juhu* Jeg og de to eldste skal på kino nå kl 11 og se knerten i knipe. De gleder seg masse til film og popkorn :-) Mamma skal være med oss. Leah, dere skulle på kino idag dere også:-) Hva så dere og var det bra? Tenker jenta di stor koste seg på kino *smiler* Gul/hvit aktig utflod......mmmmm......kan det være tegn på noe? Jeg har ikke tenkt å teste før i slutten av neste uke, blir bare så skuffa når jeg tester og det blir negativt. Hold ut *ler* Velkommen til nye nick *smiler* Her vil du trives ;-) Jeg får gjøre unga klare. Vi må snart reise. Ha en fin lørdag jenter <3<3
Ming82 Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 God morgen jenter Her har tempen sunket kraftig...da er tr her i løpet av dagen. Jaja...godt at vi snart skal få hjelp. Dossa: Blir spennende å følge deg framover Lilleblomst: Når skal du teste? Kos dere masse på kino
Roselilly Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Titter frem fra sjøgresset igjen, jeg... MammaMø: begynn å ta Korall Kalsium som du får kjøpt på helsekosten. En av de mest lettopptakelige kalsiumtilskuddene som er, og det har også magnesium, D-vit og K-vit som også må til for opptak. Det kan nemlig forebygge og i en del tilfeller fjerne bekkenløsning! Så ut og kjøp! ) Føler meg ordentlig fyllesyk i dag, jeg! Men drakk knapt et halvt glass vin i går, så det er ikke det. Må være sushien, tror jeg, eller sausen rettere sagt - andre som har vært borti det? Bruker vanligvis å bruke min egen soyasaus, men i går orket jeg ikke hente den etter at jeg hadde satt meg for å spise, og brukte den som fulgte med. I dag har jeg hovne øyne (!), er stiv i fingrene, lett hodepine og følelsene av å ha hatt den fyllekula i går uten å være kvalm. Hodet føles omtrent som været ute i øyeblikket - fylt av tåke! I helga må det pakkes med tanke på flyttingen. Men må først bortom jobben og rydde og vaske litt der. Slapp alt i går kveld, utslitt etter ei helt sprø uke! Men, likevel godt å føle at jeg tross alt har gjort en bra jobb Det var nok en mening med denne sprøe uken, for jeg har gjort meg opp noen "alvorstanker" om ting jeg må endre på i livet når jeg flytter. Det er ofte en mening med ting, bare man kikker nøye nok.... Fredag blir det gyn-undersøkelse, regner med å få kjeft fordi det er så lenge siden sist Skal til frisøren også - alltid like kjek!! ) Må "bli ny" til jeg skal flytte Vel, som sagt, tåkehode her i dag, så.... plopp! Åh, forresten... velkommen om du vil skravle med oss, Bergans! Kopier listen nedenfor og før på deg selv også. Her er det bare å slenge seg med og skravle om hva som helst! God helg videre, jenter! ) MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. EL 25.okt, IKM 7.nov. FF mener EL var 14.okt..så da er IKM egentlig i dag 28.okt. Men tørr ikke å tro på det og venter så lenge jeg klarer før jeg tester. Helst til 7.okt.. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. Vært til samtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn den 29.sept.. TR:( Skal sette el-sprøyte 30.okt og har ikm 15.nov:) Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land , har tatt pergo denne runden IKM 9. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, ved hjelp av akupunktur og homeopatiske vidunderi fikk jeg første el på et år 13.10 begynner med pergo når tanta dukker opp. 14 dpo idag. Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 10. november. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .første tante nå i okt:-) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september
Mammapudding Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Hei jenter:) I dag har vi kost oss på kino med popkorn og Ole Brumm Leah syns det var kjempegøy, og filmen var bra:) Koselig med Ole Brumm:) Etterpå møtte vi mamma i byen og hun tok Leah med seg å kjøpte bolle og Litago så jeg fikk prøve noen joggebukser, kjøpte meg ei joggebukse og mamma kjøpte meg ei joggebukse og en genser:) Det er hull i den jeg hadde fra før Fikk også kjøpt en julegave, skulle egentlig kjøpe 2 til, men fant ikke det jeg var ute etter:/ Nå bare slapper vi av med kakao og brødskive:) Det murrer og murrer i magen, så regner med at mensen er i rute og dukker opp på mandag..men håper at jeg ikke ser den igjen på leeeeeeeeenge!
Happy87 Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Hei igjen, mine gullfiskvenner.. Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, men har så utrolig travle dager og har bare brukt tlf min til å være på nett. Da går det veldig greit å lese, men er tungvint å skrive noe.. Dossa: Nå skal du få slippe å oppleve mere negative ting i livet ditt, neste du skal få oppleve er en positiv test!!! Leah: Det er fortsatt håp:) Cornflake: Så godt å høre at du er igang med å få hjelp. Det er deilig å ha slikt å se frem til for da roer man seg mye mer ned og tida går overraskende raskt.. Tigerlise: Så godt å høre at dere skal igang igjen om ikke så altfor lenge:) lilleblomst: Krysser fingrene for degXXXXXX marianne: kjempespent på prøveresultatene dine. Jeg har nå forhåpentligvis kommet i dpo-land.. Har ikke de ømme brystvortene som jeg fikk de to gangene jeg har hatt el, men satte el-sprøyta på søndag og kjente en del stikninger på tirsdag så regner med at jeg hadde el da.. Har litt ømme pupper og føler meg egentlig litt gravid.. Har bestemt meg for å bare tenke positivt denne pp, så i mine øyne er jeg gravid allerede;) Tenker jeg tar en test til lørdag, liker bedre å teste i helgene:) (ikm neste tirsdag)
Ming82 Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Godt å høre fra deg Happy Håper du får positiv test neste helg Den fordømte tr har ennå ikke dukket opp. Jeg blir gal!
Mammapudding Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 Husker ikke..har du testet Cornflake? Håper du ikke ser tr på 1 år minst:) Så at tempen din hadde gått ned, men den kan jo gå opp igjen imorgen.. Happy: Håper du får en positiv test neste uke da, det fortjener du:) Nå har sambo fått en kompis på besøk og de forsvant ned for å se fotball..Leah fulgte etter de, så nå har jeg et øyeblikk for meg selv:) Kompisen hadde tatt med en pose med sånne stratosbobler som var til bare meg Sånt liker vi I kveld blir vel guttene å være i kjellerstua å spille eller noe, så da blir det film på meg. Lasta ned en tenåringsfilm med Selena Gomez tror jeg det var, den heter Monte Carlo..hørtes ut som en helt grei jentefilm
Dossa :) Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Så koselig å høre fra dere jenter, Roselilly og Happy *smiler* Blir en positiv test på deg om ikke så lenge Happy :-) Jeg er kjempe spent på dine vegne, nå må det bare bli din tur *smiler* Vi hadde en kjempe fin dag på kino. Bra film og det aller beste var at vi fikk gratis snop *juhu* Ungene stor koste seg. Jeg har fått kjøpt en god del julegaver *hurra* er så glad for det. Pleier å være ferdig før desember så kjente jeg fikk litt små panikk for at jeg ikke hadde begynt *gliser* Men idag fikk jeg gå alene på senteret og da går det unna med julegave shoppinga :-) Nå skal unga spise middag, greit å gjøre det før det er barnetv og snop :-) Mannen og jeg skal spise når unga er lagt. Da blir det svin indrefilet med gratinerte poteter, grønnsaker og rødvin saus *nam nam* Blir film og snop etter det *smiler* Cornflake, jeg har bestemt at tanta ikke skal banke på døra di, ho har å holde seg laaaangt unna *smiler* Vil så gjerne at du skal få en positiv test nå ;-) Imorra er det cup suppe hos svigers. Det er en årlig tradisjon. Spiser suppe og ser på cup finalen. Svigermor lager en deilig suppe så jeg gleder meg. Må en tur på jobb imorra, har en del jobbing som må gjøres. Ha en fin lørdag jenter <3
Ming82 Skrevet 5. november 2011 #15 Skrevet 5. november 2011 Leah: Testet i går, og den var da såååå hvit! Siden tempen sank så mye i dag så trodde jeg jo at tr skulle banke på nå. Vel, kvelden er fortsatt ung... Har du bra jentefilm du anbefaler? Er superfan av romantiskfilm
Mammapudding Skrevet 5. november 2011 #16 Skrevet 5. november 2011 Så fint at dere også hadde en koselig dag Dossa, og så deilig å få gå alene å shoppe julegaver..da får man unna litt Cornflake: Da er det fortsatt håp, jeg krysser fingrene for deg:) Her murrer og murrer det, så er litt skummelt hver gang jeg går på do, men ingen tr så langt! Har du sett Friends with benefits? Eller No strings attached? Eller Something borrowed? Hmm..tenke tenke..det var det jeg kom på i farta
Dossa :) Skrevet 5. november 2011 #17 Skrevet 5. november 2011 Leah og Cornflake, snuppene mine, jeg har tatt en alvors prat med tanta og vi har kommet til enighet om ikke å besøke dere *smiler* Jeg håper ho holder ord ;-) Jenter hjelp meg litt ang hvor jeg er i syklusen.....hvis jeg bruker sykluslengden som er 28 dager så er IKM onsdag neste uke, men hvis jeg skal regne antall DPO dager etter EL så er IKM lørdag neste helg. Hva blir riktg å tenke, når har jeg IKM?
Roselilly Skrevet 5. november 2011 #18 Skrevet 5. november 2011 Dossa: det er visstnok dagene mellom el og ikm som holder seg konstant, så jeg ville regnet antall dager dpo hvis du vet hvor mange dager du normalt har mellom el og ikm. Litt lenger å vente... men kanskje det er verdt det denne gangen!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 5. november 2011 #19 Skrevet 5. november 2011 Dossa, IKM er vel bortimot alltid 14 dager etter EL, så ta utgangspunkt i EL, du :-) Gleder meg til du, Happy, Leah og Cornflake skal juble ut "JEG ER GRAVIIID!" i løpet av neste uke *blunke* Har fått Anton i seng nå, og det høres ut som han har sovna allerede. Var trøtt som ei strømpe stakkar, men heldigvis like blid Har kost oss masse i dag - bakte knekkebrød fra mårran, så dro han og jeg på shopping. Ble med både nye sko til meg og en god del klær til ham... Hmm, nevnte dere shoppe-gen? Så skulle det kjøres rulletrapp, så gå ned trappa, gå opp igjen, mer rulletrapp, gå trapp, kjøre heis osv. osv. Hehe, gutten storkoste seg :-)))) 1-0 til meg, jeg har fått ham til å like kjøpesenteret!! Etterpå har vi bakt foccacia, besøkt farfar og onkel (og sett på kattene og kyrne deres) og til slutt mormor og morfar. Avslutta med å bade sammen. Pappa'n er på reunion fra videregående og kommer ikke hjem før i morgen, så nå skal jeg kose meg litt med bim før det blir "Skal vi danse" og rødvin :-) Skal kose meg noen uker nå før det blir totalavholds igjen før vi skal starte forberedelsene til ivf. Cornflake, skal prøve å gi et mer utfyllende svar nå. Først er det noen blodprøver i løpet av syklusen for å se at du har EL osv. (jeg svimer også av :-/). På selve konsultasjonen snakker dere litt om forhistorien, siste mens, sykluslengde osv. før det blir UL av apparaturet ditt. Sjekker eggstokkene og eggene etc. Mulig han vil sjekke egglederne med kontrastvæske også. Jeg måtte komme tilbake for å gjøre det ettersom jeg var i DPO-land, og jeg teoretisk sett kunne være gravid. Og da var det en ørliten sjanse for at det kunne virke negativt å "spyle" med væske... Også måtte jeg ta en blodprøve der også for å se på eggreservene. Tja, da kommer jeg ikke på noe mer. Ingenting å grue seg for i hvert fall :-) Dossa og Leah, høres ut som dere har hatt det koselig på kino Gleder meg til Anton blir stor nok til det. Happy og Roselilly, godt å høre fra dere igjen! Bergans, velkommen til oss. Vi vil gjerne bli bedre kjent med deg! Lilleblomst, du har vel gubben hjemme nå som det er helg. Kos dere masse!!! :-))) Ha en flott kveld!
Dossa :) Skrevet 5. november 2011 #20 Skrevet 5. november 2011 Takk Roselilly :-):-) Dagene mellom EL og IKM pleier å ligge på 12-14 dager, så da regner jeg meg frem til at IKM blir ca fredag/lørdag neste uke. Lenge å vente men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves *smiler* 6 DPO og merker ikke mye til noe ting. Huff jeg må bare ikke bli kjempe lei meg dersom det blir bom denne runden. Kommer jo en ny runde veit jeg og får da brette opp arma og gå løs med nytt mot og håp :-) Jeg legger vesla. Ho skulle lese for meg ikveld. Kan den ene boka utennatt og sier det som står på sidene *smiler* Nå skal jeg lese for snuppa :-)
MammaMø med to små Skrevet 5. november 2011 Forfatter #21 Skrevet 5. november 2011 Roselilly: Tusen takk for tips ,det skal definitivt testes ut!! :) Dossa: Et av de første tegnene mine var utfloden som forandret seg. Den ble hvit og lotion aktig:) Så kanskje det er et veldig godt tegn hos deg? Krysser fingrene masse for deg:D <3 xxx Cornflake: hvordan går det? Så lenge ikke tanta kommer, så er det jo fortsatt håp? I kveld er jeg alene hjemme. Jobbet i natt, og har jobbet i hele dag... Skulle egentlig jobbe igjen i natt, men jeg måtte si ifra at jeg rett å slett ikke orker. Jeg må passe litt på bebisen i magen også, og kjenner jeg er tung i magen i dag.. Verker litt på en måte..:Så da passer jeg på meg selv og babyen framfor den sentralbord nattejobben min. Lillemann er hos mormor og morfar i helga og sambo skulle ut å ta et par øl med en kompis siden han fikk fri i dag:) Så da sitter jeg her da ;-) Skal se noen episoder av en ny serie tenkte jeg.. vet ikke helt hvem enda, men har sett alle nye episoder av Greys og Castle nå, så må finne på noe nytt Ja jeg eeelsker den nye jobben min :-) Å jobbe med varer man virkelig interesserer seg for er spennende og moro:-) Akkurat spist hjemmelaget pizza da :-) Spiste før sambo reiste:) det var herlig:) I morgen skal vi bytte dekk på bilene:) eller, sambo skal bytte dekk og jeg skal se på Selvom bekkenet krangler endel om dagen, merker jeg på formen av jeg er i bedre form nå enn jeg var sist graviditet og det er deilig:-) *sklei uti bollen med nesa først*
Ming82 Skrevet 5. november 2011 #22 Skrevet 5. november 2011 Tusen takk jenter for at dere har tro på meg Tr har ikke dukket opp enda, så jeg må vel ringe til Medicus på mandag. Tigerlise: Takk for utfyllende svar, fant en del svar på nettsiden også Jeg tror min kjære er litt nervøs for den sædprøve han skal ta. Hva er det med mennene? Vi ligger og blotter osspå en ekkel stol med instrument inni oss uten å gjøre så stor nummer ut av det! Mammamø: Så godt å se at du fortsatt er her på tråden Fortsetter å spre babystøv på oss Roselilly: Hvordan går det med deg? Noe nytt på jobbfronten? Leah: Jeg skal sjekke ut filmene Høres it som de kan være noe for meg Ha en fortsett fin kveld jenter
Trultetryne Skrevet 5. november 2011 #23 Skrevet 5. november 2011 Cornflake: Krysser både fingre og tær for at tanta ikke dukker opp! Jeg var hadde første time hos jordmor i går. Hun prøvde å lytte etter hjertelyden, men hun fant den ikke.. :/ Vet det er ganske vanlig å ikke finne den så tidlig, men hadde liksom håpet å få høre den Jeg skal tilbake mandag 14. november for å se om hun finner den da Jeg er forresten 14 uker og 4 dager nå. Det har gått utrolig fort! Under 4 uker til jeg skal på ultralyd. Skal spre litt babystøv på dere jeg også!!! ))
Dossa :) Skrevet 5. november 2011 #24 Skrevet 5. november 2011 Så godt å høre fra dere gravide søte gullfiskene *smiler* Dere må huske å ta godt vare på dere sjøl og den lille dere bærer på :-) Tigerlise, tenker Anton var sliten etter en dag på kjøpesenteret *ler* så bra du har fått han til å like å shoppe, det beste er sikkert rulletrappene og heisen, kan tenke meg han likte det ja *smiler* Rød vin, skal vi danse og bim høres ut som en strålende og god ide snuppa :-):-) Kos deg masse<3 Mammamø, kan jo håpe at utfloden min betyr noe godt *ler* Jeg krysser fingra og håper masse på gode nyheter neste helg *smiler* Mannen lager middag, kjenner det lukter godt *nam*
*lille blomst* Skrevet 5. november 2011 #25 Skrevet 5. november 2011 Hei på dere! så koselig å se gamle kjente har vært innom i dag:) Vi har vært i bursdag i ettermiddag, mini koste seg masse! ellers tatt dagen med ro, tror jeg er påvirket av det grå været i dag også. tung i hodet og sliten. Vet jeg har vært værsyk tidligere også, så mye mulig det er skifte på vei! Krysser fingrene for alle dere snuppene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå