anonymemammaen Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg er egentlig helt ubrukelig, men presser meg til det ytterste hele tiden. Har vond bekkenløsning og andre plager, men vil ikke neglisjere toåringen som går hjemme. I tillegg er vi på flyttefot, så jeg må stable i esker og pakke ned alt mulig. Det er kjempe tungt, men har ikke mye valg.. Flere som presser seg mer enn de klarer?
Anonymor Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Merkelig nok har jeg bra med energi foreløpig. Jeg er 2 dager over termin. Altså, vi er ikke på flyttefot ol. Men jeg har godt med overskudd til de "vanlige syslene". Jeg leverer snuppa i barnehagen , henter henne, handler, vasker hus, lager middag, steller vesla tja.. steller generelt som vanlig. Snuppa vår er 4 år
HappyJoy Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Jeg har også bra med energi. Har vært helt utslått hele svangerskapet med diverse plager, men siste mnd har jeg blitt mye bedre! Har 2 barn i barnehage som jeg leverer og henter hver dag. Jeg kjeder meg egentlig en del om dagen, så mannen kommer hjem til nystrøkne skjorter og ryddig hus. Dette er ikke noe han bør bli vant til.. Hehe...Prøver også å gå en tur hver dag.
idaløkken89 Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Jeg synes ting er slitsomt om dagen. Får gjort det jeg må og noen ganger litt til men blir sliten av en liten tur på senteret og lange gå turer orker jeg ikke mer. Er i uke 38 nå og magen er gigantisk føler jeg Gleder meg til å få mer energi og bli kvitt magen nå ja! Vær forsiktig med å bære tungt under flyttingen da!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Jeg er ikke særlig brukbar for tiden... Jeg står opp om morgen får ungene opp og spiser frokost med dem. Kjører til skolen og bhg og hjem, rydder kjøkkenet, kanskje setter på en oppvaskmaskin og sovner på sofaen alt fra 1 til 1,5 time. Så setter jeg meg ved pc'n som fort blir en time, spiser lunsj og henter ungene på skolen og bhg igjen... Setter på klesvask og henger opp dette når det trengs såklart. og for noen dager siden vasket jeg vegger og tak på et rom som skal males.. Jeg har veldig bekkenløsning og fått en del kraftige modningsrier den siste uken, så jeg har også fått beskjed om å ta livet veldig med ro den siste uken nå... om en uke kan jeg gjøre mer igjen for da kan babyen bare få komme! Er forresten uke 35+3...Alt er et ork, slitsomt å handle (vaske hus har vi hjelp til) Så jeg ser veldig frem til å få igjen den energien jeg normalt har, så jeg kan bake litt igjen, gå turer, ordne rundt her, handle og gjøre ting som normalt ikke er et tiltak for meg =)
Atterengang Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 39+2 idag, skal ikke veldig mye til før jeg er kjempe sliten... Har vært i storform hele veien, jobbet frem til permisjonstart, så nå vil tydligvis kroppen at jeg skal slappe av:) Så legger ikke for mange planer om dagen. Sovner ca to ganger på sofan i løpet av dagen... Hehe:)
septemberpiken Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Jeg funker ikke til mye om dagen, men har veldig mye å gjøre enda siden vi bor i et oppussingsobjekt og jeg i tillegg var i full jobb til permisjonsstart, men hadde ikke noe energi på "fritiden" da heller., så det er fortsatt en del forberedelser som står igjen til lille kommer. Sover helt elendig, så de dagene jeg har mulighet er jeg bare nødt til å sove litt for å ta meg inn litt. De dagene jeg forsøker å gjøre noe, ender jeg opp på sofaen med masse nedpress og kynnere...
LeMaRa Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Har nok gjort det. Sliter med bekkenløsning, men man må jo bare følge opp det som hører til hus, hjem og familie,.. og det krever jo litt. Men nå er det slutt.. 3 uker til termin, så nå må noen andre ta over siste etappen. Surt at det ikke holdt den lille stunden som var igjen,.. så råder dere damer der ute til å passe på dere selv! Ikke presse på for hardt, for det kan fort bikke over og da kan det være gjort for resten av svangerskapet Bare et lite tips.. =)
Studine mevik Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Jeg har egentlig masse energi, men orker ikke å gjøre så mye pga bekkenløsning. Det gjør vondt selv når jeg ikke gjør noe, så hvis jeg har prøvd å gjøre noe så blir jeg liggende rett ut etterpå. Prøver å gjøre litt hver dag sånn at jeg ikke blir helt slapp
helstr Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 nå er jeg35+2 uker på vei. Jeg begynner å bli kjempe sliten og sliter en god del med bekken og div... Jeg har 2 hunder og 1 hest som trenger sitt daglige stell og trim og et hus som må holdes i orden... Men ut over det gjør jeg minst mulig nå da jeg konstant går rundt med vondt og er oversliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå