Harfåttprinsen:) Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Min sønn på snart 8 uker har begynt og sove så urolig på nettene, lurer på hva som gjør det? og hva vi kan gjøre for og unngå dette? Han sover,men ligger og skriker,skvetter og styrer endel... Så tussi for meg som reiser meg utallige ganger for og se om han er våken og vil ha mat... Håper på svar
1frafør_1påvei Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Det har min gutt på 3,5 mnd også alltid gjort..vrir, snur seg, lager lyder, puster urolig, styrer og kaver :/ virket ikke som om han sov særlig godt (og jeg sov nok enda dårligere, som ligger på vakt hele natten) Vi begynte med velling på kvelden for bare noen få dager siden og han har blitt mye roligere etter det men er kanskje tidlig å begynne med det til din gutt på bare 8 søte uker..hm, har desverre ikke noen råd men føler med deg! slitsomt å våkne så mange ganger ekstra utenom matingene.. Håper det ordner seg for dere
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Kanskje han er klar for å sove på eget rom, slik at du ikke våkner av ham? Kanskje han våkner av deg også vet du Eller at du setter sengen hans litt lengre unna din? De fleste babyer lager mye lyder og bevegelser mens de sover, men om de ønsker hjelp, så sier de fra til deg
Flaggermusa Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Prøv å legg han i sånn sovepose/nattpose kanskje? Her roet mini seg fort når han kom inn i posen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå