Gå til innhold

lav hCG verdi :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var bare på 98....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det bra da? Hva burde den være?

Skrevet

vet heller ikke hva den skal vaere paa... haaper spira klamrer seg fast uansett ;)

Skrevet

Heisann !

HCG på 98 er jo en bra verdi ;O).

Du er vel på rugedag 14 eller noe vel ?

Hcg er uansett individuelt.

Det er også viktig å vite at 1 hcg måling for seg selv sier ingenting.

Du bør ta flere prøver for å se etter forventet økning i verdiene for å vite noe om dette går veien eller ei..

Opp med hodet,positive tanker til det motsatte er bevist ;O)

Link til hcg tabell...

www.betabase.info

Skrevet

Sist gang hadde jeg en verdi på over 700, og andre gang på over 3500.. Derfor reagerer jeg litt... men husker ikke hvilke dager jeg testet på da, men normaltsett er vel samme dag 12 eller 14?

Er i dag på dag 12.

Skrevet

En verdi på over 700 kan du ikke ha på dag 12 men den der rundt 90 kan du godt ha på dag 12 :) Det er ikke det samme faktisk siden det dobles fort i begynnelsen av svangerskapet.

På dag 14 hadde jeg 147 og på dag 16 hadde jeg 449 eller noe sånt.

Det som er viktig å ta ei prøve til så ser man med en gang hva som skjer. Akkurat det ene tallet sier jo lite i utgangspunktet.

Sist hadde jeg veldig lav hcg på dag 14 og på dag 18 hadde den falt. Så da var det ikke noe tvil hva som skjer.

Skrevet

Hei,

Det blir veldig feil om en sier at en ikke kan ha en HCG på over 700 på dag 12. Jeg har to venninner som har testet HCG på rugedag 13 og det viste følgende:

1059 = tvillinger

4600 = singel

Barna er i dag tilstede i denne verden og friske og fine:)

Når det er sagt, så må jeg si til hovedinnlegger at din HCG ser kjempefin ut.

En HCG 98 på dag 12 er jo helt "etter boka" :)

Men klart, skjønner uroen din pga erfarnger med høyere HCG tidligere, men la oss krysse fingrene og håpe på det beste.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar til alle sammen :)

Håpet og troen er her enda... Jeg har ingen planer om å gi opp før jeg evt MÅ.... Å det blir ikke denne gangen nei!

Eneste er jo bare at jeg reagerte på at den var så lav i forhold til de andre gangene. Jeg vet om flere som har hatt lavere og som i dag sitter med sitt gull på fanget, å det har jeg også planer om 8-9 mnd :)

Lykke til til dere alle sammen videre også : )

Skrevet

Det går sikkert bra!!! :DDD Lykke til videre!

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*
Skrevet

Jeg vil bare dele min erfaring.

Sist jeg var gravid, var Hcg verdien på 100 på dag 13. Det ble til et flott barn som nettopp våknet.

Jeg er gravid på nytt, er 13 uker på vei. Jeg målte Hcg verdien denne gangen også og da var den på 109 på dag 13.

Jeg synes verdien din er flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...