Mamma til verdens vakkreste Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Kort og greit,hadde en spontanabbort i begynnelsen av sept men vi prøver igjen. Jeg har ømme pupper, hvor det er merlerkelige kribblinger i og en forsinka mens på 6 dagen i dag. Tok en test i dag, hvor det er et svakt + i vinduet men ingen strek i kontroll vinduet???? Kommer jo til ta en ny test,men noen som har opplevd detta, og er jeg gravid eller ikke???
Kafo - julibaby12 Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Hvis det ikke kom noe kontrollstrek er den ugyldig! Men vent på morgenurinen og ta en ny i morgen. Lykke til, krysser fingre og tær for deg
Mamma til verdens vakkreste Skrevet 3. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2011 Har brukt morgenurin :-) men er denne ventinga og testinga jeg blir en smule sprø av,kan det liksom ikke være enten eller:-)
Lillababy Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 LEit å høra at de mista! Er du sikker på at du ikkje ahr rester av hcg igjen også no før du tester? har du hatt ein mens imellom? Min syklus blei ikkje normal før 3 mnd eter ma. Lykke til, håpar du får positivt svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå