lillesvirre Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg har hatt mensensmerter konstant nå i 2 uker. Testa sterkt positivt for 2 dager siden å er 5 uker i dag. Jeg har skikkelig ilende mensensmerter eller kramper som kommer litt nå å da. Redd blir jeg, for tenk om jeg får den!? Ingen tegn til det, men lurer på om det er vanlig og om noen kjenner de samme krampene? Ellers merker jeg ikke så mye annet til spira enn at puppene bare vokser å vokser. Deres tidlige tegn?
*Jenta* Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Det er vanlig å ha mens murringer, er livmoren som vokser. Med mindre du begynner å blø ville ikke jeg bekymret meg. Jeg har også masse murringer i magen:-)
mokkemikka12 Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 er 5+2 og jeg har slitt med murringer og menssmerter siden dager etter EL så det er ikke farlig. Blør du er det noe annet, men smerter må du leve med Ikke sterke smerter dog Lykke til
lillesvirre Skrevet 5. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2011 Tusen takk for svar Så lenge det er normalt så er det jo bare "koselig" Det kjennes ikke hele tiden heller. LYKKE TIL jenter! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå