Phoenix1 Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Jeg skal ha planlagt keisersnitt. Har hatt et keisersnitt før og. Noen som vet om dem skjærer på akkurat samme sted ved nr 2? Eller skjærer dem like over/under?
4barns mor Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jeg skal også ha mitt andre keisersnitt, regner med at de skjærer i samme arret denne gangen.
tredjemann i januar Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 har to venninner som har hatt 2 keisersnitt, på hun ene skjærte de bort det gamle arret så hun har bare ett arr, det krever at en har litt hud til overs. Hun andre har de skjært like under så hun har to parallelle arr, hun er veldig tynn og der var det ikke aktuelt å skjære bort arret. Har ikke hørt om at de kan skjære i samme arr, vil tro det er dårlig groing i arrvev.
Gjest sandyBay1 Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Hos meg har de skjært i samme snittet 3 ganer og regner med at de jør det fjerde gangen om noen mndr
Phoenix1 Skrevet 3. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2011 Takk for svar! Så om man e kjempetynn da blir det to arr da altså....hm...da blir det ikke to arr te meg iallefall...
Desembernisse Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Har tre keisersnitt, snart fire - og kun ett arr. Med mindre det er noe spseielt som tilsier at banet må raskt ut skjærer de i samme arret som sist, deretter fjerner de gamelt arrvev slik at såret gror best mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå