røderoser Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Når kan eg forvente å få tilbake mens? Snuppa mi er snart 9 veker, og eg var ferdig med renselsen for snart 6 uker siden. Eg var i sluttperioden med pumping og var nesten tom for melk då renselsen var over. En skulle tru at menstrasjonen var tilbake nå??
Lykkeliten♥♥♥ Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Dette lurer jeg også på! 12 uker siden fødsel her...Er egentllig veldig greit uten,men begynner jo å lure litt:)
White*Angel Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Jeg fikk tilbake 1 mnd etter ammeslutt. så 2 mnd etter fødsel.
ninairen Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 jeg fikk mensen 5-6 uker etter fødselen :/ jeg hadde renselsen til da nesten, var vel ca 2 dager imellom da jeg ikke blødde :/ merka det skikkelig godt at det var mensen, mere blod og menssmerter :/ jeg fullammer.. sååå kjedelig.. hører liksom andre som ikke får mensen på mange mnd etter fødselen
Maitrollet Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 5,5 mnd siden fødsel, har ikke sett noe til den. Mini spiser to faste måltider på dagtid nå, men ammer ellers. Fullammet til fire mnd
april2011mamma Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 har ikke sett noe til den enda... nå er det snart 7 måneder siden fødsel... jeg ammer fortsatt da.... tulla får to grøtmåltider og resten ammer jeg..... den kommer vel etter at jeg slutter å amme da kanskje...
Pomme Granate Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Jeg fikk den tilbake 4 uker etter fødsel og jeg fullammer.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 Førstejenta ammet jeg bare i 2 mnd, da fikk jeg tilbake mensen 4 mnd etter fødsel. Minstemor ammet jeg i 1 år, da fikk jeg mensen tilbake 13 mnd etter fødsel
M&M+1 Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 Her er lillegutt 5,5 mnd og jeg har ikke fått den enda. Jeg har fullammet frem til 2 uker siden ca, og nå får han litt fruktmos på formiddagen og middag/grøt på kvelden. Han får også pupp etter begge måltidene så jeg vet ikke om det da fortsatt regnes som fullamming kanskje? Poenget er hvertfall at den etter 5,5 mnd fortsatt lar vente på seg
enits40 Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Ni måneder etter fødselen kom mensen tilbake...Da hadde jeg kuttet ned amming til 3 ganger per dag og ingenting om natta.
2,5barn+1engel Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 Jeg pumpa i 10 uker( hun ville ikke ha pupp), og da mistet jeg melka.. Mensen kom ca 3 mnd etter fødsel.. så da 2-3 uker etter at jeg mistet melka..
Håpefull77 Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 Jeg delammet frem til mini var 4,5 mnd, da var det tomt. Når hun var 5,5 mnd kom mensen tilbake. Nå har jeg hatt blødning/mens i 3 uker. Men jeg begynte på Cerazette, så det har sikkert en sammenheng. Jeg vet ikke om det hadde noe sammenheng med ammingen eller ikke. Hun fikk pupp til hvert måltid til hun var 3 mnd. Etter det ville hun ha mindre og mindre. Gikk fort ned til 3 ganger pr dag. Og den siste mnd var jeg heldig om hun ville ha en eller to ganger pr dag.
to til tre Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Snart 8mnd siden fødsel her ammer enda, ca 3 ganger på dagen og 1-2 om natten. Ingen mens enda, setter pris på hver dag som går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå