Gå til innhold

Noen med erfaringer om Pierre Robert ullundertøy? Synes ikke noe om Cubus sin nye kolleksjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på Cubus for å handle nytt ullundertøy til sønnen vår, men nå har de byttet ut hele kolleksjonen. Nye farger og helt annerledes design.

Buksene virker tynnere, og ser egentlig mer ut som undertøy..... Syns den tidligere versjonen var penere.

(Hvis dere vet hvilken kolleksjon jeg mener....den som ligger i fin plastlomme med knapp på, koster fra 150 kr pr. del og oppover, kommer an på str.)

Jeg har sett reklame av Pierre Robert sin kolleksjon, og der er det mange fine farger:-)

Men mye av ull klør selv om det egentlig ikke skal det.... Noen med erfaringer om Pierre R?

Fortsetter under...

Skrevet

Har i alle fall ikke fått noen klager fra husets 4-åring. Litt tykkere enn Janus sin ull kanskje, men veldig behagelig er nå vår erfaring.

Skrevet

Vi har langermet trøye til vår treåring og den er veldig myk og behagelig hvertfall. Kan ikke si noe om kvaliteten enda da vi ikke har vasket og brukt den så mye enda (det er jo så mildt enda)

Skrevet

Vi liker veldig godt Pierre Robert ull, har massevis av dette. Vi har prøvd omtrent alt som finnes av ull på markedet, og etterhvert kommet frem til at det vil liker best er faktisk Janus og Pierre Robert. Polarn o Pyret er også ok. Så nå kjøper vi utelukkende disse merkene. Heldig for oss er det også blant det billigste :)

Cubus sin ull er elendig, stiv og ekkel og blir fort slitt. Ikkje kjøp!!

Skrevet

Hadde bar Pierre Robert ull til suppa sist sesong, og det blir det denne vinteren og! Kule farger og suppa virker til å like det veldig godt. En stor hit i BHG er å ha ulltrøye og stilongs pluss skjørt for innelek, så blir det på med ekstra lag klær og yttertøy for utelek :-)

Vi er fornøyde med PR!

Skrevet

pierre robert er kjempe god ull! myk og deilig, og har ikke hørt klager på at det klør :) veldig fornøyd!

Annonse

Skrevet

Synes det er helt greit, ungene klager ikke over kløe. Men synes det er tynt, så det blir fort slitasje i alle fall på longser. Longsene er også ganske smale, med litt stramt strikk- så de passer kanskje best om du har smale/slanke barn.

Skrevet

synes ikke det blir fort slitt jeg.... gutten bruker noe av det samme som i fjor og det er ikke tegn til å være slitt enda det er MYE brukt...

Skrevet

Ifølge husets 3åring klør den noen dager, men andre dager ikke

(men dette mistenker jeg å ha mer å gjøre med arvingens humør og dagsform enn kvaliteten på klærne).

Skrevet

Vi begynte å bruke PR i fjor, og junior er storfornøyd med å gå med tights og genser i barnehagen og hjemme. Vil helst bare gå i "super", og har aldri klagt på at det klør. Etter mange vask har jeg heller ikke sett at det nupper eller blir hull, så syns kvaliteten er god.

Handler stort sett PR, Janus eller Nøstebarn. Ull fra HM, Cubus; Ullmix etc kjøpes ikke, da det blir formløst, nuppete og har kjedelige farger.

Skrevet

Her har guttungen nesten bare PR ull og eg har faktisk et sett selv i den største barnestr, er ikkje så stor av meg :P hehe.

Vi er superfornøyde! :) Syns det er behagelig å bruke siden det ikkje er så tjukt, men holder meg like varm som det settet eg har i merket devold som er mye dyrere! ;)

Skrevet

Klør ikkje heller forresten ;)

Skrevet

Ingen klager på pierre robert sine ting her i huset.

Annonse

Skrevet

Veldig fornøyd med PR-ulla vi også=) Friske farger og god kvalitet!

• 2 uker senere...
Skrevet

Har begge deler - veldig fornøyd med begge;) Eneste er at jeg synes Cubus sitt holder seg bedre i vask. Ingen kløing her i hvertfall på noen av de:)

Skrevet

Vi har et par ulltrøyer fra PR og har ikke hatt noen klager på kløing eller annet. Holder passformen godt!

MEN det har blitt et lite hull midt i stoffet på begge trøyene...og vi har ikke vasket de voldsomt mange ganger ennå. Jeg vet jo ikke om hun har vært borti noe, men synes det var litt rart at det var helt like hull på begge trøyene. Ingen andre som har opplevd det?

Trøyene vi har fra Janus er de som har holdt desidert best - både passform, ingen nupping, farge osv. Har noen trøyer som går på andre sesongen nå, og ser like fine ut som da de var nye. Fargeutvalget er litt kjedelig, men med spreke halser fra PR og fargerike longser/strømpebukser sprites ulloutfiten opp :)

Skrevet

her i huset har vi prøvd ut det meste, nøstebarn,janus,pierre robert, H&M.. helt til vi fant "leketøy" sitt ullundertøy. Fantastisk god kvalitet, ingen klaging på kløe, og enda bedre: INGEN huller i klærne! Vi har vært plaget med at ullundertøyet ble hullete så snart gutten vår satte foten innenfor barnehagen, kom han borti med en negl kunne det være begynnelsen på ett hull.. Med Leketøy (som produseres av stormberg og kan kjøpes blant annet hos coop obs) har vi vært kjempefornøyde med passform,kvalitet og komfort:)

Skrevet

Har ei på 5 1/2 år, og brukte pierre robert ullundertøy dei første åra i barnehagen, men sist vinter ga jeg opp, de tåler absolutt ingen slitasje, tre nye stilongser med hull på knea tre dager på rappen. Ungene sklir jo på gulvet i ullundertøyet fordi det er gøy å seile bortover gulvet på kne. Så her blir det ikkje kjøpt noe pierre robert stilongser mer hvertfall. Og ikke så lenge de koster 200 kr stk. Kjøper Joha, janus eller cubus sine.

Skrevet

pierre R blir fort ødelagt i vask ( milo) ift andre ullmerker som janus, så ikke så økonomisk hvis du tenker noen skal arve klærne. Troll sine ullklær er dyre, men klart mest holdbare. Har prøvd det meste. Ellers enig med de andre her om at Cubus er virkelig dårligst!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...