Gå til innhold

høre bevegelser men ikke hjertelyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke kjent bevegelse på noen dager nå fra lille babyen, og ble så bekymret. Så jeg tok frem angelsounden, og hørte mye bevegelser,men kjenner de ikke. Angelsounden tok inn hjertelyd på 117 så 120, men jeg hørte de ikke,kun bevegelsene. Er dette babyen? Vurderer å ringe legevakt i morgen,blir jo så bekymret! Er 18 uker og 5 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

117 og 120 i hjertelyd er nok babyen ja! :) er nok iallefall ikke deg ;-)

Alt fra 110 og oppover er fin hjertelyd på babyen:)

Skrevet

ja,man hører bevegelsene ja. Veldig rart å høre :) hører også hikke osv.

Skrevet

Hei ville bare si at du kan høre hvis du har "urlige tarmer" også, altså hvis duhar luft i magen. :) Men det e rnok hjertelyden du har hørt ja. :)

Skrevet

ja, det står jo ikke 120 ellers. Har heldigvis kjent liv nå. Hører rumling med angelsounden ja, men det kan ikke sammenlignes med tydelige ''svømmelyder'' og bevegelseslyder.

Gjest MammanTilJentaMi
Skrevet

oj, så morsomt..da har jeg hørt det! Trodde det var bevegelseslyder, men logikken tilsa at det mest sannsynlig ikke gikk an..fordi doppleren fanger opp væskestrøm. men, der tok jeg feil gitt:) så morsomt;)

første svangerskaper jeg bruker angelsound, er 13 uker idag:)

Skrevet

Hei, jeg pleier somregel å kun høre hjertelyden, men hvordan hører man bevegelser og hikke? eller hvordan høres det ut liksom?

• 2 måneder senere...
Gjest MammanTilJentaMi
Skrevet

Jeg spurte jordmor om det gikk an å høre bevegelser inne i magen, og hun svarte nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...