Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Åhhh, MK - for et fantastisk nyhet!! Gratulerer! Endelig er du mamma! Og jeg har fått en bim-niese! Vakkert navn har hun også fått.Una, som dere er fornøyd med, den eneste. Og hun vil utvilsomt være fornøyd med å ha kommet til dere. Kabalen går opp med henne, ikke sant? Alt faller på plass! Hun passer til navnet sitt. Nå venter barselåret med amming, babystell med suss og kos, turtrilling, babyshopping og hele pakka - jeg unner deg det av hele mitt hjerte. En vakker dag får hun kanskje ta del i hvilken utrolig tilblivelseshistorie hun har..? Noen undere er større enn andre, tross alt!

Det er utgjort at mannen din har blitt syk. Hva dere skal utsettes for!! Men nå skal han blir frisk, og dere tåler dette også etter alle prøvelsene dere har gjennomlevd. Som du vet har jeg beundret din styrke og utholdenhet i flere år!

Her oss meg nærmer minsten seg 6 måneder. Han er en svært aktiv tass, slett ikkeno sovebarn, nei. Men svært glad, jubler av livsglede og danser i fanget. Spruter ut kveldsgrøten men vil gjerne tygge på skjeen og storkoser seg med puppen...om natta, Om dagen er det for mye spennende som skjer! Moro å se hva slags personligheter man har fått i hus...!

Lykke til i tiden som kommer! Håper å se deg her og høre hvordan det går!

Gode klemmer fra Sarah70 som ikke har fått oppdatert nicket sitt...

Fortsetter under...

Gratulerer så mye MK73! Har vel egentlig bare ventet på å høre noe fra deg, noe som flere har inne på 3.trimester.

Godt å høre at mirakelet endelig har kommet til verden.

Jeg er selv 38 år og har en IVF-gutt i magen som kommer i desember.

Dere må ha lykke til videre hele familien på 3.

• 4 uker senere...

Gratulerer så uendelig mye med lille tulla:-)

Helt fantastisk at dere er i mål. Håper alt går bra med dere.

Trist å lese at mannen din er syk.....håper virkelig for han og dere, at alt går bra.

Store varme gratulasjonsklemmer fra meg.......litt sent kanskje, men bedre sent enn aldri:-) Ikke ofte jeg tar turen innom disse sidene lenger.

Klemmer i fleng:)

Gratulerer med mirakelet deres Una!

Håper alt er vell med dere alle sammen og dere koser dere i førjulstiden.

Savner deg og alle svarene dine her inne på forumet. Skjønner godt du er opptatt av annet for tiden.

Savner en oppdatering om hvordan dere har det?

Bamseklemmer

Gratulerer så mye, litt sent ute jeg :) Kom inn igjen for bare noen dager siden. Ble rørt til tårer når jeg så dere endelig hadde fått det til. Håper virkelig at mannen din blir fort frisk igjen! Slik at gleden blir 100%. Har du tid må du oppdatere oss litt :)

• 2 måneder senere...

Annonse

Hei, alle!

Tusen, tusen takk for gode ord. Har lyst til å svare dere alle, hver enkelt, men det var det med tid foran PCen, da... Kanskje en annen dag?

Jeg håper i alle fall at dere vet hvor inderlig jeg unner dere alle å få ønskene deres oppfylt. Jeg er allerede så glad i Una at det knyter seg litt i brystet mitt - og det unner jeg dere, og aller helst mye, mye, mye raskere og enklere enn det ble for meg!

Løfter denne - siden jeg så det var noen som satte pris på en annen solskinnshistorie :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...