Gå til innhold

Et lite bankende hjerte på ul!!!!

Anbefalte innlegg

Så utrolig fint å se det lille vidunderlig vårt!

Alt sto bra til, så bra som det kunne se ut så tidlig. Så da krysser jeg fingrene for at det går bra med den lille:-)

Fikk også funnet ut hvor langt jeg er på vei, og utrolig nok er jeg på dagen så langt som jeg trodde. Har vært veldig usikker siden mensen har vært på en snurr siden jeg slutta med pilla. Men termin er foreløpig 19. Juni og jeg er 7+5

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143749802-et-lite-bankende-hjerte-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra uke 5-6 kan man se et bankende hjerte og de fleste tar vell privat ul mellom uke 7 og 12. Jeg tok innvendig ul.

Jeg dro fordi jeg ikke var helt sikker på hvor langt jeg er på vei og for å se det lille vidunderlig vårt! En fantastisk opplevelse å se det lille hjerte banke :-)

Jeg kan virkelig anbefale Janette Khoury ved bryn medisinske senter. Veldig hyggelig dame som tok seg god tid og virkelig gjorde opplevelsen verdt pengene! (koster 700,-)

Annonse

gratulerer lykkelig78 :-D. Vi er akkurat like langt, har også termin 19. Juni ;-). Var på tidlig UL 6+4 og fikk se noe flimrende på skjermen :-). Skal tilbake nå på tirsdag 8+4 og gleder meg til og få bekreftet en gang til :-). Mistet i vinter 7+3, så blir godt og få se det når jeg har kommet lenger :-).

Og til mammaoslo29, jeg gikk anbefalt Lillestrømsgynokologene her inne, og ringte og bestilte da jeg var 4+noe. Da sa de at det kostet 100kr hvis jeg fikk henvisning fra fastlege ellers ble det 600kr. Jeg var hos Dr. Heggelund 6+4 og skal tilbake nå 8+4, 10+4 og 12+4 for oppfølging. Han virket veldig flink og tok seg tid, kan absolutt anbefale han. Han tar invendig de 3 første for og se best og utvendig i uke 12 og skulle da se på viktige ting sa han. Jeg spurte fastlegen min om henvisning og var ikke noe problem :-)

Gratulerer så masse <3 Herlig følelse!

Og tusen takk for at du anbefalte Janette på Bryn medisinske senter :)

Hun var virkelig flink og tok seg god tid til meg.

Med tankte på den opplevelsen jeg hadde forrige lørdag da jeg var på byporten og de ikke fant noe foster,og jeg ble sendt ut derifra uten at de egentlig tok seg tid til å snakke med meg, tok Janette seg god tid og jeg følte meg virkelig sett :)

Og i tillegg fant hun et lite nurk med bankende hjerte <3

Glad jeg gikk til henne, og jeg har allerede bestilt ny time i desember rundt når jeg er 12 uker på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...