Gå til innhold

ul i uke 27..

Anbefalte innlegg

Skrevet

viste en aktiv liten krabat som lå i tverrleie... ca en kg <3 skal på 3 d ul om en uke :) gleder meg

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Så spennende, jeg skal på 3D om akkurat to uker i dag;)

Forresten, heldigvis god tid på at din lille skal snu seg fra tverrleie. Jeg hadde tverrleie helt frem til termin (dvs keisersnitt) forrige gang, og det ble utrolig tungt mot slutten. Akkurat som om ungen presset ut og i stykker alt som var inni der*s*

Skrevet

j,jeg tror han turner ganske mye rundt inni der...for kjenner spark så å si overallt.. men merker det er tyngre nå enn med di andre ( 5 mann dette)

skal bli gøy å se hvordan han ligger om en uke da :) hvor langt er du på vei? kjempe gøy med 3 d ;:)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Wow... nr 5, jeg er imponert;) Er de tette i alder?

3D er ganske morsomt, men jeg er en av de "heldige" som får ul nesten annenhver uke (pga en feil på livmoren som følges opp). Så får se den lille både titt og ofte.

Men vet at mamma synes det er så spennende med ultralyd, og ettersom det er så lenge siden hun fikk barn har hun ikke opplevd å se oss der. Så har faktisk bestilt time til 3D litt for mamma sin skyld. Hun gleder seg ihvertfall VELDIG;)

Jeg har egentlig termin 23. februar, men skal ha planlagt ks senest 13. februar. Så hvis jeg teller fra ks har jeg 100 dager igjen i morgen... jippi!

Når har du termin?

Skrevet

må bare få sagt at nå er nicket mitt litt feil,får ikke byttet det ! er 27og venter nr 5 :) eldste jenta er 9,5 år. nr to er snart 7. en ble nettop 5.og en er 3 i slutten av januar. terminen min er 4 februar,men tror ikke jeg går så lenge....satser på i januar en gang :o) jeg får ul en gang i mnd,pga det eenttlig var tvillinger,men den ene døde i uke 11,men er der fortsatt... så di følger med på vekten til den som er der :) og det ser veldig bra ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...