AcW Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg har den siste tiden kjent lite liv, ca 2 uker. Synes det blir stadig mindre. Nå kjenner jeg litt "kribling" i magen hver dag, ingen livlige spark som jeg har kjent daglig siden uke 18+0, er nå 24+1. Var på UL for og se at alt var bra, og de mente at det var det. Men det jeg lurer på er om det finnes noen forklaring på hvorfor jeg kjenner så lite liv. Eller hvorfor det er så mye svakere "spark" enn tidligere. Noen som har hatt roligere perioder uten at det var noe galt? Er så redd for at lille gull ikke har det bra :-/
chriskris Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Hei Jeg er i uke 24+0 idag, og livet i magen er veldig variabelt.. I overigår hadde jeg en veldig rolig dag å la meg med en klump i halsen, mens dagen etter var det texas inni her Idag har jeg vært på jobb (sitter ikke noe) å har enda ikke kjent noe.. Er du i mye aktivitet om dagen?
AcW Skrevet 4. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2011 Hei Nja, det varierer veldig hvor mye jeg gjør, styrer arbeidet mitt selv. Men vil si at jeg slapper ganske mye av iløpet av dagen Synes bare det er så himla rart at jeg ikke har kjent skikkelige spark på så lenge. Får trøste meg med at alt er bra på UL
AcW Skrevet 4. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2011 Satser på det! Er nok litt overhysterisk :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå