2 tette og 1 badehette Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Var kjempe nervøs når jeg skulle dit, men det gikk faktisk veldig bra. Den lille var akkurat perfekt, og målene var som de skulle - og jeg som har vært så bekymret for at ting ikke stod bra til, mtp at jeg har vært så dårlig og spydd som en gud... Men den lille PRINSESSA vår hadde det bare bra og ble flyttet fra 6 april til 3.april i termin og gleder oss masse Og håper at jeg ikke bekymrere meg mer enn nødvendig videre nå
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 ååå så gøøy! gleder meg så til UL! har ordinær ul på onsdag så håper alt står bra til der inne! Kjenner jeg både gleder meg og er litt små nærvøs for timen, men håper jo at alt skal gå bra:) gleder meg jo mest da heldigvis, men føler jeg må være forberedt på at alt kanskje ikke er som det skal. Kan liksom ikke bare utelukke det helt heller synes jeg:/ man vet jo aldri. men men! det er jo ikke mange dagene igjen nå. Tenk det! en liten herlig perfekt prinsesse! så gøy! Nå kan du bare kose deg fremover og tenke på den lille jenta inne i magehuset ditt:)
2 tette og 1 badehette Skrevet 3. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2011 Ja, var kjempe deilig Har jo en prinsesse f.06 og en prins f.08 fra før, så er veldig gøy med en prinsesse til i april Hvor langt er du på vei, shiepo og magetrollet <3 ? Og er det din første?
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 ja da tenker jeg det er ekstra stas med en liten jente;) Jeg er 18+2 i dag, og dette er vår første ja:)
2 tette og 1 badehette Skrevet 4. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2011 Artig ja! Masse lykke til når du skal på ultralyd - det går nok bare bra skal du se Er selv 18+6 i dag Hvor er du fra?
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 ja håper det:D Jeg bor i grenland i Bamble om du vet hvor det er? Det ligger rett nedenfor Porsgrunn i telemark:) Du da?
2 tette og 1 badehette Skrevet 7. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2011 Nei, men har hørt om det hehe.. Jeg er fra Bergen, men har nå forflyttet meg til kalde nord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå