Liiiisa Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg skal på konsert/julebord med jobben i morgen, og jeg sliter selfølgelig skikkelig med kvalmen om dagen spesielt på ettermiddag/kveldstid... jeg fikk prostafen på resept i forge svangerskap men etter å ha lest litt så føler jeg kanskje ikke det er så trygt?? Er det noen som tar dette ofte eller kan med trygghet si jeg kan ta en tablett i morgen? Jeg er 8 uker på veg...
Pive Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Jeg har fått anbefalt postafen av legen min. Har ikke brukt det mange gangene, -kun til spesielle anledninger som 60-årsdag, lang bil-og togtur. Har ikke lyst til å putte i meg mer enn absolutt nødvendig. Har vært helt fantastisk og fungerte nesten normalt. Klarte til og med å kose meg med maten! Er 12uker nå.
venter x3 Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg tar Postafen hver dag nå for å "overleve".. Er fryktelig kvalm, og har 2 andre barn.. Det hjelper litt, sånn at jeg klarer å sitte litt oppe, og så har jeg klart å levere minstemann i bhg noen ganger.
Leirha Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jeg har prøvd postafen mot kvalme, både i dette svangerskapet og forrige, men uten noen som helst effekt.
Aprilia Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Jeg gjorde det i begynnelsen. hjalp i starten, men så var det akkurat som om jeg ble immun, og da kjente jeg ingen effekt. dersom så mange leger skriver ut resept så er det nok helt trygt å ta disse tablettene:) vet at det står i pakningsvedlegget at det ikke skal taes av gravide, men det står også at du kan rådføre deg med legen først. i følge legen min kunne jeg ta en tablett om morgenen og en til kvelds. Ta en tablett ved behov med god samvittighet er mitt råd til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå