BareLykke*GravidLykke* Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Hei Er så spent på hvordan det går med deg. Jeg tester fortsatt bare negativt... Har lest at om man produserer mye/høyt hcg så kan det være en indikator på at det er flere der inne... Moro... Jeg har ikke testet i dag og skal prøve å ikke teste i morgen.... Synes det murrer der nede, ikke på siden i eggstokkene, men i selve livmora.... Blir snart gal av alle tankene... Håper i alle fall at alt er supert med deg og dine to spirer, når skal du på ultralyd? Klem
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Hei Jeg hat ikke testet idag. Skal teste igjen i morgen tenkte jeg. Da er vi på rugedag 10! har ikke helt troen på de testene jeg har tatt,siden det er så tidlig! Det er jo ett bra tegn at det murrer i livmoren Blir helt sprø av å gå rundt å kjenne etter på alle slags symptomer!!! Skal du teste i morgen? Håper vi begge får en fine julepresang i år Hvis jeg er gravid,så skal jeg på UL når jeg er 7 uker på vei. Krysser xxx alt jeg har for oss!!!! Dette skal vi klare! klem
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 4. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2011 Hallo i kvelden... Ja jeg skal teste i morgen og er den negativ da skal jeg virkelig ikke teste før onsdag morgen.... hehehehe Har du tatt noen flere tester etter den positive 6 rugedag? i så fall har alle vært positive? Merker du noe i det hele tatt? Jeg tror jeg er i ferd med å bli gaaaaaal av å vente.. Og ikke bare det, om det viser seg at vi er gravide....er det en eller to inni der? Jeg skal på ultrslyd uke 6-7 om jeg er gravid ÅÅååååå dette er mer spennende enn hva jeg klarer å takle.... Klem
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 God morgen Da har jeg testet igjen,og den er fremdeles svak positiv. Litt sterkere farge på hcg streken enn de andre gangene!! Tørr ikke juble for høyt enda!! Det jeg merker av symptomer er, veldig ømme bryster, idag kjenner jeg menssmerter der nede og i korsryggen (håper den holder seg LANGT borte! Ellers så er jeg trøtt , men det tror jeg er været sin feil, siden det er så overskyet hele dagene! Hvordan går det med deg idag da? Håper så inderlig vi begge lykkes!! Å, om det er 1 eller 2 der inne. Bare det er en baby så er antallet hjertelig velkommen :) klem
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 5. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2011 Hei Jeg testet negativt i dag også så jeg har vel egentlig gitt opp nå kjenner jeg.... Vil så gjerne og da blir dette så utrolig tøft.... Super glad på dine vegne... Tror nok helt sikkert du kan slippe jubelen løs nå. Jeg har ikke flere sånne små strimler igjen så jeg testet med CB digital og den lyste IKKE GRAVID mot meg.... Snufs.... Klem
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 ikke gi opp enda!! Det er jo en grunn til at vi skal vente i 14 dager! Noen tester veldig tidlig positivt og andre får gjerne ikke positiv test før etter det er godt 14 dager! Hold motet oppe :) Hcg kan variere veldig fra person til person! Har også en CB digital liggende,men tørr ikke helt ta den enda!! Tror den skal ligge til rugedag 14!! STOR klem
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 5. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2011 Ja vet jo det, men følelsen er dårlig....Du må jo ta den... Du er gravid garantert.... vær så snill å ta den....og gi meg beskjed med en gang.... Åååå nå blir jeg så spent og glad på dine vegne.... på om det er en eller to der inne.... joooohooooo...
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Takk for det Jeg tror jeg venter med den digitale til RD 12!! Skal ta en ny stav test i morgen tidlig! Håper det er 2 der inne, visst det er noen! Så lenge mensen holder seg borte så ikke mist troen :) Vi SKAL begge to lykke!! Det har jeg bestemt!! Hvor gamle er ungene dine? klem
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 5. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2011 Heheheheh du er god da.... Jeg har en datter på 12, en sønn på 8 og en sønn som blir 5 nå i november. som du skjønner er det ny mann inne i bilde og vi har prøvd i snart 2 år. Han har dårlig kvalitet så derfor måtte vi ha icsi.... For meg spiller det ingen rolle om det er en eller to...5 unger er maaaange, men alt som kommer er hjertelig velkommen... Ingen antydning til mensen....heldigvis..... Men det murrer nederst i magen, ikke i eggstokkene, men rett over skambenet liksom...En sånn litt tung rar følelse som jeg ikke helt kan beskrive.... Det her er noe av det mest nervepirrende jeg noen gang har vært igjennom og jeg kjenner at humøret og tålmodigheten min blir satt kraftig på prøve nå... Kunne man ikke bare fått svar med en gang sier jeg bare.... Krysser det jeg har for deg og dine spirer, men har en god følelse av at du kan slippe jubelen løs.. Har du testet negativt i det hele tatt? Har du det så er det jo ikke noe å lurer på for da er jo sprøyta ute av kroppen og den nye positive testen er jo da hcg du selv produserer... Jeg tror det blir to på deg snuppa Klem
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Du er heldig som har så mange barn, men skjønner deg kjempe godt at deg og din nye mann ønsker deres eget sammen :) Vi holder også på med icsi! Ingen barn fra før. Så dette er det 6 forsøket vårt! Begynner å bli ganske utålmodig!!!! Vil så gjerne få gleden av å kjenne liv inni meg,og få en baby i armene mine... Syntes å ha lest at det er positivt å kjenne at det murrer over skambenet!! Håper håper...JA en skulle fått svar dagen etter innsett syns jeg hehe,men,men! Det var den tidsmaskinen vi skulle funnet opp!! Takk for at du heier på meg. Jeg krysser alt jeg har for deg også xxx Dette forsøket har jeg ikke testet negativt enda...Så håper på det beste! Vil ikke slippe jubelen løs enda! Har ikke fortalt samboeren min om testene så langt. Han tar det nesten verre enn meg hver gang vi må gjennom nytt forsøk. Siden han føler det er hans "feil" at vi må gjennom det vi må! du tror det blir to ja,hehe. Der er jo lov til å håpe! Hvordan går det med deg ikveld? Håper den dumme tante rød holder seg langt borte fra oss alle!!! Selv har jeg gått på do mange ganger idag å trodd at mensen har kommer! Men ingenting blod på Lutinus staven enda!! klem
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 5. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2011 Kjennes virkelig ut som tante rød kommer hvert øyeblikk.. det er deprimerende kjenner jeg..Synes jeg merker mindre og mindre murringer også.... Hvor mange ganger har du testet og når....? Jeg begynte å teste dagen etter innsett så jeg vet at sprøyta er ute av kroppen.....
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Jeg testet rugedag 5,6, og idag 10...Men kan ikke skjønne den kan være svak positiv på rugedag 5 allerede!! Ikke alt vi skal skjønne...
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 5. november 2011 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2011 Hmmmm nei det skjønner jeg at du ikke skjønner noe av... Kanskje det først var sprøyta , men nå babyen... Får håpe på det... Når jeg er i det positive hjørnet så tenker jeg...Når og om jeg tester positivt nå så vet jeg i hvert fall at jeg er gravid..... da kan det jo ikke være sprøyta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå