prøver1991 Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Saken er den at jeg har vært sykemeldt i hele 2 mnd tilsammen, men bare fra uke til uke. nå har det seg slik at der jeg bor, må jeg sove på gulvet, fordi jeg bor bare midlertidig hos brødre til typen min, dette har allerede skadet ryggen min, dem jeg bor sammen med røyker inne i stua, så jeg puster inn røyklukta automatisk. jeg har bekkenløsning og kynnere flere ganger daglig, jeg er nå sykemeldt i en 2 ukers periode, men reiste til familien min i en annen kommune for å slappe av, her kan jeg ha min egen seng, og her puster jeg ikke inn røyklukt. men sykemeldinga går ut den 9, og jeg har legetime den datoen, men har nemlig ikke blitt noe bedre. har fortsatt mye kynnere og bekkenløsning. så spørsmålet mitt er , kan jeg ta en tlf til legekontoret, og be om å få forlenget sykemeldinga mi, jeg vet jeg kommer til å bli fortsatt sykemeldt og synes det er unødvendig å må drive å reise så mye bare for den legetimen, og vil fortsatt prøve å slappe av og bli bedre her hos familien min.
Minilille Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 1. Jeg har fått det uten problem, men kan variere fra lege til lege. Men hvis du skulle ha time for svangerskapskontroll i tillegg bør du jo ta den. 2. Kom deg ut av det rottereiret! Heng de tullebrødrene opp etter ørene og ta vare på deg selv og ungen!
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Jeg har forlenget over tlf før... Men det er kanskje forskjellig fra lege til lege... Skader ikke å prøve...
prøver1991 Skrevet 4. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2011 tusen takk for svar da tar jeg en tlf på mandag ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå