Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Ikke for figurens skyld selvsagt;) Jeg mener å ha hørt at trange hold-in truser hjelper livmoren og trekke seg sammen etter fødsel og at det hjelper som "press" mot stingene/stiftene etter et keisersnitt? Har hatt ett keisersnitt tidligere og da husker jeg at stiftene fra såret hele tiden hand seg opp i blonde-hipsterne mine og det skal jeg iallefall unngå denne gangen:)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 he he... ville satset på å droppe blonder rett etter ks :-) Ellers har jeg også hørt om "magebelte" etter fødsel, men jeg lurer på om det er noe damene i generasjonen før oss holdt på med. Det er vledig lite snakk om nå om dagen, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Da jeg leste overskriften tenket jeg "for en lur idè". Ja hvorfor ikke ta med noe slikt. Må jo hjelpe tenker jeg. Jeg fikk beskjed flere ganger om å ligge på magen - svært ubehagelig. Hvorfor kom ikke jeg på hold-in truse/korsett.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Jeg hadde med hold-in truser til mitt planlagte ks, og ble nektet å bruke de, fikk beskjed om at det kunne føre til bakterie utbrudd, så måtte sende mannen ut og få tak i truser som gikk under stingene. Om du slipper ks, så er det bare å ligge litt på magen iløpet av dagen, beste måten for livmora å trekke seg sammen.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Har ikke hørt noe om det, nei:) Tok meg meg blondehipsterne mine i god tro, jeg;) hehe... Valgte dem fordi at det ikke var noen strikker eller linning i de, de strammer jo ingen steder og veldig behagelige, men det er klart at når jeg må pirke stiftene ut av blondene hver gang jeg skal på do, så er jeg jo like langt;) HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 ja, ligge på magen etter fødsel er jo et lite helvete! De timene jeg hadde for meg selv ville jeg bruke til å SLAPPE AV, ikke til å få åndenød og ryggvondt av å ligge på magen!... gosj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå