Love88 Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Er nå i uke 34, og har fått halsbrann:( utrolig ubehagelig... noen som har noen tips som lindrer:)?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 ååå jadda:( hver kveld etter jeg legger meg kommer herligheta. drikk melk:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Har desverre hatt det en god stund ja... det eneste som funker her er å ikke spise mye sukker, produkter av fint mel (loff, boller osv) melk (jo, den gir halsbrann) og sterk mat... + at jeg har noen tyggetabletter som funker med en gang, de smaker papp m en svak mintsmak. Husker ikke hva de heter, men gubben kjøpte de på apoteket for meg =)
Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Fått? joda, men det har jeg hatt siden uke 12 :/ hehe.. Eneste som hjelper fort er flytende gaviscon! den har redda meg hele veien. Er nå 36 uker så har drikki en del av det. hehe. hos meg hjelper det ikke uansett hva jeg spiser. Det dukker opp uansett, så jeg har også tablettene fra gaviscon i veska, så jeg kan tygge på de når jeg ikke har med meg den flytende. flaska er nemlig så stor at den gidder jeg rett og slett ikke bære på hehe
Atterengang Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Hatt så mye halsbrann at jeg er vandt med det blitt...Hehe.. Hatt det fra uke 17-18.. Hveeeer dag... Har spist gaviscon, men den har sluttet og funke da jeg har spist den så mye og lenge. Så nå drikker jeg samarin. Ca 3 glass hver dag.. Hehe:) Får det samme hva jeg spiser jeg... Så mitt tips blir del da: Gaviscon. OBS: Det finnes en pakke med 20 tab. til ca 80 kr. Og en større med 120 tabletter til litt over 200. Kjøp den med en gang du.. Det går med
Januarspire---2012 Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Har hatt det lenge jeg også. Er i uke 30 nå. For meg hjelper det best å drikke melk
brutussa Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 uke 31 her. hos meg trigger det halsbrannen ekstra når jeg spiser produkter av fint mel og krydret mat. men det er der nesten uansett. prøvde først syrenøytraliserende, som f.eks. novaluzid. fungerte i starten, men nå er det bare gaviscon som hjelper, og det hjelper umiddelbart. har bare prøvd tablettene, ikke flytende. de fungerer annerledes enn syrenøytraliserende, de legger et "lokk" på syra (i tillegg til å nøytralisere) i magen slik at den ikke stiger oppover og gir halsbrann. fungerer iallefall ypperlig på meg!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Titralac her, spist meg gjennom noen bokser allerede. Smaker litt peppermynte, og jeg har lagt litt min elsk på disse tablettene. De virker med en gang man hiver innpå et par stykker, gaviscon hjelper ihvertfall ikke på meg. Har jeg ikke titralac tilgjengelig, så fins det Link.
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 har hatt halsbrann en liten stund nå ja, ekstremt på kveldene når jeg legger meg :/ På dagtid har det funket og spise love-hearts (godteri pastiller) å på kveldstid har jeg brukt å drikke et stort glass (4dl) oboy ;D (liker ikke melk, derfor blander jeg med oboy) har også funnet ut at jeg ikke kan spise noe ca. to timer før jeg legger meg Men nå etterhvert har det bare blitt verre og verre, så må nok på apoteket snart for å kjøpe med noe "mirakel mikstur" derifra
Januarmirakelet Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 Jadda, sliter med det hver kveld:( Bruker Link(reseptfritt) og lovehearts, funker som bare det;) Banan og melk skal også hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå