Gå til innhold

Noen tempere som kan se her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt fertility friend som har gitt meg eggløsning 25 oktober, er idag 10 dpo. tempen har vært:

17/10-36,5

18/10-glemte å tempe

19-21/10- 36,4

22-23/10- 36,7--helg, tempet senere enn vanlig

24/10-36,4

25/10-36,5 --EL ifølge fertility friend, ikke testet med eggløsningstest denne mnd.

1dpo - 36,7

2dpo - glemte å tempe

3dpo - 36,9

4-5 dpo - 37.0

6-8 dpo - 36.9

9dpo - 36.8, bittelitt blod/rosa utflod på formiddag. Ikke mer i løpet av dagen.

10dpo -36.9/37.0, litt rosa utflod/blod. litt mer enn igår, men fortsatt veldig lite.

Kan dette være begynnelsen på mensen, og er ikke det da veldig kort lutealfase? Kan man bli gravid med så kort lutealfase? Og ser kurven min fin ut sånn ellers? Første mnd med testing. Har bare en desimal på tempmåleren, men kjøpt ny til neste mnd.

Skriver på mobil, så beklager om det er skrivefeil eller mye rot :-) Takk for svar.

Charten min:

My Ovulation Chart

Vi får se om dette funker. Sriver på mobil, så ikke så lety..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nettopp på grafen din. Det er litt vanskelig å si om grafen din er normal eller ikke, har du nettopp begynt å tempe? Det er anbefalt å bruke termometer med to desimaler for å få mest mulig nøyaktig resultat. Med 10 dager i lutealfase vil jeg si er vel litt kort for å bli gravid. Lykke til :)

Skrevet

Første mnd med temping.Grunn til at jeg bruker 1 desimal er fordi jeg ikke fant med to. Har funnet og kjøpt nå slik at jeg er klar neste mnd:-)

Har ikke blødning idag, ikke hittil iallefall. Men tidligere blødde/spottet jeg fra EL til ikm da jeg ikke gikk på p-piller. Så kanskje det er det som har startet opp igjen?

Uansett, takk for svar:-)

Skrevet

Litt vanskelig å si noe ift tempingen din siden det er første måned.

Kanskje det er en festeblødning du har opplevd - de kan jo skje helt opp til 12 dager etter el, mener jeg å ha lest.... :)

Skrevet

Det er nesten akkurat likt som jeg har det denne syklusen!

Du kan se min chart her:

http://www.fertilityfriend.com/home/3216a4

Min graf hopper mer enn din, men jeg spottet i går, og pittelitt i dag. Har aldri gjort det så tidlig før.

Skrevet

Spottet litt i går og i dag også. Det er ikke snakk om store mengdene. Så vi får se. Håper ikke mensen kommer før tirsdag/onsdag, aller helst ikke i det hele tatt;-)

Når synker tempen iforhold til når mensen kommer? Samme dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...