vi3 Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Kom til verden for 3 dager siden <3 nyter tiden , helt ubeskrivelig. Fødselshistorie kommer om ikke alt for lenge. De beste fødselsopplevelser ønskes alle :-)
CKSN Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 åå! Gratulerer så mye! Misunner deg kjempemasse, synes tiden skal gå fortere ;-) Ha det kjempefint videre :-) !
Skrømti Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Mange gratulasjoner, og lykke til videre!!
nyttårsprins Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Tenkte meg at det var et eller annet på gang for dere de siste dagene!! Kos dere masse med den lille gutten! Håper dere alle fikk en fin fødselsopplevelse!
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Gratulerer til deg, vl3! Vår sønn kom natt til i går. Det ble en fødsel med en ekstrem lang latensfase (3 døgn) og kun 1 time åpningsfase OG utdrivingsfase tilsammen!!! Det ble dramatikk og pulsen til babyen var nesten på 0 da han kom ut (med mye makt)... Jeg har knapt sett babyen min det døgnet som har gått. Jeg mistet mye blod (blodprosent som gikk fra 13,8 ved fødsel til 5,2 etterpå) og fikk blodoverføring i 7 timer i går. Jeg har blitt sydd herfra og til månen, og de har klart å brekke halebeinet mitt slik at jeg ikke har kommet meg ut av senga enda. Heldigvis har lille gutten vår en helt fabelaktig pappa som er barnepleier, sykepleier og alt-mulig-mann på en og samme tid! Nå håper jeg barseltiden blir bedre enn fødselen! Huff, kanskje dårlig å skrive om mine hendelser her på 3. semesterforumet... Men de fleste fødsler går jo bra! Og det gikk jo bra for oss også! Sånn til slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå