Gå til innhold

Føler meg pløsete og stoooor!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15 +1 i dag, har lagt på meg 1,5 kg så langt men føler meg gigantisk....Magen har blitt rund allerede...og jeg er litt polstret fra før. Dette er mitt andre barn så var forberedt på at magen ville komme før denne gangen...men sånn bang fra nesten ikke noe til stor kul på 2 uker. :-( Vil ikke legge på meg for mye da jeg sliter sånn med å bli kvitt dem igjen etter ungen er ute..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at man kan føle det slik. Men kroppen legger på seg det den trenger så det er ikke så mye å gjøre med. Jeg har nå lagt på meg 8 kg til nå og er 5 mnd på vei. Jeg var undervektig da jeg ble gravid. Men kroppen styrer seg selv. Jeg la på meg 20 kg sist svangerskap, jeg var undervektig da også. Magen kom kjapt denne andre gangen hos meg også.

Men en får bare se det positive i det, og tenke på hvor heldige vi er som kan få disse vidunderne :)

Skrevet

Å føle med dæ!!!

Har samme problemt, og ja vi skal være lykkelige, og ja vi e heldig som bære et lite mirakel inni magen. Men syns vi kan få klage litt da hehe. Det er ikke bare lykke å gå gravid, kvalme, kviser, trøtt og opplåst til den store gullmedaljen.

Er selv 12+3 og har to fra før og maven kom fort denne gangen til tross for at det er 10 år siden sist. Jeg føler meg pløsete og stooor over mgen, men det er ikke pga baby ennå. Det er slappe muskler og litt fettvalker, men hovedsaklig luft. Ser ut til at jeg er 6 mnd gravid på kvelden. Trøste meg med at snart er det noen småfoter der inne, og i mellotiden så prøve jeg å unne meg litt nye klær, frisørtime etc så jeg føler meg litt vel.

Som en liten trøst så er vi flere som har det slik :-)

Skrevet

hhhmmm en frisørtime ja...kanskje jeg skulle unne meg det.....:-) Trenger litt oppfreshing av stripene :-)

Skrevet

Jeg har det helt likt! Har lagt på meg sikkert 3kg, er i uke13 og føler meg tykk... Har fått mage og føler lårene mine er dobbelt så tykke. Jeg er også veldig glad for at magen vokser, men jeg har veldig lyst til å legge meg i hardtrening etter tre mnd med kvalme, sofasliting og småspising... Jeg tror det går mye på psyken, så kanskje frisør ol ikke er så dumt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...