Gå til innhold

Aååå hvorfor blir den ikke positiv.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalm,kvalm, kvalm, ømme bryster som kjennes ut som melkespreng, og fortsatt ingen mens... men testen er negativ hver dag..utålmodig:( Tror kanskje ikke vi traff helt denne gangen, men hvorfor er alle symptomene der? Kjenner meg så gravid!! ... Har alltid kjent det på kroppen før positiv test før, men MÅ få bekreftet det med strekene...SUKK...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte, begynner å lure på om jeg er alvorlig syk... Er to dager på overtid i dag. Du da?

Skrevet

Hadde IKM på onsdag (bittelitt blod og utflod på papiret på morningen) men ingen TR enda... To negative tester nå, en med morgenurin på onsdag og en i ettermiddag (klare bare ikke å vente lenger...;p). Frustrerende!!! Mensen har aldri vært forsinket før, så skjønner ikke hvorfor den skal være det nå... Desverre ingen tegn på hverken TR eller graviditet, annet enn litt murringer i magen, men det bruker jeg som regel å ha gjennom hele syklusen uansett... Eneste jeg har merket de siste dagene (eller, mellom 1-2 uker) er lett hodepine, svimmelhet og at det ofte kjennes ut som om jeg skal besvime... Men jeg har ingen aning om det har noe med graviditet å gjøre da:s

Skrevet

Hadde IKM på onsdag jeg også...veldig testoman,negativ med morgenurin på tirsdag, onsdag og i dag... Må prøve å holde meg til over helga før ny testing. Syklusene mine er også ganske stabile, variert med en dag før eller etter beregnet.... Ingen tegn til TR i hele tatt hos meg.... Bare vente....!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...