Gå til innhold

det har blitt så stille i magen.. :(

Anbefalte innlegg

Gjest Magnolia (nr 2 på vei)
Skrevet

Jeg er kun 14-15 uker, men har hatt mistanke om lenger på vei pga jeg daglig har kjent så tydelig med liv.... I hele går og hittil i dag har det vært så stille.... Og går tidvis med strålinger i korsryggen.... Er det for tidlig å bekymre seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg er 13+6 i dag. og i noen dager nå har jeg kjent fiskehalefølelsen to dager på rad. men har hatt omgangssyke i to dager nå og da har e ikke kjent noe.. er veldi bekymra e og.. men det er kanskje litt tidlig å kjenne liv hver dag selv om vi har vært gravide før :/

masse lykke til i alle fall... vi satser på at dette går bra :)

Skrevet

Ja!!! Det er altfor tidlig å bekymre seg. Gjennomsnittlig vil de fleste gravide først kjenne liv rundt uke 20. Du skal ikke kjenne regelmessig liv hver dag før rundt uke 28.

Så dette er nok veldig tidlig å begynne med bekymringer. Selv om du ikke er førstegangsfødende så er livmoren din såvidt duket opp over skambeinet. At du har kjent mye liv på dette tidspunktet må vel karakteriseres som veldig spesielt, siden fosteret i magen ikke er stort mer enn 10 cm og under 100 gram. Kanskje du er ekstra følsom for bevegelse.

Tror du kan slappe helt av og senke skuldrene. Også etter uke 20 vil de fleste oppleve dager med mye liv etterfulgt av dager med nesten ikke noe liv.

Lykke til!!

Gjest Magnolia (nr 2 på vei)
Skrevet

Ok, takk... d har fortsatt vært litt stille, men d har heller ikke skjedd noe, så jeg får prøve å slappe av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...