solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Her sitter jeg og har sååååå lyst til å ta frem vogna og trille, trille, trille og trille den her i stua... Vognbagen står i lekegrinda, klar til vintersoving (dvs det ligger allerede lammeskinn og voksipose i den) Men jeg føler det er så teit å ta opp understellet også, fylle på luft i hjula og trille den rundt... Gubben bare ser rart på meg når jeg ber han om hjelp til å finne frem babyting som er litt store og tunge (senga, lekegrinda, vognunderstell osv) Er det bare meg som er sånn???? Eller er det ganske vanlig....???
LeMaRa Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Jeg er nå sånn jeg også i hvert fall!!! Hatt lyst til å finne frem nye vogna og trille og trille Og stresser mannen med babyutstyr som skal finnes frem og gjøres i stand, men endelig begynner det å bli tid for det også =) Bare 3 uker igjen nå.. Hehe.. Men har tenkt på det i mange uker allerede hehe.. Koselig med babytingene! Gjør det mer virkelig!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2011 Ja, det er da en trøst det at vi er flere og at det ikke er mange ukene igjen for noen av oss (litt over 4 uker til termin her) Vi skal male rommet vårt i helgen og mandag/tirsdag tar vi ned senga fra loftet slik at jeg får vasket den og gjort den klar også.... da er det igrunn bare vogna igjen....he he he =) =) =)
Happy2BeMumTo3 Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Det her er min 3, og jeg har også vognbagen stående klar i stuen med dunpose og skinn i hehe . Har vasket og pakket alt klart, så føler er minst like ivrig som med nr 1 Er skikkelig klar for å komme i mer normal hverdag enn å drasse rundt på den tunge kroppen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå