Gå til innhold

Vært på vekstkontroll i dag å....

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var veldig allright for etter 3D i uke 26 har jeg vært nervøs for stor baby da at han sa at han blelitt over 4 kg ved fødsel, meeen d viste seg og en være en normal liten gutt som kom til og veie rundt 3600 ved fødsel:) og t.o.m var han festet:D herlig da kan jeg faktisk glede meg over de 4 siste ukene og ikke gå og være nervøs..:)

dere andre andregangsfødene når festet deres babyer i magen?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært på ul i dag og fått vekstestimering. Babyen var ca 3500 g og jeg har faktisk termin i dag. Godt å få vite at babyen ikke var større. Så nå er det bare å vente og vente på at fødselen skal sette i gang.

Skrevet

Kan jeg spørre om hvordan/hvorfor dere har vært på vekstkontroll/estimering?

JM driver og snakker om kosthold til meg i fht. sukker i urinen, men har ikke nevnt vekstkontroll/estimering. Har hatt sukker i urinen fra uke 16...

Skrevet

så bra:) ja håper det stemmer:))

jeg fikk tilbud om det for fikk beskjed i uke 26 om muligens en baby på 4 kg ved fødsel og for og roe ned meg litt og så fikk hun ordnet time..:)ikke det at 4 kg er så stort er jo mer normal vekt nå men ble litt nervøs:)

Du kan også spørre jordmor om du kan få time så går d nok bra:)

Skrevet

Sist jeg var hos jm for 2 uker siden spurte jeg henne og ved å bare kjenne utenpå magen mente hun at babyen ville være ca 3600-3800 (max) ved termin..... Hun nevnte ikke hvor stor hun trodde han var på det tidspunktet!

Babyen hadde allerede festet hodet i uke 31 hos meg enda jeg er 3.gangsfødende =) og det kjennes..... veldig..... =) =)

Skrevet

Jeg har fått vekstestimering fordi jeg har høy bmi. Så jeg har vært på ul i uke 32 og nå i uke 40. De som har høy bmi/ er overvektige får oftere større barn derfor ekstra sjekk og vekstestimering. Det er iallefall den grunnen jeg har fått...

Skrevet

Solfrøken: oj såpass tidlig deilig da:) men merker du det godt at han er festet?

jeg har merket myyye nedpress og vondter nedentil men har ikke tenkt noe på at d kanskje er for at han har festet seg. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...