*kelly* Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg skjønner ikke hva det feiler meg... noe må det jo være! Selv om legene hevder at jeg er frisk, så må det jo være noe siden ingenting fester seg! Jeg føler meg totalt mislykket som kvinne... 2 icsi forsøk i norge med mannen før vi dro til danmark for bruk av donor ved cfc. Jeg håpet og krysset mine fingre på at cfc skulle være tingen, men hittill har jeg hatt mine dårligste resultater på befrukning noensinne... Idag er det ett år siden vi startet assistert befruktningkjøret. Alle legene vi har snakket med kommenterte at det ikke vil være noe problem for meg å bli gravid, ettersom jeg "bare" er 26 år. . dagen idag er en tung dag.....
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Sender deg en god klem....... Dette er tøft! Vi må bare ikke miste troen... Lykke til videre....
*kelly* Skrevet 4. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2011 Tusen takk Fru Fomle...sårt trengt med litt trøst nå... Det er som du sier... uansett hva så må vi bare ikke gi opp- selv i de mørkeste tider.... stor klem tilbake!
bobop Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Hei, Ikke gi opp enda. Masse lykke til deg. Du er fortsatt ung. Bare håper at du skal bli gravid en dag. Dette er min fjerde forsøk. skal ta testen i morgen men det viser at det blir negativ siden det var litt blod i dag. Men masse lykke til til deg. Stor Klelm!
lindynatt Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 har du hat LAP for å sjekke at alt er som det skal hos deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå