Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Skal flytte til Larvik snart og er ikke så godt kjent. Sitter på finn og kikker. Hvorfor er boligene så billig på Torstrand? Det er jo kort vei til det meste. Er det ikke noe attraktivt område? Mye bråk?? Hva slags folk bor der? Fortell gjerne mer:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Jeg bor i Larvik. jeg har aldri bodd på torstrand. Men man hører mye om at det er endel utlendinger og narkomane som bor rundt der. Det har liksom alltid hvert litt lavmål og bo på torstrand. Men noen igjen sier at det er helt topp og bo der. Så det kommer sikkert helt an på hvor på torstrand man bor også. Det er jo stort nok. Er dere sikre på at dere vil bo så sentralt? Det er mye kriminalitet i byen. Bare og spørre hvis du lurer på noe.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Oi det hørtes ikke veldig koselig ut. Mye kriminalitet? Som i ran og innbrudd? Hvor vil du anbefale en barnefamilie å bo?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 ville aldri føytta til larva!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Jeg har familie på torstrand. Da jeg fikk høre at de skulle flytte dit, likte ejg det ikke i det hele tatt. Men nå har de bodd det i noen år, og det er ikke så ille som mange vil ha det til. Torstrand har, som hun over sier, alltid hatt ett dårlig rykte, men nå bygger de mange nye leiligheter, de renoverer strender ol, så tror standaren er på vei opp Ellers er jo hovland ett flott sted, og langestrang. Tveteneåsen er og fint. Og bisjord (ligegr litt nærmere tjølling) men veldig barnevennlig og fint! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Bor i Larvik jeg også. Er en grunn til at boliger er billigere på Torstrand. ER mye rart som bor der. Mye narkomane. Når hus og leiligheter er billigere, så sier det seg selv at det samler mye rart der... Men sikkert greit nok sted å bo likevel, folk trives jo som regel over alt :-) Men jeg ville ALDRI bodd der. Barn eller ikke barn. Jeg ville da heller aldri bodd i Oslo, om det så var Oslo vest... Trange små tomter på Torstrand. Mye trafikk! Ikke den skolen med flest/mest minoriteter i Larvik faktisk. Barnevennlig på Hovland, Nanset, Ra, Tvetenåsen. Nyere og flottere. Ellers er det da samme type folk her som alle andre steder! Verken bedre eller værre.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Første annie igjen her: Ja, det er mye kriminalitet i Larvik. Mye dop og endel vold. Selvom Larvik ikke er så stort, så er det visst på toppen i Norge på narkotika har jeg hørt. Jeg er enig med de andre her, hovland, langestrand, kanskje byskogen. Ikke tagtvedt, det er noe av det samme som torstrand, mye utlendinger. Jeg vil anbefale kvelde jeg. Det er litt på utsiden av byen, mot lardal. Der har man alt man trenger på ett sted. Bensinstasjon, butikk, barnehage, barneskole, ungdomsskole, svømmehall, fotballbane, lekeplass. Og en lokal pub som er åpen en gang i uka. (tror jeg det var) hehe..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Første annie igjen her: Ja, det er mye kriminalitet i Larvik. Mye dop og endel vold. Selvom Larvik ikke er så stort, så er det visst på toppen i Norge på narkotika har jeg hørt. Jeg er enig med de andre her, hovland, langestrand, kanskje byskogen. Ikke tagtvedt, det er noe av det samme som torstrand, mye utlendinger. Jeg vil anbefale kvelde jeg. Det er litt på utsiden av byen, mot lardal. Der har man alt man trenger på ett sted. Bensinstasjon, butikk, barnehage, barneskole, ungdomsskole, svømmehall, fotballbane, lekeplass. Og en lokal pub som er åpen en gang i uka. (tror jeg det var) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå