Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Klarer verken huske navnet på filmen eller karakterene i filmen. Er tegnefilm. .
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Eh?? Må jo ha LITT å henge det på da! ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Hehehehe Skulle gjerne hatt det, men klarer ikke huske. Husker bare vagt noen av figurene og litt bruddstykker av handlingen. Men klarer ikke sette det sammen å forklare Har grublet over dette lenge, irriterende.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 send en mail eller ring til gammellærern din å spørre.. han eller hun husker det sikkert, har sikkert vist filmen til mange klasser..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Husker nå at det handlet om klokka, ahhhh. Vil huske nå! Det var en sånn fæl trollmann med også, så var alt på engelsk... Jeg har vrengt hele hodet mitt i flere uker nå, har det på tunga, men der sitter det jammen godt! Takk for svar i allefall
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Denne? http://www.youtube.com/watch?v=eGrMihFN8YQ
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 muzzy in gondoand må det vel være?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 De var en gang et menneske, bare på engelsk?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #13 Skrevet 4. november 2011 Tenkte på muzzy med en gang jeg las overskrifta!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #14 Skrevet 4. november 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, endelig. Muzzy var RETT. Har ei som går i 3 klasse som jeg ville vise filmene til, husker jeg gledet meg til engelsktimene ))) Tusen takk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå