Trilletrill Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Drømte om at jeg fant masse blod på papiret når jeg var på do! Tror kanskje denne tanken gnager litt oppe i hodet mitt. Må si jeg gleder meg når 1 tri er over! Håper det går bra denne gangen.
mokkemikka12 Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Vanlig mareritt. Du er verken den første eller den siste som drømmer slikt. Det er vondt, grusomt og komitragisk på samme tid. Jeg bruker å få hysteriske komitragiske drømmer i overgangen fra 2 tri til 3 tri...
mammapusen Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Jeg drømmer masse rart når jeg er gravid!! I natt drømte jeg at det var masse jordskjelv som bare ble verre og verre, og til slutt raste hele jorda sammen. Jeg rakk til og med å dø før jeg våknet! Og dette er ikke akkurat noe jeg går rundt og tenker på til vanlig:-) Samme natta drømte jeg også at jeg var tent på dyrlegen her i byen!!!! Og det er HVERTFALL ikke en jeg tenker på til vanlig:-/ Spennende å se hva som blir det neste:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå