Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som kan være så snille å se på meg?

Jeg har hele tiden gått rundt med følelse av at jeg kommer til å føde før termin.

Noen som får opp når jeg kommer til å føde, evt. hvordan det går og hvordan jeg kommer i fødsel?

Veldig takknemlig for svar. :)

Jeg er født 28.Mai 1982.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143748726-f%C3%B8der-jeg-f%C3%B8r-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei krinie

Jeg får så tvetydige svar her... så må innrømme at jeg kjenner vanskelig for å kjenne på deg...

men jeg tror kanskje det kommer en gutt til deg, og får mnd november nå... fikk også inn tallene 7-9 her flere ganger.

men jeg er ikke god på å se på fødsel ;) Men noe sier meg at det kommer til å gå veldig fort liksom... du bare blir skikkelig sjokkert når fødselen brått er i gang, og babyen kommer ut raskt raskt...

et kort til deg :)

Diana Fokusert intensjon

"Hold dine tanker, følelser og handlinger urokkelig fokusert på målet og du vil nå det. "

Forskjellige betydninger av kortet:

Vær positiv, vær bevisst dine prioriteringer og handle ut i fra dem. Ta kontroll over din timeplan. Gi slipp på tvil. unngå nei-mennesker og skeptikere

Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg! :)

Jeg har egentlig ikke termin før 24.Januar, så kjenner jeg blir litt wææ når du sier November!

Jeg har hele tiden hatt en følelse av at jeg kommer til å føde før termin, av en eller annen grunn.. Så nå blir det jammen spennende å se!

Du får gi en lyd om du får inn noe mer. ;)

Klem.

Evt. andre som har lyst å ta en titt?

Annonse

synes det er litt vanskelig, for ofte faar jeg inn tall, og naa fikk jeg altsaa 3 tall, og følte du skulle ha barn paa vinteren, saa derfor gikk jeg for at 11 var fødemnd.. men du skal ikke føde saa mye før termin skjønner du ;)

har en følelse av at denne babyen kommer helt av seg selv, og det kommer som et sjokk paa deg... vannet gaar nok først ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...