Gå til innhold

Hvilke vinterpose brukere dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en snart 2 åring (bruker str 80/86 i klær så er ikke store karen), men saueskinnsposen er for liten, så må kjøpe noe annet til vinteren. Sett på igloo troller.. men den er jo håpløs p

å få tak i..

Hva bruker dere? og når tar dere de i bruk?

Vi har emmaljunga city cross vogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en Odenwalder dunpose- veldig fornøyd med den:-) min gutt er også 2 år, litt større en din. har også city cross. Har allerde tatt de i bruk i barnehagen, varier bare etter været hva han har på seg i posen:-)

Skrevet

Vi har city cross og bruker voksi urban :)

Nå er jo jenten vår knapt 1år, men vi bruker fortsatt den minste delen..

Der finnes jo to deler, så den lengste delen passer nok gutten til.. står opptil 6år om jeg ikke husker feil:)

Vi bruker vår, siden hun sover tidlig i bhg.. så har hun ikke så mye nedi posen i stedet for .)

Skrevet

Har en Voksi Urban hjemme og Easygrow i barnehagen. Veldig fornøyd med begge.

Skrevet

Vi har easygrow, bruker ikke forlengeren denne vinteren, men neste år må vi nok det.

Skrevet

Easygrow har vi til vår emmaljunga city cross. Kjempefin og markedets lengste:) Har ikke den vanlige men easygrow ono(litt dyrere),men jeg ville ha den med lilla inni, så derfor;). Tror den er hele 129 cm når jeg har på forlengeren:) så dette er en pose man faktisk kan bruke som sovepose også når barnet er ferdig å bruke den i vognen:)

Skrevet

Vi har en slik. Brukt til 2 barn foreløpig, og 3.mann begynner vel å ta den i bruk rundt desember/januar. Har lagt lammeskinn inni på vinteren. Var veldig lur den over her også! Den er jo kjempelang også:) Men er det hull til vognseler i den, Vinterbarnet?

Skrevet

Ikke hull til seler, så er avhengig av at barnet ligger rolig ja......

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Vi har nettopp byttet ut vår til Easygrow. Vår gutt er lang (str 92) og er avhengig av den forlengbare delen. Easygrow posen er god i vogna vår (Simo kombi) og tar ikke overdrevent mye plass, man kan fint brette opp den delen som henger utenfor uten at det blir trangt og klumpete. Vi hadde nemlig voksi Urban og den fungerte rett og slett ikke. Den er klumpete og lang, og tok alt for stor plass. Mange kjøper den fordi den liksom skal holde i så mange år, men et tips til dere som ikke har tatt i bruk den forlengbare delen; Test den ut i en vogn i butikken før dere kjøper posen... Hadde jeg sett hvor stor og klumpete Urbanposen ble, så skulle jeg valgt en annen pose med en gang.

Best i test er ikke alltid best!!

Skrevet

Kjøpte voksi aktiv siden den var på tilbud. Betalte 700 for den da. Men synes den er så liten, tror jeg kommer til å kjøpe ny pose etterhvert. Varm holder den henne, og den er ganske super på trilleturer da hele delen oppe kan legges rundt ryggstøtten på briovogna vår. Hun bruker en brio sportsvogn som sovevogn i barnehagen (vogna mamma brukte til min lillesøster på 6 år).

Egentlig ville jeg ha voksi urban eller classic, så mulig jeg kjøper en av de etterhvert:-)

Skrevet

Jeg har voksipose av typen Urban. Er veldig fornøyd.

Denne posen har jeg brukt en stund nå. Tempen har jo vært ned mot minus en del ganger. Og er det litt høyere temp ute en dag, så bare kler jeg på lillegull litt mindre mens hun ligger i posen eller har den litt mer åpen.

:-)

Skrevet

Vi har odenwalder:) Er super fornøyd med den:)

Skrevet

Vi bruker Easygrow i barnehagen. Da kan han bruke den hele soveperioden, da den kan forlenges. Sover som en drøm i denne posen.

Skrevet

Tror faktisk jeg ender opp med å bestille easygrow posen:) Har lest testen på tv2 hjelper deg, og syntes denne virker bra:) Ser det er flere som har hatt problemer med glidelåsen på Urban posen, og at den kan bli litt smal. Skal se om jeg finner en butikk som selger noen av disse posene. Har lyst til å se og kjenne på de før jeg kjøper:)

Noen som vet forskjell på den vanlige easygrow posen, og easygrow ono?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...