enits40 Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg er verdensmester i kløneri, og skjønner ikke helt hvordan jeg skal få vognselene, som kan tres over skuldrene og magen til min snart 1åring, til å passe rundt en voksipose.... Hva slags seler bruker dere til å feste rundt vognposen? Min lille skal sove ute i barnehagen, og da regner jeg med at sele kan være lurt... Når han sover hjemme, går vi og sjekker han hele tiden, så da har det ikke vært like nødvendig, for han er jo ikke SÅ bevegelig nedi posen der...
2,5barn+1engel Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Åssen vognpose har du?? Vi har voksipose med hull til selen i.. Så da er vesla festet til vognen inni posen.
togutter-08og10 Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Sjekk inni posen og det er markert for å lage hull. Vi har easygrow og måtte skjære opp hull for å få det til å passe. Trer da inn selene. Hvis det ikke er markert for å skjære opp kan du kjøpe separat sele som du fester i vognen. Har ikke gjort det selv da. Lykke til, du får det nok til.
Flaggermusa Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 I Odenwalderposen er det laget til hull til 5-punkt seler.
enits40 Skrevet 5. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2011 Å, takk. Vi har voksipose, og oppdaget nettopp at det går an å skjære opp til selen. Bedre sent enn aldri - baby er jo bare ett år.... ;-)
togutter-08og10 Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Ikke så sent da. I fjor var babyen så liten at du ikke trengte å feste den og nå er jo posesesongen så vidt begynt. vI skar ikke opp posen før eldste var et år heller. Fint du fant ut av det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå