Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 ..De har heller ikke noe stil på huset sitt slik at jeg kan kjøpe en pynteting eller slikt.. De har bare en stor smeltepot av ting som sammer danner et kaos av farger og stiler =P (..ikke tror jeg de bryr seg veldig om sånnt heller..) HVA kan jeg kjøpe?? Og til hennes 16 årige datter??
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Vi er et voksen par som "har alt", og vi liker å få ting som kan spises eller drikkes! Flotte matoljer og krydder er alltid stas! I gave får vi ofte smaker og lukter som vi vanligvis ikke ville kjøpt selv, og dette er spennende. God kaffe elsker vi også å få. Små nisjebutikker med kaffe o.l. har ofte mye snadder som man ikke selv kjøper, forskjellige småkrukker med marmelader, spennende typer spekepølse, luksus-sjokoloade, slike ting... Dessuten er stearinlys og servietter også kjærkomne gaver, det brukes jo i massevis! F.eks flotte kubbelys kan jo være ganske dyrt om man kjøper flere på en skikkelig lysbutikk, hvis du tenker at det må koste litt.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Falby har jo søte krus, hva med hver sin sånn, med en pose god kaffe eller te oppi? Evt godteri innpakket i cellofan eller sånn spiss godtepose. Her er shopfinder på venstre siden: http://falbyinterior.blogspot.com/ Her en nettbutikk som hadde mange av krusene: http://www.annajohanna.no/produkter?c=104&sc=0
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 kinobilletter, gavekort på teater eller lignende? evt restaurang? Da får de en gave som de bruker sammen
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Alkohol, mat, billetter til show eller kino
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå