Gå til innhold

mine og samboers forslag til guttenavn så langt...kommentarer mottas med takk:)

Anbefalte innlegg

Oscar

Emil

Morten

Sander

William

Håkon

Ola

Øystein

Ole

Morten

Sigurd

Vi har Anders Nikolai fra før:) Noen forslag til navn i samme kategori, eller dobbelt navn.. vi har ikke samme smak! 34 dager til termin.. så begynner å bli stressa nå!

Fortsetter under...

Ville gått for Morten siden dere begge har det på lista.Det er et navn som ikke er så vanlig i dag og det passer godt til Anders. Morten Emil (med lang i) eller Ole Morten, Ola Morten passer fint som dobbeltnavn da...

Hvis du vil ha noen helt andre forslag, så foreslår jeg Kornelius.

Det er et navn som passer godt til alle typer navn, passer godt til Anders Nikolai...

Annonse

Anders Nikolai er veldig flott!

Liker veldig godt Oscar, Emil, Håkon, Ola, Ole, Sigurd.

Sander og William er helt greie/fine. Liker ikke Morten og Øystein så godt.

Stemmer på Oscar eller Ola :-)

Annonse

Kommenterer:

Oscar - flott navn!

Emil - også fint, men litt lei av det

Morten - koselig

Sander - liker ikke..

William - liker ikke..

Håkon - flott!

Ola - njaa... nei. Foretrekker Olav

Øystein - helt ok

Ole - litt kjedelig

Morten - repitisjon av lista ova? :P

Sigurd - fint!

I øverste liste er min favoritt Morten.

I nederste liste er min favoritt Morten og Ole.

Så da får jeg vel stemme på Ole Morten! :)

Andre forslag:

Aksel Emil

Håkon Johan

Morten Olander

Ole Magnus

Ole Martin

Ole Jakob

Takk for gode innspill:) Vi er fortsatt ikke enige.. og det ser nok ikke ut til at vi blir med det først heller.. 23 dager til termin så begynner å bli stressa!

Vi har ingen spesiell favoritt å kjempe for noen av oss. Forrige gang kjempet jeg for Oscar og syntes det var nydelig, men brenner ikke like sterkt for det denne gangen. Syntes det er helt grusomt at jeg ikke har noe ønske selv. Er så mange fine navn, men ingen som liksom passer til min baby hvis dere skjønner hva jeg mener. Men det skal vel ikke være lett å navngi en person for resten av livet!

Tar gjerne i mot flere forslag. Kan godt være andre navn. Føler at hvis vi skal gå for et enkelt navn, så bør det være litt lengde på det med tanke på at storebror har to navn. Jeg har også to bonusbarn men halvlange navn.

uff.. vi kommer aldri til å bli enige om navn!!! Dette ødelegger permisjonstiden.. 15 dager igjen til termin, og begynner å bli stresset.. hadde vi ennå kunne funnet to alternativer som vi kunne diskutere etter vi har møtt veslegutten..

Takk for gode innspill:)

uff.. vi kommer aldri til å bli enige om navn!!! Dette ødelegger permisjonstiden.. 15 dager igjen til termin, og begynner å bli stresset.. hadde vi ennå kunne funnet to alternativer som vi kunne diskutere etter vi har møtt veslegutten..

Takk for gode innspill:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...