BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Var på apoteket for å kjøpe ammete for å hjelpe lillegull med luftsmerter, de var tomme for øyeblikket så apotekaren anbefalte miniform/fon (husker ikkje heilt navnet). Nokon som har erfaringer med produktet?
mamsen30 Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Ja, det reddet jenta mi da hun var sterkt plaget med luftsmerter. Det står på flaska at du skal gi 10 dråper, men jeg fikk beskjed av helsesøster at det ikke var nok og at jeg måtte gi 20 dråper. Det fungerte kjempe bra! Men det er viktig å huske å gi det før hvert måltid, jenta mi fikk tilbake plagene hvis jeg glemte dråpene ett måltid. Produktet er helt ufarlig å prøve.
mamsen30 Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Og hvis du skal kjøpe ammete så er det ofte halve prisen i en helsekostbutikk i forhold til apotek, det er det ihvertfall her og jeg har hørt flere si det også
ToneC Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Vi har også gode erfaringer med det, brukte ti dråper før hvert måltid. Han ble kvitt luftsmerter:-). Sluttet ved 3 mnd alder.
Strandloppa og lillebror Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Fungerte veldig bra her også. Ga 10dråper før hvert måltid på dagen. Gikk greit å Ikke gi på natt. Men det må du prøve deg fram. Vi prøvde å slutte etter 2 uker, men da kom luftsmertene tilbake. Ved ca tre mnd kunne vi slutte med dråpene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå