Gå til innhold

NY BOK OM HABITUELL ABORT !

Erle79

Anbefalte innlegg

Nå er boken på lager!

Jeg har, i likhet med de fleste av dere, diagnosen habituell abort. I perioden 2007-2009 opplevde jeg nemlig tre ufrivillige aborter på rad.

I etterkant har jeg skrevet en bok om mine erfaringer i denne vanskelige perioden. Boken heter «Alle vonde ting er tre – En personlig skildring av habituell abort».

Boken beskriver de vanskelige årene med prøving og feiling i detalj. Jeg tror at enhver kvinne som har opplevd en eller flere ufrivillige aborter, og som fremdeles ikke har fått ønskebarnet, vil ha stort utbytte av å lese boken. Den beskriver alle (de vonde) tankene og følelsene man har, og jeg tror at det vil kjennes godt for leseren å innse at man ikke er alene om de vanskelige erfaringene. Boken inneholder generell informasjon om habituell abort (fakta, årsaker, behandling), og ikke minst bidrar boken også til å gi håp til dem som fremdeles sliter med å få barnet de lengter etter, for historien har et godt utfall - jeg og mannen min fikk nemlig ønskebarnet vårt i fjor sommer.

Boken koster kr. 99,-, og kan kjøpes her:

http://www.habituellabort.com/habituell-abort-kjoep-bok/

Fortsetter under...

Da har jeg lest boken din, og jeg er veldig fornøyd..Ufattelig deilig å lese om fler som har samme problemer..Blant annet det med depresjonsfølelsen som kommer med..for andre er det liksom bare kroppen som ordner opp virker det som, men for meg er det tre så liv som aldri vokser opp..Og det er tøft..Ufattelig tøft..Og da er det faktisk godt at man kan kjenne seg igjen at andre også kan ha det slikt..Man er ikke alene..

Anbefaler ALLE her inne å bestille boken,,..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...