Gå til innhold

Føler meg bare litt tullete her jeg sitter en fredag kveld.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg og har sååååå lyst til å ta frem vogna og trille, trille, trille og trille den her i stua...

Vognbagen står i lekegrinda, klar til vintersoving (dvs det ligger allerede lammeskinn og voksipose i den) Men jeg føler det er så teit å ta opp understellet også, fylle på luft i hjula og trille den rundt... Gubben bare ser rart på meg når jeg ber han om hjelp til å finne frem babyting som er litt store og tunge (senga, lekegrinda, vognunderstell osv)

Er det bare meg som er sånn???? Eller er det ganske vanlig....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nå sånn jeg også i hvert fall!!! Hatt lyst til å finne frem nye vogna og trille og trille ;) Og stresser mannen med babyutstyr som skal finnes frem og gjøres i stand, men endelig begynner det å bli tid for det også =) Bare 3 uker igjen nå.. Hehe.. Men har tenkt på det i mange uker allerede ;) hehe.. Koselig med babytingene! Gjør det mer virkelig!

Skrevet

Ja, det er da en trøst det at vi er flere og at det ikke er mange ukene igjen for noen av oss (litt over 4 uker til termin her)

Vi skal male rommet vårt i helgen og mandag/tirsdag tar vi ned senga fra loftet slik at jeg får vasket den og gjort den klar også.... da er det igrunn bare vogna igjen....he he he =) =) =)

Skrevet

Det her er min 3, og jeg har også vognbagen stående klar i stuen med dunpose og skinn i hehe . Har vasket og pakket alt klart, så føler er minst like ivrig som med nr 1 :D Er skikkelig klar for å komme i mer normal hverdag enn å drasse rundt på den tunge kroppen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...