El1 Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Plutselig har en stille og trivelig hverdag blitt byttet ut med stress, trasse- og smerte gråt. Han reiser seg i alt og ingenting. Inatt var jeg inne hos han maaange ganger fordi han sto i senga og det er ikke snakk om å ligge å dra seg om morgenen lenger, nå må vi opp for jeg tør jo ikke la han stå. Mye knall og fall og irritasjon når han ikke klarer reise seg osv. Før har jeg slappa av mens han krabba rundt, nå får jeg ikke gjort annet enn å gå etter han. Så til alle med krabbebabyer: nyt det! Hvor lenge varer dette? Og har noen råd mht til at han står i senga, vi har den på nederste hakk og han klarer ikke sette seg ned selv.
april2011mamma Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 det er jo en stor milepæl når de går da, så gratulerer har hørt fra flere som lar de sove i nattpose når de begynner å reise seg, dette gjør at de sliter med å reise seg og mange klarer ikke reise seg når de har de på.. kan jo være verdt et forsøk?.... Ha en fin dag!!
El1 Skrevet 3. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2011 Takk. At jeg ikke tenkte på pose, det har vi jo brukt før... Det skal prøves til natta. Tror han klarer reise seg med det, men det er absolutt verdt et forsøk. Jeg vurderer å kjøpe ny seng til han faktisk. Skjønner ikke helt hvorfor sprinkelseng er så populært... Gleder meg til han begynner å gå, tror jeg... Ha en fin dag du også!
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Gratulerer så masse med at gutten din GÅR, wow det er jo kjempestort!! Jeg er superstolt av gutten min som nettopp lærte å rulle; trur jeg har filma ham i 10 min på iphonen ila 3 dager nå <3 Skjønner det er slitsomt om gutten din har pleid å sove hele netter og gi deg rolige morgenener, kanskje mannen din og du kan bytte på med å ta ham på natt/morgen? Har skjønt det sånn at mannen din er hjemme sammen med deg og gullet?
El1 Skrevet 3. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2011 Ja, det er stas når de kan noe nytt! Jeg synes det er godt at han begynner å bli stor gutt. Ja, mannen min er hjemme så vi har annenhver natt og annenhver morgen, så jeg tåler å være oppe med han om natta, det er sikkerheten som bekymrer meg. Han slår seg jo når han ikke orker stå mer.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. november 2011 #7 Skrevet 3. november 2011 Gratulerer så mye med den nye milepælen i livet hans og i deres:) Men forstår godt dine bekymringer..... Klem fra meg
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 3. november 2011 #8 Skrevet 3. november 2011 Jeg fikk et tips som kanskje kan hjelpe hvis du er redd han slår seg i springkelsenga. Ei venninne fortalte at hun sydde sammen to sånne sprinkelbeskyttelse-greier oppå hverandre, det gjorde nytten! Min holdt på å le seg ihjel da han oppdaget en kveld at han kunne reise seg i senga. Ble helt hyper og reiste seg, datt på rompa, reiste seg gang på gang og lo og lo sånn skikkelig trillelatter. Trur han lærte ila en uke eller to hvordan han kunne sette seg ned igjen. Øvde og øvde på det på en lav fotskammel. Absolutt vanskeligere å få ham til å roe seg selv i senga nå ja (har jo aldri egentlig klart det, men nå er det hvertfall vanskelig å begynne!!)
El1 Skrevet 3. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2011 Takk for råd. Han slipper bare taket og slår hode hver gang, så jeg brukte tilslutt en dyne som jeg tvinna mellom sprinklene. Da gleder jeg meg til han klarer å sette seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå