Mariatrond Skrevet 4. november 2011 #1 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som har erfaring eller kjenner godt til disse vognene? Bor i Trondheim og her finnes ikke Brio DW på utstilling, men har allikevel tro på den.. Anyone? TAKK Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143751691-brio-double-wavebabytravel-dublin/
C [ ♥♥ ] Skrevet 24. november 2011 #2 Del Skrevet 24. november 2011 Hei! Gratulerer med tvillinger på vei! Jeg har egentlig ingen erfaring med noen av vognene, men har erfart litt underveis - gutta mine er 8 mnd nå Så selv på Briovogna i butikken, fast bestemt på at jeg ville ha vogn med 4 hjul, og faste hjul. Syntes vogna var liten, lett og snop. Men: det var før jeg prøvde å trille ei vogn med svingbare hjul. Med last i vogna er det viktig at det er lett å svinge, du blir sliten av å gå å tippe den på bakhjula for å svinge. Selv har jeg en Teutonia Alu s4 (mener det var det). Den har svingbare/låsbare hjul foran. Du bruker vognbag eller sportsdel. En stor kalesje, Brede hjul, godt justerbart håndtak. God plass i vogna. Håndbrems (goood nytte av det!). "Felles" plass i vogna. Rygg som går helt ned. Lett å manøvrere i butikker og langs vei - også skogsløyper etc. Minus: du må lære deg teknikken for å få den inn og ut av bilen. For å si det sånn, det er jeg, ikke mannen som løfter den inn/ut. Den er forholdvis tung - men også stødig og god. Bruker den fortsatt, og det er primærvognen. Legges lett sammen. Overtok en gt safari brukt. Lettere, smale lufthjul, tre hjul da. Låsbart fremhjul. Hele kvaliteten virker lettere (tynnere stoff etc). Men en god lettvogn for tur nå når gutta begynner å bli stor og vi skal ha to voksiposer i. Tidvis noe ustødig - kan kjennes ut som at den tipper på bakhjula veldig lett, samt har holdt på å velte pga bare ett fremhjul. Låsing når du legger den sammen for å pakke i bil. Legges sammen i et håndgrep. Den ene av mine tvillingvenner har gt safari, brukt fra nyfødt. De er nå 10 mnder, brukeds enda. Den andre har en tfk twinner twist. Separate kaleskjer, 4 hjul, svingbar i front. Tror den har brems. Lufthjul. Noe kuken å pakke i bil om bagdelen brukes (da må bagene av før den legges i bilen). Virker ellers helt ok. Mye du må tenke over før du kjøper vogn. Har du mulighet så dra å se på de (brukt som ny), for det er noe med å skal klare å håndtere de, og "kjenne de i hånden". Lykke til med valget ditt i allefall! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143751691-brio-double-wavebabytravel-dublin/#findComment-143817331
Mariatrond Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2011 Tusen takk for godgt svar )) Hvor i landet har du sett briovogna i butikken? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143751691-brio-double-wavebabytravel-dublin/#findComment-143848735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå