Schrødingerkatta Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 Hei! Noen av dere som vet hvor lenge moste poteter og gulrøtter kan oppbevares i fryseren? Har også noen "blandinger" med potet, gulrøtter, brokkoli og kylling + potet, gulrøtter, brokkoli og storfekjøtt. Hvor lang holdbarhet har dette i fryseren?
Valiana Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Jeg kan dessverre ikke svare deg ang holdbarhet. Lager selv, og passer på å bruke opp innenfor en måned, og regner med at det da går greit. Når det gjelder å fryse potet (iallefall alene- ikke blandet med noe annet), så har jeg dårlig erfaring med frysing. Det ble rett og slett en forferdelig konsistens av det hele, veldig svampete... Det er den eneste matvaren jeg har opplevd det med.
togutter-08og10 Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 Jeg lager små posjoner annenhverdag ca og serverer dag to fra kjøleskapet. Vi fryser ikke ned da vi lett glemmer å ta det opp igjen. Men jeg tror en mds tid skal være greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå