Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Skal ha ca 35 gjester på lørdag. Og har kjøpt inn vodka, gin, whiskey og lurer på hva jeg ska kjøpe til blandevann og drinker????
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Frosne jordbær til stawberry daquiri iallefall
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Utdyp!! drikke rnesten ikke selv, så ... trenger jeg blender da?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 da trenger du blender ja :-) Sprite er stort sett en fin ting, diverse funlight funker bra, og juice :-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Gin med Peachtree, tranebærjuice og sprite er veldig godt! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 pleier blande vodka med multivitamin som jeg kjøper på maximat i sverige. Utrolig godt:) smaker som sex on the beach De blandeflaskene man kjøper i daglivarebutikken. Du får kjøpt san fransisco, det så veldig rart ut når jeg skrev det. men heter nå i allefall det:p hehe. Bland vodka med den, og appelsinjuice Tom collins fra samme serien med sprite å vodka! ;D Whiskey å cola, med isbiter Mine favoritter i allefall
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Av drinker drikker jeg selv bare redbull og vodka. naaamnamm!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå